Les Mills Lessen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MyLittleLove

Re: Les Mills Lessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 17:29

Hahaha :') Dagvullend programma.

Ik ga komende zaterdag naar valkenswaard. Kleruh!!! :D

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 18:56

Mijn instructeurs gaan ook zaterdag. Benieuwd naar de nieuwe outfits haha.

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 23:06

Is de nieuwe lijn er al? Nee volgens mij volgend seizoen... Summer/spring...

Op wie zn pasje ga jij dan annemarie? :P

Ik moet dus nog ff wachten -O-

Oow ja fiets ik wilde nog sh bam nummers eruit halen voor morgen ochtend... Blugh geen zin meer om te leren... Vis wel een cd uit de kast :')

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 00:03

Ik ga alleen kijken.. en winkelen :) Doe s'morgens namelijk al de lessen.. vind het prima zo :')

Nee nieuwe lijn nog niet.. bleh. :') Nouja, KLEREN!!

Hahaha succes morgen! Ooit kom ik een keer bij je shbammen!

Zaterdag EN zondag trouwens lesgegeven, gaaf men!
Zaterdag combat en grit overgenomen, zondag is er normaal pump-cx-balance.. maar baas had me ingepland om grit te geven.. gewoon een volle les! :D Daarna bleven ze staan.. annemarie.. wil je nog een paar combat nummers doen? alleen als je tijd hebt natuurlijk.. jahoor :D Echt een toffe groep die ik bij elkaar heb, finally!

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 00:09

Leuk joh!! :)) je hebt je targets dus gehaald voor de lessen??
Winkelen is altijd leuk hahq... Kun je op dat kwartaal een beetje kijken?? Ik weet dat t in zwolle wel kan, daar heb je een basketbal kuil zeg maar met allemaal teibunes eromheen, echt de mooiste locatie van allemaal!! :)) :)) bij andere kwartaals heb je volgens mij njet echt de mogelijkheid om te kijken! Ben een x in valkenswaard geweest en in amsterdam, bij valkenswaard kon je trouwens wel in een zaal kijken :') amsterdam toen njet ;) en toen het vroegah in apeldoorn was ook njet :P

En je bent altijd welkom, you know! ;)

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 09:16

Ja heb ze gehaald, echt fijn! Je ziet ook echt vooruitgang. Van af en toe 2 mensen, had ik er woensdag 8, zaterdag 10 en zondag 9. Nu denk je misschien: wat weinig :') Maar we hebben echt een klein zaaltje.

Ja in 2 zalen kun je kijken in valkenswaard,dat is wel fijn. En winkelen!! Ik weet nog dat ik vorige keer ongeveer de hele winkel aan heb gehad, zelfs die verschrikkelijk drukke galaxy legging.. :+

Welke dagen geef je ook alweer les? Ik zag dat ze kruidvat treinkaartjes hadden.. plak ik er een dag winkelen achteraan :D

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 10:29

Ik heef op dinsdag avond jam
Woensdag morgen sh bam
Donderdag avond jam en combat

Je mag hier ook wel logeren hoor en een dagje winkelen is altijd leuk! :D

Dat zijn nette cijfers toch!! :)) top!

Die legging zou jou wel mooi staan met je slanke figuur! :))

Vanmorgen bij het ontbijt toch nog maar even een sh bam mix gemaakt :P mensen vonden hem leuk en ik had ook eindelijk wat meer energie *\o/* (was ver te zoeken door ziek zijn en blessure aan mn voet)

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 12:04

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 00:42

Hij ziet er lekker uit marina!! :))
Lekkere muziek bij die ass circle! :)

Ben benieuwd!! Nog een weekje wachten ;)

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 08:27

Min instructeurs zijn vandaag naar t kwartaal. Ben benieuwd wat hun van de sh´bam en pump vinden :D

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 15:01

Waaah! De Jam is gaaaf kim!!
Wij mochten de zaal binnen om te kijken.. mochten we van Remi gewoon meedoen. In normale kleren :') Dus heb het eerste blok meegedaan, wat gaaf!!
Daarna nog gaan winkelen.. cardio ultra's gekocht.. *\%/* Doei 90 euro! En nog een les mills sportbh met korting op korting :')
Daarna nog de combat gekeken en bij grit gespiekt, lekkere dag gehad!

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 15:32

Leuk!! :)) ben erg benieuwd!
Ik heb de cardio ultras ook gepast... ik vond ze te stug.
En nice vd kortingen

Hoe is de combat?

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 15:59

Ja nouja, ik heb er heel lang over getwijfeld maar kan niet echt fijne schoenen vinden voor grit en combat.. heb een paar reeboks die he-le-maal afgesleten zijn, die kunnen echt niet meer, glij ik zo uit met mijn voeten :+ Heb ook studio choice ofzoiets, zijn ook van les mills, maar 1 paar voor 5 lessen per week is ook niet heel handig. Shoe addict!
Ik hoop idd dat ze nog een beetje naar de voet vormen, vast wel, maar zit ook lekkere demping in :D De originele body combat schoenen heb ik ook aangepast, daar dan weer totaal niet :+
Heb ook wel meerdere dingen aangehad dat ik dacht van: arghh :') maat s die supergroot of juist superklein uitviel..

Combat is gaaf! Wel zwaar.. Moet denk ik nog een beetje wennen aan de nummers..

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 09:29

*\o/* leuk, dit topic!

We hebben op mijn sportschool verschillende lessen, maar ik volg eigenlijk alleen body pump lessen. Probeer iig 2x per week te gaan, soms lukt 3x. Maar vind het soms lastig om te combineren met paardrijden, hardlopen & skaten :D

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 20:44

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 12:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 22:45

Ik heb vanochtend wel een lesje gedaan, maar was simpelweg ellende. Instructrice die ik nog niet eerder heb gehad. Ze zat de hele les over tempo en naast de muziek, stretchte niet goed, banketstaaf de héle les (dag concentratie) & kon er niet per onderdeel bij zeggen hoe zwaar je gewicht moest zijn tov je warming up gewicht. Was dus meteen de laatste keer dat ik op maandagochtend (haar enige les) mee heb gedaan :+

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 08:33

Ik wilde gister sh'bam, maar flink verkouden op moment. Niet bevorderlijk voor mijn astma dus dan is sporten niet te doen. Dus nog even kalm aan. Denk dat ik het vrijdag weer oppak

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 08:43

Ik volg BP 3x per week tegenwoordig maar ik vind de launges er niet makkelijker op worden! Die vallen me ZO zwaar.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 08:49

Macchiato schreef:
Ik volg BP 3x per week tegenwoordig maar ik vind de launges er niet makkelijker op worden! Die vallen me ZO zwaar.

Heb ik ook :j ik doe nu 2 maanden 2 a 3x per week een les, maar vind de lunges nog erg zwaar. Doe ze nu ook voortaan zonder gewicht, focus me meer op de set helemaal afmaken & met een goede houding/zo diep mogelijk.

Beterschap Simone!

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 08:51

Ben gelukkig niet alleen haha! Maar ik doe ze al een hele tijd zonder gewicht, en ik krijg de eerste set met moeite af en daarna worden het echt hele ondiepe...en dan nog krijg de de laatste sets niet gedaan... Hopen dat het woensdag na een dagje extra rust weer iets beter gaat...

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 09:00

Lunges zijn idd zwaar. Doe nou de eerste helft met bar en daarna zonder

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 09:01

Misschien eens tips aan je instructeur vragen? Lijkt me dat je, als je zo regelmatig gaat, in ieder geval de eerste set toch met minder moeite af zou moeten kunnen ronden?

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 09:08

Een deel van die vraagtekens kan ik zelf ook wel een beetje invullen denk ik: ik ben pas begin maart weer begonnen met sporten en heb in die tijd opgebouwd van 0 naar 3x p.w. bodypump en 3x p.w. xco en 1x p.w. spinning. Ben nogal snel gegaan. Dus dat mijn spieren nu wat moeite hebben is opzicht niet gek, maar vind het wel frustrerend dat zelfs zonder gewicht het gewoon niet lukt om het af te maken.

Aan de andere kant: voel me gezonder dan ooit en heb nog nooit zo lekker in mijn vel gezeten terwijl ik mijn doel nog niet behaald heb haha. Zie al wel aan alle kanten veranderingen aan mijn lichaam.

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 10:18

Oew vervelend simone, sterkte ;)

Macchiato, ieder mens heeft ook een ander lichaam he, lunges BLIJVEN bij mij altijd zwaar, ik doe geen pump maar ik blijf er ook moeite mee houden, hoe veel ik ook sport ;)

Ik mag vanavond weer jam geven, daarna door naar een andere zaal waar we demos sh bam en combat gaan oefenen!

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 10:40

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 02-03-24 09:04, in het totaal 1 keer bewerkt