Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
laetitia98 schreef:Hooi, ik heb een vraagje![]()
Ik wil heel graag een Industrial piercing, maar nu zei een vriendin vandaag me dat die niet meer gezet mag worden (geen idee waarom) nu wil ik al super lang een Industrial... maar ik kan er niets vinden op internet dat ie niet meer gezet mag worden dus ik denk ik vraag het aan jullie...
Dus weten jullie of de Industrial piercing nog (legaal) gezet mag worden
muntdrop schreef:laetitia98 schreef:Hooi, ik heb een vraagje![]()
Ik wil heel graag een Industrial piercing, maar nu zei een vriendin vandaag me dat die niet meer gezet mag worden (geen idee waarom) nu wil ik al super lang een Industrial... maar ik kan er niets vinden op internet dat ie niet meer gezet mag worden dus ik denk ik vraag het aan jullie...
Dus weten jullie of de Industrial piercing nog (legaal) gezet mag worden
Mag gewoon nog hoor. Hou er wel rekening mee dat niet iedereen een oor heeft wat de juiste vorm heeft voor een industrial. Verder wel een hele gave piercing vind ik altijd
Dominique_96 schreef:Omdat ik met het idee kwam toen ik 16 was. Ik ben altijd alles snel zat dus ben blij dat ik er na 2 jaar wel zeker van ben dat ik dit echt wilde. Denk dat als ik het toen had laten doen het meer een impuls actie was gewordenMet 18 en 19 vind ik dat je al meer een besef hebt van ''wat je doet'' zegmaar
muntdrop schreef:Dominique_96 schreef:Omdat ik met het idee kwam toen ik 16 was. Ik ben altijd alles snel zat dus ben blij dat ik er na 2 jaar wel zeker van ben dat ik dit echt wilde. Denk dat als ik het toen had laten doen het meer een impuls actie was gewordenMet 18 en 19 vind ik dat je al meer een besef hebt van ''wat je doet'' zegmaar
Nah ik niet hoor haha![]()
Het werkt wel verslavend hoor. Als ik het geld over had had ik nu nog een helix in mn andere oor en daarna had ik vast nog iets anders bedacht
Dominique_96 schreef:muntdrop schreef:
Nah ik niet hoor haha![]()
Het werkt wel verslavend hoor. Als ik het geld over had had ik nu nog een helix in mn andere oor en daarna had ik vast nog iets anders bedacht
Oja zekerWil graag nog een side labret en m'n oren stretchen en nog een helix enz enz
Heb werk dus dat kan helaas niet
muntdrop schreef:Dominique_96 schreef:
Oja zekerWil graag nog een side labret en m'n oren stretchen en nog een helix enz enz
Heb werk dus dat kan helaas niet
Ah balen. Bij mij mag je gelukkig je hele oren vol hebben zolang je verder maar niks in je gezicht hebt(of je moet er zo'n mega opvallende pleister op doen
)
goldenarrow schreef:Het is op zich best fijn, alleen draait het staafje mee als je je balletje eraf wil draaien
goldenarrow schreef:Ik vind juist goud helemaal niks bij mezelf. Maar ik houd wel van aparte piercings. Zo vind ik dus echt serieus niks leuk op all over en crazy factory