Dat is al snel, over 5 weken de test als je pas een maand bezig bent! Veel succes in ieder geval!
Ik ben dus in augustus begonnen, zonder enige skate ervaring. Ik vergeet mijn eerste dag nooit meer geloof ik.. Ik was wat vroeg, had alles aangetrokken en omgedaan en zat daar op een stoel. Een van de trainers nodigde mij uit alvast wat rond te gaan skaten en op te warmen. Heb haar lief gevraagd of zij mij wellicht uit kon gaan leggen hoe ik op kon gaan staan zonder direct op de grond te belanden
December mijn eerste minimum skills test gehad, maar niet gehaald. Was in de basis nog te onstabiel, hitten en blocken blijken overigens mijn sterke skills :p Ze krijgen mij maar wat moeilijk van die baan af! Heb daar wel een keer een goede klapper voor moeten maken en mijn kniebanden mee verrekt, maar weet nu hoe ik een hit moet ontvangen haha.
Als je naar alle trainingen gaat kun je het vrij snel onder de knie krijgen. Waar ik eerst dus nog niet in staat was normaal van een stoel op te staan, heb ik nu alle skills in meer of mindere mate onder controle en skate ik bijna 27 rondes in 5 minuten! Maar het moet wel je ding zijn, waar je je voor in wil zetten en je moet niet al te bang aangelegd zijn (al schijt ik soms ook 7 kleuren als een trainer in ene weer met een nieuwe training aan komt
)
Edit:
Wolf dog Rollers bestaan niet meer. The Pirate Pack schijnt nu de enige league in Friesland te zijn: http://thepiratepack.nl/
Je moet even een berichtje sturen om te vragen of je er eens kunt kijken of mee doen. Op hun site zag ik een oud bericht staan waarin staat dat iedere eerste maandag van de maand een open training is, maar weet niet of dat nu nog zo is. Ze trainen in Heereveen en Olderberkoop (al ken ik dat laatste niet :p )
Laatst bijgewerkt door K_im op 22-02-15 21:10, in het totaal 1 keer bewerkt