Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chantaliiejj schreef:Hallo,
Ik heb een vraag heeft iemand hier ervaring met de prik pil ? want ik ben van plan aan de prik pil te gaan aangezien 'de' pil geen goed idee vindt omdat ik heel erg veel moeite heb met pilletjes slikken hoe klein ze ook zijn.
InekeH87 schreef:Chantaliiejj, de prikpil bevat wel erg veel hormonen en heeft meer en zwaardere bijwerkingen dan de normale pil.
YouthReiner schreef:Chantaliiejj schreef:Hallo,
Ik heb een vraag heeft iemand hier ervaring met de prik pil ? want ik ben van plan aan de prik pil te gaan aangezien 'de' pil geen goed idee vindt omdat ik heel erg veel moeite heb met pilletjes slikken hoe klein ze ook zijn.
Het gebruik beviel me goed, maar de bijwerkingen minder.. Ik ga nu weer overstappen op iets anders.
Citaat:''Menstruatie vervroegen
1. Slik tenminste 7 pillen van een strip.
2. Stop wanneer je wilt. Je houdt nu een stopweek, waarin je ongesteld wordt.
3. Begin na maximaal 7 dagen met een nieuwe strip.
Minipil
Je moet tenminste 7 pillen van een strip geslikt hebben. Daarna kun je wanneer je wilt stoppen met slikken en een stopweek inlassen, waarin je ongesteld wordt. De stopweek mag nooit langer dan 7 dagen duren. ''
Yessy schreef:Misschien zijn dit die nieuwe richtlijnen, die zijn veel minder strict. Misschien kan het allemaal wel, maar ik zou het persoonlijk nooit durven proberen, je zou maar zwanger raken...