Kayla Itsines Bikini Body Guide

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 08:41

laughterline schreef:
Ik wil wel weer gaan beginnen, (door 'n hersenschudding moeten stoppen) maar ik zeg al lang dat ik weer wil gaan sporten :+

Oei, jij hebt een goed excuus. Niet te snel gaan fitnessen hoor!

Ik gebruik ook nog steeds workouts van haar en heb ook 2 workouts samengesteld uit haar workouts. (full body met 3 circuits ipv 2).

Domi_94

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 18:51

F_Orumster, wat goed dat je er zelf ook een workout uit hebt kunnen samenstellen.

Ik ben nu bij week 4 van BBG 2 :) ik vind het zo'n heerlijk programma. Helaas kom ik niet altijd aan de LISS/HIIT toe, maar de resistance doe ik wel volgens schema.

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 19:03

Do jij bent zo goed bezig he!! _O_ Echt knap van je!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 20:45

Ik was alweer afgehaakt. ... maar het is mijn plan om weer van voren af aan te beginnen. Ik wil dan alleen een soort kalender voor mezelf maken. Ik wil er ook nog naast hardlopen en paardrijden namelijk en ik heb gemerkt dat ik dan naast het werken wat tijd te kort kom.

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 21:48

Thanks Wilke.
Meiden, jullie kunnen het *\o/*

ponyta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 09:59

Wat leuk om te horen dat er ook bokkers mee doen aan de BBG van Kayla Itsines. Ik doe het zelf ook al sinds begin van het jaar om meer spieren te ontwikkelen en het werkt echt! Ben echt blij met haar Ebook!

soof14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 12:39

Ik ben weer begonnen !! Zit nu bijna aan het eind van week 3 :) en g het volhouden ook. Ook loop ik 1_2x per week hard en ala liss doe ik paardrijden (meer tijd heb ik gewoon niet )

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 12:52

Goed bezig dames!

Ik ga zo weer mijn aangepaste full body doen (2x 3 circuits). Ivm voetblessure momenteel geen hardlopen en ook geen spring/cardio oefeningen.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 14:10

Ok, ik wil ook gaan beginnen met de BBG. Ik ben door de pil en door blessure 10 kg aangekomen. Daar is inmiddels wel weer 4kg af maar even een weekje onregelmatig rooster en daardoor 4 maaltijden per dag ipv 3 zit er gelijk weer 2kg aan. -O-

Ik voel me net een zak aardappelen, ik ben niet vooruit te branden en ik blijf er maar over klagen. Toen ik m'n vriendje gisteren terecht wees op: OF je doet er iets aan OF je accepteert het, maar geen geklaag meer dacht ik "hmm... misschien moet ik dat ook op mezelf toepassen".

Dus, lekker moment zo voor de winter. LISS moet wel lukken, ik loop graag met m'n hond in het Amsterdamse bos en doe dit al zeker 4x per week. HIIT lijkt me drama. Ook ben ik heel erg benieuwd naar haar voedingsschema. Heeft iemand het origineel gekocht via haar website?

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 21:04

Ik ben weer begonnen :D Ik heb dag 1 week 2 achter de rug! Op de een of andere manier voelen sommige oefeningen heel anders dan de eerste keer. Sowieso lukt het me ineens om op te drukken (wel 1x! haha) terwijl ik dat eerst nog geen millimeter voor elkaar kreeg, maar ook voelt het alsof andere oefeningen juist weer zwaarder zijn. Heel gek.

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 11:28

Ik heb BBG1 3 weken geleden afgerond, helaas toen ook gelijk een schouderblessure...wel proberen door te gaan maar zodra ik het belaste weer veel pijn. Nu dus even 4 weken rust, doe alleen nog LISS en 3x per week paardrijden :) Nu gaat het een stuk beter en wil ik over een week nog een keer BBG1 gaan starten :)

ponyta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 14:28

_Nelleke_ schreef:
Ok, ik wil ook gaan beginnen met de BBG. Ik ben door de pil en door blessure 10 kg aangekomen. Daar is inmiddels wel weer 4kg af maar even een weekje onregelmatig rooster en daardoor 4 maaltijden per dag ipv 3 zit er gelijk weer 2kg aan. -O-

Ik voel me net een zak aardappelen, ik ben niet vooruit te branden en ik blijf er maar over klagen. Toen ik m'n vriendje gisteren terecht wees op: OF je doet er iets aan OF je accepteert het, maar geen geklaag meer dacht ik "hmm... misschien moet ik dat ook op mezelf toepassen".

Dus, lekker moment zo voor de winter. LISS moet wel lukken, ik loop graag met m'n hond in het Amsterdamse bos en doe dit al zeker 4x per week. HIIT lijkt me drama. Ook ben ik heel erg benieuwd naar haar voedingsschema. Heeft iemand het origineel gekocht via haar website?

Het is juist de bedoeling dat je 6 maaltijden per dag eet. Het is gezonder om je eten te splitsen en om de twee uur te eten.

lisanne1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 11:21

Het is al weer even stil hier, zijn er nog meiden die wel de BBG volgen?

Ik moet eerlijk toegeven dat ik de afgelopen periode er weinig aan heb gedaan, maar ga vanaf vandaag weer fanatiek beginnen! Toevallig nog meer mensen die deze week weer starten, dan kunnen we elkaar een beetje motiveren :D

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 18:40

Ik meld me, ik heb afgelopen week nog week 19 gedaan, maar sommige oefeningen gingen niet zo lekker (vooral arm-day). Ik begin vanaf vandaag weer met bbg 1.

Ik heb alleen wel moeite met LISS/HIIT omdat het zo vroeg donker is en hier geen straatverlichting is.

lisanne1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 16:35

Domi_94: Goed bezig, week 19!! :) Merk je het ook al aan je lichaam?

Dat is zeker in deze periode het nadeel van HITT en LISS, maar heb je in de pauze geen tijd om een half uurtje flink te wandelen, dan kun je het eventueel zo oplossen?

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 18:16

Ja zeker :) alleen laatste weken loop(zit) ik 40uur per week stage, waardoor ik gewoon minder beweging krijg en ben ik weer wat boller geworden. Ik zat er nu aan te denken om in het weekend LISS/HIIT te doen.

Hoe gaat 't bij jou dan?

lisanne1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 10:16

Ik heb een paar maanden maar weinig gedaan, slecht ik weet het, maar sinds maandag weer begonnen, en heb nog steeds ontzettend veel spierpijn in m'n billen :P maar ga er nu helemaal voor, en hoop toch snel wel wat te kunnen merken aan m'n lichaam. Let jij trouwens ook op je eten, of hoe heb je dat aangepast?

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 13:36

Ik ben ook nog steeds bezig, maar het blijft naast het werk en het paardrijden ontzettend moeilijk om er tijd voor te maken. Soms ben ik ook domweg te moe (me niet te lui) om van de bank af te komen zodra ik thuis ben. Ik probeer 3x per week de trainingen te doen en pas verder weinig aan.

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 19:23

Lisanne, dat gevoel ken ik :P
Ehm, ik ben niet zo van de diëten, 's avonds na mijn stage schuif ik aan tafel en eet ik wat de pot schaft.
Mijn ontbijt is halfvolle yoghurt met havermout en banaan en als lunch twee boterhammen met beleg en een cup a soup (ik denk dat ik die soep maar eens moet gaan schrappen, maar het is wel zo verleidelijk). Daarnaast probeer ik zo min mogelijk te snoepen en eet ik elke dag een wortel en een stuk fruit extra.
Annetje, hoe ver ben jij?

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 19:58

Domi dat is weinig.... ik heb mijn eten wel veranderd bedacht ik me net, maar dat is doordat ik erachter kwam dat ik gewoon niet tegen tarwe of iets kan. Ik ontbijt net havermout met melk. Om 11 uur eet ik twee rijstwafels en soms een appel. Om 1 uur eet ik nog 4 rijstwafels, een appel en een bak havermout met kwark. Als ik thuis ben van mijn werk eet ik weer 4 rijstwafels en dan met iets van beleg.

Ik ben nu in week 3. Tenminste.... ik heb net half de armen en buikdag van die week gedaan. Ik heb allebei de circuits 2x gedaan zonder timer. Ik had echt zo weinig zin dus dan maar zo.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 10:03

Kijken jullie de oefeningen vanaf filmpjes of uit het boek? Indien het eerste, waar? Ik vind dat prettiger dan dat ik steeds plaatjes in een boek moet opzoeken. Nu begin ik er steeds niet aan.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 10:20

Ik hang de workout voor me op aan de wand.

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 15:40

Ik heb er een tablet bijliggen, alle oefeningen staan op een pagina :)

NiNa_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 15:13

Ik ben vandaag begonnen.
Was zwaar maar haal er wel voldoening uit :D
Is het eetdagboek echt een toevoeging?

Morgen "lekker" met een vriendin wandelen, zal wel tegenvallen door de spierpijn

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 16:22

Ben aan het twijfelen om er mee te beginnen, mag ik vragen hoeveel jullie er mee zijn afgevallen ?