Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elin_ schreef:Zijn jullie niet bang voor de gevolgen op langere termijn.. zelfs plastische chirurgen geven toe dat het altijd een beetje lekt (siliconen) en dat dit heel slecht voor je is
Elin_ schreef:Zijn jullie niet bang voor de gevolgen op langere termijn.. zelfs plastische chirurgen geven toe dat het altijd een beetje lekt (siliconen) en dat dit heel slecht voor je is
benangelique schreef:ik wilde ook zo natuurlijk mogelijk en heb wel degelijk rond. 80% gevuld en dus echt geen ballen. Hij heeft je wat dat betreft dus echt niet juist voorgelicht en zou voor mij al een reden zijn om me niet te laten opereren door deze chirurg...
ook ik heb ze overigens voor de spier.
wil je voor echt mooi en natuurlijk? ga dan naar bruno demeyere in Gent. Hij heeft 1x per maand consult in Naarden.
BiBiQ schreef:Rapido, Goh wat een spontane leuke reactie![]()
Tuurlijk weet iedereen de risico's wel. Maar het is niet levensgevaarlijk toch? En over mijn polytech implantaten is verteld dat deze tegenwoordig levenslang meegaan. En wie weet moeten ze vervangen worden over zoveel jaar, dan is dat zo.
Het is het nog steeds waard dat ik er gelukkig van wordt met m'n lijf hoe het met implantaten is.
rapido schreef:Nou ik zit af en toe stil mee te lezen hier en ben verbaasd over hoe laconiek velen hier over een borst vergroting doen!
Feit is dat veel vrouwen ook enorme problemen hebben met hun protheses. Niet alleen lekken maar ook het inkapselen of scheef gaan zitten kan vervelende situaties geven zover dat er weer geopereerd moet worden met alle risico's van dien. En nog maar niet te praten over meiden die nog niet tevreden zijn en nog groter willen!!
En dan nog het feit ze over een jaar of 15 vernieuwd moeten worden.
Informeer daar ook eens goed naar en bedenk of je dat allemaal wel waard is met je gezonde lichaam.
En geloof mij, gezondheid is niet te koop!
benangelique schreef:rapido schreef:Nou ik zit af en toe stil mee te lezen hier en ben verbaasd over hoe laconiek velen hier over een borst vergroting doen!
Feit is dat veel vrouwen ook enorme problemen hebben met hun protheses. Niet alleen lekken maar ook het inkapselen of scheef gaan zitten kan vervelende situaties geven zover dat er weer geopereerd moet worden met alle risico's van dien. En nog maar niet te praten over meiden die nog niet tevreden zijn en nog groter willen!!
En dan nog het feit ze over een jaar of 15 vernieuwd moeten worden.
Informeer daar ook eens goed naar en bedenk of je dat allemaal wel waard is met je gezonde lichaam.
En geloof mij, gezondheid is niet te koop!
Wauw. Ook Hallo en welkom
Alles wat jij noemt is bekend voor alle meiden die naar een goede chirurg gaan. Als ik voor mezelf (en veel meiden hier) spreek, ben ik niet over 1 nacht ijs gegaan. Ik heb werkelijk alles gelezen wat los en vast zit, ben met een enorme vragenlijst naar diverse chirurgen geweest en heb goede afwegingen gemaakt. Mijn lijf is heel belangrijk, maar mijn lijf was mijn lijf niet meer met lege theezakjes. Dagelijks psychisch lijden is zwaar. ...
Gianti schreef:Elin doelt volgens mij op het zweten van protheses en niet lekken door scheur
http://www.informatieborstvergroting.nl ... heses.html