Ik geloof niet dat ik wat kwijt ben, maar mijn broek zakt ontzettend af en m'n riem kan een gaatje strakker

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pasamba schreef:Mijn moeder haar eetpatroon motiveert mij juist. Als ik zie wat zij naar binnen propt af en toe.![]()
Ze zit nu ook weer aan de chips. Normaal gesproken zou ik er ook zin in krijgen maar nu heb ik echt zoiets van, nee ik doe het niet en ik heb er ook geen zin in.
_Priscilla schreef:Mijn probleem gebied is juist mijn bovenbenen. Beetje Peerfiguur. Ik ben absoluut niet dik of mollig , maar als ik zo doorga als ik nu bezig ben word ik dat wel dus dan heb ik kans op een propje figuurdat wil ik natuurlijk niet.
Overigens heb ik heel erg veel last van mijn ouders eetpatroon en hoe hun met ''gezond'' leven omgaan. Sluit totaal niet aan bij mijn ideeën maar aangezien ik nog wel even thuis woon moet ik hier een weg tussen zien te vinden en dat vind ik nog het moeilijkste.
Hoelang ben jij? ( fiffill)
Annash schreef:Zo breed zie je er op de foto's niet eens uit, Fiffill! Vind ik althans.
Zeker op de eerste foto, wel wat breder, maar je behoudt wel je sierlijkheid.
Fiffill schreef:Annash schreef:Zo breed zie je er op de foto's niet eens uit, Fiffill! Vind ik althans.
Zeker op de eerste foto, wel wat breder, maar je behoudt wel je sierlijkheid.
Nee op deze foto's valt het best mee, maar het komt wss ook omdat ik een vrij korte nek heb dat ik al gauw wat breder lijk. Dit is een recente foto van dag 7 van de shred die ik gister plaatste
Fiffill schreef:Zo Annash dat is inderdaad klein zeg! Wel handig kun je lekker nog pony's rijden
Sansje schreef:Ik vind dat best netjes hoor Priscilla..
Ik eet vaker rijst en pastagerechten denk ik. Vriendje en ik zijn beiden erg van de buitenlandse keuken.