Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 23:17

Jeetje Julia, dat gaat wel erg snel. Waarschijnlijk ook een deel vocht?

Ik geloof niet dat ik wat kwijt ben, maar mijn broek zakt ontzettend af en m'n riem kan een gaatje strakker :)

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 23:17

Niet piepen over klein zijn he, dat mag ik alleen... :D :+

(wat wel een nadeel is omdat je een paar extra kilo direct ziet)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 23:18

Das veel Julia :=

Dat lengte gebeuren ken ik :+. Ik hou vol dat ik 1.64 ben maar eigenlijk is het 1.63 volgens mij, maar gewoon een kwestie van niet laten meten. Beetje jammer dat ik binnenkort er toch aan zal moeten geloven in verband met medicijncontrole :Y)

Vanavond uiteindelijk niks extra meer gedaan, te druk. Heb eerder vanavond wel het hele programma gedaan alleen werd dus iedere keer gestoord. Morgen nieuwe dag :Y)

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 23:19

Pasamba schreef:
Mijn moeder haar eetpatroon motiveert mij juist. Als ik zie wat zij naar binnen propt af en toe. :=
Ze zit nu ook weer aan de chips. Normaal gesproken zou ik er ook zin in krijgen maar nu heb ik echt zoiets van, nee ik doe het niet en ik heb er ook geen zin in. :Y)

Goed bezig!!
Net even snel gemeten, en er is zeker 2 cm van mn billen af! Ik dacht zelfs 3, maar zal morgen nog eens uitgebreid meten :) ging mn buik ook maar zo snel hihi

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 23:20

_Priscilla schreef:
Mijn probleem gebied is juist mijn bovenbenen. Beetje Peerfiguur. Ik ben absoluut niet dik of mollig , maar als ik zo doorga als ik nu bezig ben word ik dat wel dus dan heb ik kans op een propje figuur :') dat wil ik natuurlijk niet.
Overigens heb ik heel erg veel last van mijn ouders eetpatroon en hoe hun met ''gezond'' leven omgaan. Sluit totaal niet aan bij mijn ideeën maar aangezien ik nog wel even thuis woon moet ik hier een weg tussen zien te vinden en dat vind ik nog het moeilijkste.
Hoelang ben jij? ( fiffill)

Ik ben 1.62 :) heb niet zo heel veel foto's waar ik helemaal duidelijk op sta maar dit zijn wat oude (paar jaar terug dus is wel enigsinds wat veranderd :P )

(links)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mijn benen zijn nooit zo'n probleem, zijn vrij gewoon daar ben ik altijd wel blij mee. Ik heb brede schouders, korte nek en tegenwoordig een D/E cup en het zit bij mij vooral op mijn buik, de overtollige vetjes :j gelukkig zijn in de puberteit mijn heupen ook nog best breed geworden want eerst had ik echt zo'n heel erg zwemmersfiguur met van die hele brede schouders, nu is het gelukkig wat meer in verhouding.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 23:20

Zo breed zie je er op de foto's niet eens uit, Fiffill! Vind ik althans. :-)
Zeker op de eerste foto, wel wat breder, maar je behoudt wel je sierlijkheid.
Laatst bijgewerkt door Annash op 15-01-13 23:21, in het totaal 1 keer bewerkt

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 23:21

Berdien beetje langer is ook gezellig hoor... Ik ben 1.83 en kan je verzekeren dat die 3 cm extra geen zeer doen :)... Mijn vriend is 1.84 ofzo... Iig net een fractie groter (of eigk even groot, maar dat kan ie niet helemaal aan). Op hakken steek ik echt flink boven hem uit. Vind ie niet leuk ;)

_Priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 23:21

Dat heb ik ookwel hoor , maar ze bepalen zoveel in het huishouden natuurlijk.
Avond eten moet ik eten wat de pot schaft en dat is nou niet altijd even gezond. Er is vaak weinig fruit in huis( ik ben de enigste die fruit eet). We hebben niet veel pure producten in huis, heel veel troep. We hebben een hele kast vol met snoep en zooi en met gebrek aan anders pak je dan toch sneller daar wat uit.
Ook vinden ze dat ik obsessed ben met gezond leven en eten. En dat bedoel ik dus met het verschil in ideeën van wat gezond is. Hun denken namelijk dat we heel erg gezond eten ( en het is ook zeker niet ongezond, we eten 4 x in de week groente 2x pasta of iets en 1x anders meestal) maar ik vind dit gewoon niet goed genoeg. ja perfectionistisch haha.
Mede doordat ik klein ben komt het er bij mij gewoon heel snel aan. In rust mag ik maar 1300 kcal eten op een dag, dat vind ik met het gemiddelde van 2000 toch erg weinig en met het semi-gezonde eetwaar hier thuis heb ik dat aantal dus veel sneller bereikt dan met veel groentes en fruit.
Dit is gewoon het grootste probleem voor mij.

_Priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 23:22

Annash schreef:

hoe lang(kort :o ) ben je dan haha?

jep das ook mijn nadeel idd

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 23:23

Annash schreef:

Nee op deze foto's valt het best mee, maar het komt wss ook omdat ik een vrij korte nek heb dat ik al gauw wat breder lijk. Dit is een recente foto van dag 7 van de shred die ik gister plaatste :)

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 23:23

_Priscilla schreef:
Annash schreef:

hoe lang(kort :o ) ben je dan haha?

jep das ook mijn nadeel idd

1.49 (give or take...) :')

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 23:24

Ik vind dat best netjes hoor Priscilla.. :)
Ik eet vaker rijst en pastagerechten denk ik. Vriendje en ik zijn beiden erg van de buitenlandse keuken.

_Priscilla

Bente , je hebt idd wel mooie slanke benen :j
een heel ander figuur dan mij dus
Laatst bijgewerkt door _Priscilla op 15-01-13 23:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Annash
Blogger

Fiffill schreef:
Annash schreef:

Nee op deze foto's valt het best mee, maar het komt wss ook omdat ik een vrij korte nek heb dat ik al gauw wat breder lijk. Dit is een recente foto van dag 7 van de shred die ik gister plaatste :)

Ik zie wat je bedoelt. Heb hetzelfde, ook erg brede schouders.
Binnenkort ook maar even een foto'tje maken. Denk dat ik het wel durf. :Y)

Fenrir

Zo Annash dat is inderdaad klein zeg! Wel handig kun je lekker nog pony's rijden :P

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 23:25

Pff ik heb zojuist de wc geknuffeld dus maar even net shredden voor mij en direct door naar t bedje. Bummer....

Shanna: Ik voel mij altijd heel groot naast jou :))

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 23:26

Fiffill schreef:
Zo Annash dat is inderdaad klein zeg! Wel handig kun je lekker nog pony's rijden :P

En daar maak ik dan ook dankbaar gebruik van :Y) *wijst naar palominohengst*

Ach, alles heeft zijn voor- en nadelen. Klein zijn is niet erg, maar moet dus wel op mijn figuur letten en dat is er aardig bij in gegaan de laatste jaren. Kortom: tijd voor actie. Laat maar komen. :D

@ Winged: shut it -O-

SAKKIA

Ik heb ook foto's gemaakt, maar die hou ik lekker nog even voor mezelf :o

_Priscilla

Sansje schreef:
Ik vind dat best netjes hoor Priscilla.. :)
Ik eet vaker rijst en pastagerechten denk ik. Vriendje en ik zijn beiden erg van de buitenlandse keuken.

Het is ook zeker niet ongezond zoals ik al zei ,vooral het avond eten niet. Maar vooral wat wij in huis hebben voor tussendoor , ochtend en middag is gewoon niet naar mijn idee van gezond. En dat vind ik erg lastig , vooral als je ouders je daarin ook niet willen snappen en ook niet mijn gang laten gaan.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 23:27

Ha er is ook echt níks mis met langer zijn hoor Sansje :D Het is meer een dingetje van mezelf :D

Fenrir

Winged :(:)

Ik rij graag op pony's, maar mijn benen steken er zo gauw onderuit dat is dan wel weer een nadeel. Vind ze zo leuk :P

Mrijn

Holy crap, jullie zijn niet bij te houden hoor... Ik heb mooie, persoonlijke verhalen gelezen en veelbelovende resulaten en foto's gezien. Gaaf!

Mijn verhaal is vrij simpel, 168 klein, 40 jaar en volleerd jojo... Ik ben een aantal keer behoorlijk gewicht kwijtgeraakt door een kh-arm dieet, maar dat er nooit afgehouden. Sterker nog, het ge-jojo en de periodes van extreem weinig kh's heeft mijn stofwisseling zo ontregelt dat ik nu maar heel moeizaam afval. Vanaf de zomer ben ik met 2 personal trainers in de weer geweest, maar dat was niet vol te houden om verschillende redenen. Oh ja, ik weeg nu 78 kilo en wil terug naar 65 kilo. Dan heb ik een kleine maat 38.

Mijn eetpatroon is heel gezond en bewust (eco, grootdeels glutenvrij en vrij van geraffineerde suikers) met af en toe wat uitglijers. Ik eet veel groenten

Vandaag dag 4 gedaan en ik moet echt op zoek naar zwaardere dumbels. Ik houd nu alles heel makkelijk vol behalve de push-ups. Ben ik trouwens raar als ik die side lunges vooral aan de binnenkant van mijn bovenbeen voel? Het lijkt wel of die spieren te kort zijn... Stijve hark dat ik ben,,,

Wie heeft er al vervolgprogramma's van Jilian binnen? Ik zoek voor na die 30 dagen een vervolgtraining voor 3 keer in de week voor het hele lijf. Ik ben dan namelijk vast nog geen 13 kilo kwijt dus voor ik me toe ga leggen op bepaalde delen van mijn lijf, wil ik eerst nog een full body workout doen. Iemand tips?

_Priscilla

Annash schreef:
1.49 (give or take...) :')

Oke ik zeg niks :o
das wel erg klein haha

1,60 (1.59 dus) is al erg klein haha

Fenrir

Berdien schreef:
Ha er is ook echt níks mis met langer zijn hoor Sansje :D Het is meer een dingetje van mezelf :D

Maar jij hoort ook gewoon lang. Een kleine Berdien... klopt niet :n :P

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 23:28

Annash schreef:
@ Winged: shut it -O-

Je hebt gewoon de lengte van iemand die in het zuiden woont, Spaans, Portugees, Grieks, die zijn even groot!