Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
_Jorine schreef:@ Jolien: ik las je topic al, vervelende situatie, kan me helemaal voorstellen dat je in de stress zit..
Hier gaat het niet zo lekker omdat ik veel last heb van dissociatieve klachten. Ben afgelopen dinsdagavond helemaal in de war met de trein naar Amersfoort gereisd, niet door gehad dat de kliniek me telkens probeerde te bellen, helemaal verdwaald 's avonds laat in de stad. Toen ik weer een beetje helder was kon ik terug met een van de laatste treinen gelukkig. Maar zo'n avond heeft behoorlijk veel impact omdat ik totaal de controle kwijt ben dan...
_Jorine schreef:Nee ik zit op.een open afdeling dus heb gewoon vrijheden en kan naar buiten wanneer ik wil..
Miranda40 schreef:_Jorine schreef:Nee ik zit op.een open afdeling dus heb gewoon vrijheden en kan naar buiten wanneer ik wil..
Maar moet je je dan niet afmelden en vertellen hoe laat je denkt terug te komen? Toen ik opgenomen ben geweest op een open afdeling dan had ik overdag een programma. Als ik een dag geen programma had dan mocht ik wel naar buiten maar moest me afmelden. Als ik naar huis wilde moest ik een schema hebben waarop stond wat ik dacht te gaan doen.
_Jorine schreef:Wat raar LammieVreemd verhaal van die assistente. Hoop dat je vandaag iemand anders te spreken krijgt.
Ik ga lekker vroeg op weekendwas pas om 11u mijn bed uit en had echt zoiets van: ik wil echt niet langer blijven. Dus overlegt en mijn medicatie mee gekregen, zit nu lekker in de trein naar huis.