Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Steef schreef:Leonie_M schreef:Inmiddels ben ik helemaal aan mijn beugel gewend. Ik zie nog niet zoveel gebeuren helaas. Dus ik wacht geduldig af
Zie je inmiddels al verschil?
Steef schreef:Macs schreef:Ik ben er nog steeds niet aanlekker uitstelgedrag. Zeker nu ik twijfel aan een buitenlandstage, dan lijkt het me al helemaal onhandig
Dus ik blijf nog ff lekker verder uitstellen!
Haha en toch zo zonde! Ik kwam op een gegeven moment wel op een punt waarop ik dacht nu MOET ik het gewoon doen, ben toen ook heel snel alles gaan regelen en voor ik het wist zat ie erinStaat het nog wel op de planning of vind je het wel even prima zo voorlopig?
Happiness91 schreef:Macs:
Mijn eerste periode vond ik t ook niet tof staan, Maar toch krijg je vooral heel veel lovende reacties! Er zijn veel volwassenen die graag rechte tanden willen maar de stap naar orthodontie niet zetten. Ik kreeg dan ook alleen maar respect. Ik voelde me zelf wel ontzettend kinds. Maar na 2.5 jaar miste ik n bijna. Het went snel! Die nachtbeugel bitjes daarentegen...Ben nu al een kleine 6 maand beugelloos maar die nachtbeugel blijft irritant.
Ik zou zeggen..doen! Gewoon doen! Je krijgt er zoveel moois voor terug. Wellicht kun je ook eerst op intake, zodat ze een inschatting kunnen doen van het tijdsbestek.