Maar eerst even wachten tot ik 18 ben, anders gaat mijn moeder echt flippen haha.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
RdLFoto schreef:Haaaaj, na heeel lang twijfelen wil ik eigenlijk wel een navelpiercing. Alleen weet ik niet of het gaat omdat ik een of andere navelbreuk ofzo heb, een bolletje ipv holletje ..![]()
Heeft iemand dit ook en staat het mooi of is het lelijk?
xemmaxx schreef:RdLFoto schreef:Haaaaj, na heeel lang twijfelen wil ik eigenlijk wel een navelpiercing. Alleen weet ik niet of het gaat omdat ik een of andere navelbreuk ofzo heb, een bolletje ipv holletje ..![]()
Ik wil het ook graag maar vraag het me dus ook af of het mooi is
xemmaxx schreef:RdLFoto schreef:Haaaaj, na heeel lang twijfelen wil ik eigenlijk wel een navelpiercing. Alleen weet ik niet of het gaat omdat ik een of andere navelbreuk ofzo heb, een bolletje ipv holletje ..![]()
xxcleeoo schreef:xemmaxx schreef:
Ik heb ook een bolletje en ik heb een navelpiercing. Mijn ziet er gewoon normaal uit en je ziet niet dat ik eigenlijk een bolletje heb. Maar het ligt eraan tot hoeverre jouw bolletje is teruggetrokken
Klis schreef:Morgen gaat wss eindelijk mijn helix erinvandaag even bodycult in utrecht ingelopen en wat geinformeerd. Kost daar €45, en dan nog €5 voor unicura en zeezout, valt me alles mee eigenlijk. Ze piercen altijd met staafje zei hij. Aardige man trouwens, voelde me op mn gemak daar! Dusss 1 vriendin gaat mee, en dan kijk ik morgenavond wie van mn vrienden het opvalt haha!