Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Hallo nieuwe dames, welkom.

xDramaQueen schreef:Leuk, ik mag 25 junialleen niet te hoog springen wat betreft de uitgerekende datum, mijn vk zegt dat het vruchtje soms nog iets schuin kan liggen wat een paar dagen kan schelen, 25 juni krijg ik hopelijk de echte datum, ik ben dan of 10,5 week of 11,5 week
Ebony_94 schreef:Zo dit onderwerp gaat hard;) Voor t weekend bijgelezen, maar loop nu al weer flink achter.
Aan de zwangere gefeliciteerd en de klussers succes;)
Ook mijn vriend en ik zijn klaar voor het avontuur;)
Al veel gelezen en zo lees ik dat er meerdere zelfstandige zijn en heb al heel wat aan de tips gehad. Zo wist ik niet dat er een uitkering wat voor tijdens het verlof. Ik run een dierenspeciaalzaak met mn moeder en die zou het een poosje alleen moeten doen dan. Maar door die uitkering kunnen we misschien iemand in dienst nemen.
Maar goed dat is weer vooruit gedacht!
Eerst moet het maar eens raak zijn en dat wil nog niet echt vlotten:(
Ik ben sinds oktober/november gestopt met de pil na bijna 14 jaar gebruikt te hebben. Daarna ongi geweest maar daarna niet meer.....Genoeg testen gedaan, allemaal negatief.
Ik kan dus niet eens zeggen dat ik een onregelmatige cyclus heb, ik heb dr op dit moment gewoon geen. Al contact hehad met de huisarts en als ik t over een maand nog niet ben moet ik langs komen.
Zijn er meerdere hier die dit ook hebben gehad? Zijn er nog tips of is het gewoon rustig afwachten?
Ik weet dat ze gem een jaar geven, maar dat is als je ongi bent geweest neem ik aan.
We klussen vrolijk door, maar de wens is dr en je hoopt t zo.
Joanne1987 schreef:Iemand trouwens enig idee waar ik een puzzel met forever friends beertjes kan vinden? Heb internet al compleet afgezocht. Kan hem ook laten maken maar dan komt ie op 35 euro in het formaat dat ik wil...

voor iedereen die het nodig heeft, nodig vindt en die het gewoon leuk vindt.

.