[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Re: Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 12:08

Astaloca, chocoladebruin is een paar tinten donkerder. :)

Ik denk dat ik je advies op ga volgen, Tamara, maar ziet het er nu niet onverzorgd uit qua kleur of gaat dat nog?

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 12:26

Ik zou het voor de shoot verven. Mijn ervaring is dat je haar mooi egaal is en glanst vlak na het verven dus dat is wel zo mooi dan!

Mandarijn12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 12:39

Ik ga vanmiddag met krullers aan de slag :+

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 15:38

Vind juist het feit dat het niet egaal is, zo mooi staan Roosch :) Kan echt nog wel! Maar goed, ik verf ook niet dus heb er verder geen ervaring mee.

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 20:19

Loezoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 20:52

Hallo bokkers,

sorry dat ik zomaar kom binnenvallen, maar ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Aangezien mijn kapper steeds duurder wordt, wilde ik zelf proberen om een spoeling te gaan zetten. Ik ben van mezelf donker blond, heb het in het verleden blond (de kapper noemde het 9-0-3) geverfd, maar ik wil het graag weer richting mijn oude natuurlijke kleur. Afgelopen keer is bij de kapper al een bruine spoeling ergens in de 8-kleurenreeks gezet van Wella, maar hoe pak ik dit nu het beste aan?
Ik zag al Wella Color Touch, dat zit er vermoedelijk nu dus ook in, maar ik weet niet exact welke kleur en wat ik allemaal nodig heb (en of ik moet voorpigmenteren).

Hier kunnen jullie de kleur van mijn haar een beetje zien: https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/ ... 9394_o.jpg , ik hoor jullie tips heel graag!

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 21:08

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 22:23

aardbeitje_ schreef:
Ik heb vandaag een sidecut laten knippen/scheren en de onderkant van mijn haar laten blonderen. :j

Voor:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-JBWF3JMJ.jpg
let niet op mijn hoofd :')

Na:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-KLIVOGWD.jpg

Ik ben er echt heel erg blij mee!

Leuk! Mijn zusje heeft dat ook, en ook zowat zelfde haarkleur :P (alleen dan korter zonder het blonde).
Zelfs de sidecut zit aan dezelfde kant hahah, en zie ik goed dat je plugs hebt? Mijn zusj eheeft dat namelijk ook hahah, wel tof want aan die korte kant kan je steeds heel leuk zien welke plugs ze in heeft :)

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 22:48

Ik vind het heel gedurft ik vind het wel stoer maar dat is voor mij toch wel TE :p

Heb vandaag na wikken en wegen toch een tangle teezer gekocht :) Wat een fijn ding :0

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 23:27

Super gaaf aardbeitje!
Ik heb mn haar in de papilotten zitten was benieuwd hoe t met krullen zou zitten hoop dat ik n beetje kan slapen :=

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 23:35

Suus___ schreef:
Super gaaf aardbeitje!
Ik heb mn haar in de papilotten zitten was benieuwd hoe t met krullen zou zitten hoop dat ik n beetje kan slapen :=

Voor de volgende keer misschien handig om er een haarnetje overheen te doen zodat ze beter blijven zitten tijdens het slapen

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 23:48

Waarom :)
Blijft gewoon zitten hoor :D

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 23:50

Suus___ schreef:
Waarom :)
Blijft gewoon zitten hoor :D

Serieus bij mij vielen ze er altijd uit |( Nu slaap ik ook wel onrustig maar toch -O-

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 06:59

Haha nou ze zitten er nog perfect in :)
Zo het resultaat bekijken

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 11:25

M_arije

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 12:51

Ik kom ook even binnenvallen.
Normaal gesproken heb ik geluk met het verven van mijn haar, alleen nu weet ik niet wat ik met mijn haar aan moet. Ik heb 3 maanden terug donkerbruin geverfd met l'oreal preference brazilia (3). Ik wil mijn haar erg graag rood verven en dus preference feria 3.66 gebruiken. Ik vraag me af of het wel zal dekken op mijn haar, ook al is het nu een stuk lichter geworden. En 2 weken geleden heb ik mijn uitgroei geverfd met een 4.
Heeft iemand een idee?

Niekj_Jente

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 14:23

Hallo!
ook ik kom even binnenvallen!
Heb gisteren mijn haren laten verven maar ben er niet super blij mee.
Ik heb van mezelf donkerblond haar, en wilde ze richting het wit blond laten verven, heb ik al eens eerder gehad en had een foto meegenomen van de gewenste kleur, maar nu zie je bijna geen verschil met mijn eigen haarkleur helaas..
dit is mijn eigen kleur
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/3074_446903018682858_913568823_n.jpg

en deze foto had ik meegenomen:
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/292777_486343304738829_57363041_n.jpg

Nu is het dus net een heeel klein beetje lichter dan mijn eigen haarkleur, ben dus aan het denken morgen maar even terug te gaan..

Piloetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 16:03

Gisteren heb ik mijn haar af laten knippen! Van schouderlengte, pluizige weerbarstige bos haar naar schuine bob. Ik heb ook een Lóreal steam pod aangeschaft en ben helemaal verliefd op dat ding! Mijn haar is soepel, zacht, pluisvrij! Zelf na een woelige nacht geen pluis! Zit nog precies zoals gister!!

Ik heb even een foto geplaatst in mijn profiel, het onderste plaatje. Hij was te groot voor in het topic.

BlackShadowZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 17:55

hallo,

ik kom hier even wat inormatie winnen :D

Ik heb mijn haar in vier maanden erg moei naar de kl*ten geholpen, door het lekker vaak de fohnen, stijlen en vooral erg vaak verven :(

Ik heb nu dus echt morsdode punten, en ongeveer drie kleuren in mijn haar :') Mijn scheiding is mijn eigen kleur (uitgroei), dan hebik een heel moei stukje rood haar, dat loopt over naar licht bruin haar en de punten zijn donkerblond :')

Oke het klinkt heel erg maar het valt opzich wel mee, maar ik vind het natuurlijk niet mooi...

Ik ga morgen naar de kapper en ik ga om maar eens te beginnen de punten laten knippen. en dan wil ik mijn haar in één kleur hebben. Maar kan ik dan het beste gewoon mijn eigen kleur laten verven? of ontkleuren?

en nog een vraagje, als ik mijn haar niet stijl zit het echt heel erg raar. Mijn ponnie zit dan in een soort rare krul die precies voor mijn ogen valt... Maar ik mijn haar blijft nooit lang stijl.. Iemand tips?

En wat kost het ongeveer om bij de kapper te laten knippen en verven?

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 18:02

Ik zou het in je eigen kleur laten verven, want als je het ontkleurd beschadig je het weer en moet je het later weer blijven bijwerken.
Heb je een goede stijltang? Bij 'slechte' tangen blijft je haar vaak niet stijl. Let erop dat je een tang koopt met keramische platen, dit is het beste. Gebruik ook een heat protector als je altijd je haar stijlt, zal een stuk schelen wat betreft het beschadigen van je haar.

De kosten bij de kapper verschillen. Bij Brain Wash kost een spoeling 15 euro en verven 30 euro, zeer betaalbaar dus. Maar zoek op internet anders kappers in jouw buurt op en kijk of ze een prijslijst hebben. En anders even langsgaan en vragen.

Piloetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 18:22

BlackShadowZ schreef:
hallo,

ik kom hier even wat inormatie winnen :D

Ik heb mijn haar in vier maanden erg moei naar de kl*ten geholpen, door het lekker vaak de fohnen, stijlen en vooral erg vaak verven :(

Ik heb nu dus echt morsdode punten, en ongeveer drie kleuren in mijn haar :') Mijn scheiding is mijn eigen kleur (uitgroei), dan hebik een heel moei stukje rood haar, dat loopt over naar licht bruin haar en de punten zijn donkerblond :')

Oke het klinkt heel erg maar het valt opzich wel mee, maar ik vind het natuurlijk niet mooi...

Ik ga morgen naar de kapper en ik ga om maar eens te beginnen de punten laten knippen. en dan wil ik mijn haar in één kleur hebben. Maar kan ik dan het beste gewoon mijn eigen kleur laten verven? of ontkleuren?

en nog een vraagje, als ik mijn haar niet stijl zit het echt heel erg raar. Mijn ponnie zit dan in een soort rare krul die precies voor mijn ogen valt... Maar ik mijn haar blijft nooit lang stijl.. Iemand tips?

En wat kost het ongeveer om bij de kapper te laten knippen en verven?

De schaar erin zou ik zeggen! Heb gister zelf een bob laten knippen omdat mijn haar stuk geverfd was. En heb het nu in een kleur waar ik aan vast zit. Dus vanaf nu alleen nog de uitgroei bijkleuren om mijn haar gezond te houden.

Wat ik je echt kan aanraden is de L'oreal Steam Pod. Ik heb hem sinds gisteren en het is echt een super ding! Stoomstrijkijzer voor je gaar, beschadigt je haar niet, maar maakt het zelfs gezonder!

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 19:17

Ik vind je sidecut best wel goed staan aardbeitje_ !

Ik zou je haar inderdaad ook in je eigen kleur laten verven, en anders inderdaad een stuk eraf.

Ik wil binnenkort wat highlight nemen om zo van neigend zwart met paarse uitgroei (paars pakt nou eenmaal wat beter op blond ipv. donker.. :') ) naar lichtblond te gaan. Als ik dan uitgroei krijg vind ik het nog niet zo erg, want dan is m'n uitgroei donker. Opzich vind ik dat er wel gaaf uit zien. :o

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 20:55

Je haar. Een vreselijk probleem en nu ben ik op het punt dat iedereen tegen me roept: JE MOET NAAR DE KAPPER! En zelf vind ik van ook. Maarja.. nu komt de vraag WAT?

Hoe het er nu uit ziet (slechte foto, net gemaakt en het lijkt net of ik een dik hoofd heb. Maarja, niemand is perfect.):
Afbeelding

Wat ik in gedachten heb:
Afbeelding

Ik ben bang dat dit te kort voor me is, waardoor het lijkt dat ik echt een dik hoofd heb. Maar ik twijfel of ik alleen me pony eens even goed laat bij knippen en het lang laat groeien, of dat ik het weer kort(er) ga knippen. Er gaat sowieso weer een likje verf overheen. Maar wat vinden jullie? :+ Doen, niet doen of anders?

Man, ik haat echt die foto van mezelf xd.

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 20:58

ik denk dat het mooi staat als je gewoon je pony laat knippen en je haar lang laat groeien.
met kort haar moet je er rekening mee houden dat je echt veel tijd kwijt bent aan het in model brengen van je haar.

ik ga morgen middag even naar de kapper, mijn pony moet geknipt worden, want dat heb ik een maand geleden zelf gedaan. maar mijn pony 'spoort niet'. haha, ik heb een beetje de verkeerde haren weggeknipt.

Piloetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 20:58

Niemand reageerd ;( wat vinden jullie van mijn make over? Laatste foto in mijn profiel...