Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sonja_vR schreef:"ik ben te zwaar, maar dat is mooi, ik ben blij met mezelf en (te) dun is stom"
"of ik ben (te) dun, kan niet aankomen, en (te) dik zijn is stom.
als iedereen daar eens mee op zou houden, zou het allemaal al een stuk leuker worden.
Lusitana schreef:Dat men over het algemeen dikker wordt is een feit maar het ging even over schoonheidsidealen want over tonen van "de echte vrouw" in de media.
Ik vind dat de media best overspoeld mogen worden met gewone vrouwen en niet alleen met dunne. Variatie is het toverwoord, omdat we nu eenmaal in alle vormen en maten voorkomen.
xSlvna schreef:Lusitana schreef:Dat men over het algemeen dikker wordt is een feit maar het ging even over schoonheidsidealen want over tonen van "de echte vrouw" in de media.
Ik vind dat de media best overspoeld mogen worden met gewone vrouwen en niet alleen met dunne. Variatie is het toverwoord, omdat we nu eenmaal in alle vormen en maten voorkomen.
Maar wat vind jij de 'gewone vrouw'? Het gemiddeld? De 'mollige vrouw' dus? Het, nahja, steeds ongezonder wordende gemiddelde?
xSlvna schreef:En mag ik vragen wat dat wetenschappelijk onderbouwde voor meerwaarde heeft als we het toch al ZIEN gebeuren?