[Centraal] Piercings (deel 16)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 17:02

Inderdaad. Zou me er niet zoveel van aantrekken. Er gaan wel vaker van die spookverhalen rond.

laetitia98

Re: [Centraal] Piercings (deel 16)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 17:03

Dank jullie :) Kan ik nog even veder zeuren bij mn ouders O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 17:03

Weet iemand een betrouwbare online winkel waar ze veel van die balletjes verkopen voor op 1.2mm? :D Behalve AllOverPiercings. :')

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 17:07

Bizzybijtje schreef:
Weet iemand een betrouwbare online winkel waar ze veel van die balletjes verkopen voor op 1.2mm? :D Behalve AllOverPiercings. :')

Crazy Factory? :)

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 17:08

laetitia98 schreef:
Hooi, ik heb een vraagje ;)
Ik wil heel graag een Industrial piercing, maar nu zei een vriendin vandaag me dat die niet meer gezet mag worden (geen idee waarom) nu wil ik al super lang een Industrial... maar ik kan er niets vinden op internet dat ie niet meer gezet mag worden dus ik denk ik vraag het aan jullie...

Dus weten jullie of de Industrial piercing nog (legaal :o ) gezet mag worden

Mag gewoon nog hoor. Hou er wel rekening mee dat niet iedereen een oor heeft wat de juiste vorm heeft voor een industrial. Verder wel een hele gave piercing vind ik altijd :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 17:10

Corelli schreef:
Bizzybijtje schreef:

Crazy Factory? :)

Bedankt! Ik ga eens kijken.

laetitia98

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 17:13

muntdrop schreef:
laetitia98 schreef:
Hooi, ik heb een vraagje ;)
Ik wil heel graag een Industrial piercing, maar nu zei een vriendin vandaag me dat die niet meer gezet mag worden (geen idee waarom) nu wil ik al super lang een Industrial... maar ik kan er niets vinden op internet dat ie niet meer gezet mag worden dus ik denk ik vraag het aan jullie...

Dus weten jullie of de Industrial piercing nog (legaal :o ) gezet mag worden

Mag gewoon nog hoor. Hou er wel rekening mee dat niet iedereen een oor heeft wat de juiste vorm heeft voor een industrial. Verder wel een hele gave piercing vind ik altijd :)

Weet ik ... hoop dat ik mn ouders ooit zo ver krijg (ben al 16 maar wil liever niet ruzie met mn ouders om een piercing hahha) dan word het gewoon kijken of het mogelijk is...

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 17:23

Waarom zijn ze er tegen dan? :). Mijn ouders vonden het vooral eng en onnodig, maar he als je het zelf leuk vind. Het is niet dat je een pony op je voorhoofd laat tatoeëren die er nooit meer afgaat :+

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 17:25

Ik heb ook moeten wachten tot ik 18 was. Weet niet hoe dat bij anderen zit maar zolang ik thuis woonde of nog niet 18 was moest ik me aan de regels houden :) Ben nu eindelijk 18 en heb dan ook een piercing laten zetten. Ben blij dat ik heb moeten wachten eerlijk gezegd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 17:29

Nou ja kijk... Op je zestiende wil je vaak gewoon veel waar je niet echt bij stilstaat. Weet niet hoe ik het anders moet brengen :') Overigens niet verkeerd bedoeld. Ik was 17 toen ik mijn tragus liet zetten, aangezien dat eigenlijk niet meer is dan een oorbel op een gekke plaats heb ik dat gewoon gedaan. Heb het wel gezegd vantevoren maar kreeg geen weerstand oid :') Nu achteraf nog steeds blij mee, maar ja, als je een piercing niet meer wil is het een kwestie van eruit halen.

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 17:41

Ik bedoel trouwens niet dat ts er gewoon 1 moet laten zetten hoor, misschien een beetje gek verwoord. Maar mijn ouders dachten gewoon "jouw lichaam jouw keuze".

Waarom ben je blij dat je moest wachten tot je 18 dominique? Ik was zelf ook 'al' 19 maar ik had gewoon opeens in mijn hoofd gekregen dat ik een piercing wou en toen heb ik het een week later of iets laten zetten. Toen ik jonger was dacht ik er ook wel eens aan maar toen had ik er simpelweg het geld niet voor :p.

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 17:42

Omdat ik met het idee kwam toen ik 16 was. Ik ben altijd alles snel zat dus ben blij dat ik er na 2 jaar wel zeker van ben dat ik dit echt wilde. Denk dat als ik het toen had laten doen het meer een impuls actie was geworden :P Met 18 en 19 vind ik dat je al meer een besef hebt van ''wat je doet'' zegmaar :')

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 17:45

Dominique_96 schreef:
Omdat ik met het idee kwam toen ik 16 was. Ik ben altijd alles snel zat dus ben blij dat ik er na 2 jaar wel zeker van ben dat ik dit echt wilde. Denk dat als ik het toen had laten doen het meer een impuls actie was geworden :P Met 18 en 19 vind ik dat je al meer een besef hebt van ''wat je doet'' zegmaar :')

Nah ik niet hoor haha :+

Het werkt wel verslavend hoor. Als ik het geld over had had ik nu nog een helix in mn andere oor en daarna had ik vast nog iets anders bedacht :')

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 17:47

muntdrop schreef:
Dominique_96 schreef:

Het werkt wel verslavend hoor. Als ik het geld over had had ik nu nog een helix in mn andere oor en daarna had ik vast nog iets anders bedacht :')

Oja zeker :') Wil graag nog een side labret en m'n oren stretchen en nog een helix enz enz :') Heb werk dus dat kan helaas niet :+

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 17:51

Dominique_96 schreef:
muntdrop schreef:

Oja zeker :') Wil graag nog een side labret en m'n oren stretchen en nog een helix enz enz :') Heb werk dus dat kan helaas niet :+

Ah balen. Bij mij mag je gelukkig je hele oren vol hebben zolang je verder maar niks in je gezicht hebt :') (of je moet er zo'n mega opvallende pleister op doen :') )

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 17:56

muntdrop schreef:
Dominique_96 schreef:

Ah balen. Bij mij mag je gelukkig je hele oren vol hebben zolang je verder maar niks in je gezicht hebt :') (of je moet er zo'n mega opvallende pleister op doen :') )

Lucky :D Al heb ik nu wel een septum die ik gelukkig naar boven kan doen :P

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 18:01

Ik wou op mijn 14e al een navelpiercing, maar dat mocht toen niet. Daarna had ik er geen geld voor (over). En nu had ik hem op bijna 20-jarige leeftijd toch laten zetten. Tsja :')

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 18:04

Septum vind ik ook zo gaaf, staat mij alleen weer niet. Navelpiercing vind ik ook al heel gaaf, maar eerst maar eens die helix ooit.

Ik heb bij all over naast die olie gelijk maar alvast wat sieraden besteld. Scheelt iig weer verzendkosten. Ik heb ook zo'n bioplast ding besteld. Ben wel benieuwd naar dat materiaal namelijk.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 18:13

Het is op zich best fijn, alleen draait het staafje mee als je je balletje eraf wil draaien :+

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 18:22

goldenarrow schreef:
Het is op zich best fijn, alleen draait het staafje mee als je je balletje eraf wil draaien :+

Haha. Ik kocht die met zo'n in steek mechanisme (push fit) want daarvoor hebben ze van die super schattige inimini inserts. (https://www.alloverpiercings.nl/artikel ... abret-hart KIJK DAN HOE KLEIN EN CUTE). Alleen alweer jammer dat er dus zou weinig goud te vinden is altijd :')

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 18:24

Ik vind juist goud helemaal niks bij mezelf. Maar ik houd wel van aparte piercings. Zo vind ik dus echt serieus niks leuk op all over en crazy factory -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 18:25

Ik heb zojuist Crazy Factory aan het werk gezet :))

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 18:28

goldenarrow schreef:
Ik vind juist goud helemaal niks bij mezelf. Maar ik houd wel van aparte piercings. Zo vind ik dus echt serieus niks leuk op all over en crazy factory -O-

Ah ik baal juist echt dat ik nu 'vast' zit aan zilver, want goud met zilver (of nouja titanium kleur) kan natuurlijk echt niet. Dus ik wil eigenlijk mijn helix ook zo snel mogelijk laten zetten hihi.

Wat voor soort sieraden zoek je? Misschien komen wij nog wat leuks tegen :)

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 18:32

Een helix en navelpiercing. Voor mijn helix een labret.

Ik ben ook echt heel erg hoor, als ik het niet echt heel erg leuk vind koop ik het niet.

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 18:52

Ah misschien anders eens op ebay kijken?