Beter een keer teveel gaan kijken dan een verkeerde keus te maken. ken je de site: ik zoek baas? is van alle asiels van nl. Ik zit te wachten op de da voor onze poes. Die kan moeilijk/niet plassen. En Mormel mag zijn prikje weer.
Dit huis was ook een bouwval. Het voordeel van de andere woning is dat je de binnekant helemaal eruit kan slopen en dan van voren kan beginnen.
Ze willen niet verder zakken dan 2 ton.. nou dan blijven we zitten waar we zitten, ook goed. wij hadden wat minder in gedachte. Echt alles moet eruit. en vernieuwd worden. van groepenkast tot vloeren ed. Dus op naar een nieuw dak op deze woning! Net da gehad, poes langwerkend antibiotica gehad heeft nl blaasontsteking en Mormel zijn 2e injectie. Zo nu op naar t weekend!
Calice
Geplaatst: 24-05-13 16:48
Even een snelle zwaai
Vandaag bij cardioloog geweest en mijn hart zag er super uit op de echo . Heb wel een hartritmestoornis. Mijn hartslag fladdert alle kanten op behalve de goede, aldus de cardioloog . Maar omdat mijn hart verder helemaal in orde is en ik nog jong ben, schijnt het geen kwaad te kunnen. Moet de komende wel gewoon de propranolol blijven gebruiken.
Verder zit ik aan de antibiotica en pijnstillers, heb op 13 mei een wortelkanaalbehandeling gehad maar nu blijkt er een fikse ontsteking in mijn kaak te zitten, halve gezicht doet goed pijn en is ook opgezwollen. Feest dus.
nou dat geeft toch niet.. jee meid, wat een gekke dag voor je! Hopenlijk wordt de pijn snel minder. En voor je hart alleen de propranolol en meer niet?
Ik ga die site eens bekijken, maar toevallig heb ik contact met de vereniging gehad omdat er een herplaatser op de site gekomen is. Morgenochtend belt de eigenaresse van die hond mij op voor meer info. Dus ben benieuwd.
Calice nou gelukkig zijn het geen ernstige dingen, weet je ook wat voor ritmestoornis je hebt? Of waren ze daar weer heel duidelijk in? Beterschap met je kaak leuk die behandelingen bij de tandarts!
Phoe ben 6 paracetamols en 3 ibuprofens verder en weet echt niet hoe ik deze nacht verder door moet komen .... Heb zo veel pijn in mijn gezicht dat ik het liefst naar het ziekenhuis zou gaan voor een paardenmiddel.
ach jee heb je nog wat kunnen slapen? nee zeker.. pff wat erg!
Ja dit huis is defenitief van de baan.We gaan ons nu weer verder richten op ons eigen huis. Okee spannend, ben benieuwd wat en hoe met die herplaatser.
Oh Calice wat kl*te kun je niet een tandarts bellen dat jebzoveel pijn hebt?
Ik heb contact gehad met de eigenaresse van die hond maar de fokker zoekt eerst of zij een geschikt baasje vinden kan. Dat schijnen de regels binnen een koop contract te zijn. Dus zij zou met een week bellen over hoe en wat.
pipo
Geplaatst: 25-05-13 11:39
oh okee. Jammer, maar goed het is geen broodje. Wel jammmer dat ze dat gister niet gelijk gezegd heeft. Ik heb net lekker een menritje achter de rug met de kids. Zit gelijk te denken om eventueel van de zomer de hort op te gaan op deze manier.... Moeten we wel trainen... s kijken of het haalbaar is.
Dovish hoe is het met jou wond? Is het helemaal dicht? Ik zag vanavond dat er wat gelig vocht uit de wond loopt. Dat zou nu toch dicht moeten zijn lijkt mij? Werd steeds kleiner en zag er donderdag rustig uit.
oh wat raar. Maar ja als het eruit komt is dat op zich natuurlijk goed.. Maar het hoort niet lijkt me.
Calice
Geplaatst: 26-05-13 10:02
Pipo, wat een leuke foto's!
Mistral, wat gek dat er toch nog vocht uitkwam ondanks dat het dicht lijkt te zijn. misschien toch nog wat wondvocht via een mini gaatje?
Nog even een teken van leven van mij, ben gisteren ochtend eerst bij het ziekenhuis geweest voor tramadol. Helaas hielp dat gisteren amper en bleef ik pijnaanvallen houden en viel steeds bijna flauw. Dus savonds toch maar naar de weekend tandarts. Ontsteking was flink uitgebreid en al aan het doorbreken naar buiten (abces) dus heb nu zwaardere antibiotica en moet de bult in mijn tandvlees in de gaten houden. Mocht hij vanavond ineens heel groot zijn dan moet ik terug komen en snijden ze het open. Heb nu gelukkig al wel wat minder pijn maar blijf wel zo duizelig en tegen het flauwvallen aanzitten. Tandvlees is ook nog tegen het blauwe aan en gezicht flink gezwollen maar heb het idee dat de ab wat begint te doen.
Jeetje Calice wat een ellende zeg. Hopen dat de kuur het nu snel opgelost heeft!
Ik ga morgenochtend de cardioloog even bellen. Met een normale wond vind ik het geen probleem maarik zit er niet op te wachten dat dat ding eruit gaat zweren. Ik ben denk ik wat ontstekingsgevoelig toen ik vorig jaar een moedervlek weg liet halen is dat gaan ontsteken en dat heb ik opgelost door te spoelen met de douchekop. Maar nu zit er toch iets lichaamsvreemd in.
Ohhh Calice..wat een drama zeg!Pijn in je mond is toch al zo erg. brr beterschap! Mistral, hoop het niet. Gebeurd dat wel eens? Vandaag weer weggeweest, heerlijk. heb nog foto gemaakt. Het waait een beetje hard
Ben zo trots op mijn dochter en mijn paardjes
Kaatje
Geplaatst: 26-05-13 14:58
Calice ; wat een misérie , ik leef met je mee.
Mistral groot gelijk dat je gaat bellen , geen risico nemen.
Pipo wat heb je een stoere dochter, wat leuk dat jullie zo samen op pad gaan.
MISTRAL94
Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-13 20:27
Pipo wat een leuke foto's weer. Gezellig om samen met je dochter te kunnen ondernemen.
Of dat eerder gebeurd is weet ik niet, maar je ziet het wel vaker met dingen die niet lichaamseigen zijn denk aan piercings ed. Dan zou alle ellende voor niets geweest zijn
Ik hoop dat het vandaag een beetje meevalt voor je Calice.. hoe is het gegaan verder?
Mistral, succes hopenlijk valt t mee.
Waar is de rest?? alles goed meiden? Hier wel hoor. Weet je ik draag tegenwoordig vaak lager uitgesnede truitjes. Zo wen ik er vast een beetje aan voor als het strakjes echt eens lekker weer gaat worden. Toch wel een heel opvallend/in het oog springend plekje voor een litteken.
Pipo, ben vanochtend weer bij de tandarts geweest. Hij gaf aan dat hij hoopt/er van uit gaat dat het nu elke dag een klein beetje beter zal gaan worden omdat het niet meer zo klopt als eerst. Wel is de ontsteking zo groot dat als het toch weer erger zal worden ik met spoed naar de kaakchirurg doorgestuurd zal moeten worden en die het via de buitenkant open zal moeten maken en moet spoelen dan. A.s. zondag gaan we op vakantie en hoop heel erg dat het niet nodig zal zijn. Wel moet ik dan na mijn vakantie terug komen bij de tandarts en de kans is dan alsnog zeer groot dat ik naar de kaakchirurg moet voor bovenstaande behandeling omdat de ontsteking te groot is om nog volledig met antibiotica weg te krijgen. Het duizelige en flauwvallerige gevoel komt doordat de ontsteking nu ook tegen mijn evenwichtsorgaan drukt. Kleine boef is vandaag dus een dagje bij opa en oma en vriendje haalt hem daar zo op.
Tandarts gaf aan dat het geen pretje is om die behandeling te laten doen en ik durf het eigenlijk ook niet echt aan voor de vakantie. Ook kunnen ze me er nu moeilijk met spoed tussen krijgen omdat de antibiotica wel iets lijkt te doen, het gaat alleen niet zo snel als gehoopt.
durf t bijna niet te melden.. Mooi rood is niet lelijk :lol1: Bo dr lievelingskleur is rood. Ze is er dus vreselijk blij mee. Het lijkt erger dan het is :lol:
Ik vind m stoer! en lekker makkelijk in onderhoud, doekje erover en klaar is Bo