Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden, wie ook bezig?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Joanne1987

Re: Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden, wie ook bezig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 13:16

Mooi zo!

Zahlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 13:21

Fanci. Jij gaat gewoon voor een hele normale zwangerschap, eerst 3 maand wat misselijk en daarna fluitend erdoor heen.
Suze, spannend hoor, nog eenmaal gewoon ongi en dan lekker klussen.
Miss-T de baby kamer die er bijna aankomt, we krijgen toch wel foto's te zien.
:wave: Hallo nieuwe dames, welkom.

Ik ga zo het laatste schuren.
Beetje stom alleen want vannacht heb ik me bedacht dat de bank weleens gewoon helemaal wit het mooiste zou kunnen zijn, dat had me zoveel werk gescheeld en spierpijn |o
Moet alleen nog bedenken wat ik erop ga schilderen, bloemen worden het toch maar niet, iets te zoet naar mijn smaak.
Moet wel iets groens zijn.. Moeilijk hoor.
Tv kastje wel vannacht in mijn slaap de oplossing voor bedacht, op beide deurtjes komt het familiewapen te staan van vriendlief gewoon omdat het kan _O-

fanci_mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 13:37

Zahlina, ik hoop dat je gelijk krijgt!!!!
Wel een tof idee, familiewapen erop, zoiets hebben wij niet... (zou een tinkertje kunnen doen?)
Bankje aankleden met klimop?

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 13:55

Iemand trouwens enig idee waar ik een puzzel met forever friends beertjes kan vinden? Heb internet al compleet afgezocht. Kan hem ook laten maken maar dan komt ie op 35 euro in het formaat dat ik wil...

Suzzy_3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 14:27

Nog 32 dagen! Begint stilletjes af te korten.
Zijn nog volop bezig met het doopsuiker, en voor de rest is alles zo goed als gereed! Zal zo blij zijn als de dag daar is...

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 16:25

xDramaQueen schreef:
Leuk, ik mag 25 juni :D alleen niet te hoog springen wat betreft de uitgerekende datum, mijn vk zegt dat het vruchtje soms nog iets schuin kan liggen wat een paar dagen kan schelen, 25 juni krijg ik hopelijk de echte datum, ik ben dan of 10,5 week of 11,5 week

Ik hoop dat het hooguit 2 a 3 dagen scheelt. Kan haast niet anders aangezien ik doorgetest heb met mijn ovulatietesten.
Ik ben dan 8 weken en 6 dagen.

Leuk hoor!

Zal later even bijlezen ben nu moe!

Ebony_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 16:39

Zo dit onderwerp gaat hard;) Voor t weekend bijgelezen, maar loop nu al weer flink achter.

Aan de zwangere gefeliciteerd en de klussers succes;)

Ook mijn vriend en ik zijn klaar voor het avontuur;)

Al veel gelezen en zo lees ik dat er meerdere zelfstandige zijn en heb al heel wat aan de tips gehad. Zo wist ik niet dat er een uitkering wat voor tijdens het verlof. Ik run een dierenspeciaalzaak met mn moeder en die zou het een poosje alleen moeten doen dan. Maar door die uitkering kunnen we misschien iemand in dienst nemen.
Maar goed dat is weer vooruit gedacht!
Eerst moet het maar eens raak zijn en dat wil nog niet echt vlotten:(

Ik ben sinds oktober/november gestopt met de pil na bijna 14 jaar gebruikt te hebben. Daarna ongi geweest maar daarna niet meer.....Genoeg testen gedaan, allemaal negatief.
Ik kan dus niet eens zeggen dat ik een onregelmatige cyclus heb, ik heb dr op dit moment gewoon geen. Al contact hehad met de huisarts en als ik t over een maand nog niet ben moet ik langs komen.

Zijn er meerdere hier die dit ook hebben gehad? Zijn er nog tips of is het gewoon rustig afwachten?
Ik weet dat ze gem een jaar geven, maar dat is als je ongi bent geweest neem ik aan.
We klussen vrolijk door, maar de wens is dr en je hoopt t zo.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 16:57

Ik heb dat ook gehad, heb meer dan een jaar geen onttrekkingsbloedingen gehad. Bleek PCOS te hebben.

rienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 17:07

Ik had dat in het begin ook toen ik net stopte met mijn pil. De eerste maand netjes onegzellig geworden en daarna 6 maanden niet. Ben toen daar beneden volledig onderzocht en alles was in orde, het was enkel een beetje in de war. Nu sinds anderhalf jaar gaat het helemaal goed!

Enkel afgelopen maand omdat ik toen een fikse maag-en darm ontsteking had...

Invisible

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 17:08

Ebony_94 schreef:
Zo dit onderwerp gaat hard;) Voor t weekend bijgelezen, maar loop nu al weer flink achter.

Aan de zwangere gefeliciteerd en de klussers succes;)

Ook mijn vriend en ik zijn klaar voor het avontuur;)

Al veel gelezen en zo lees ik dat er meerdere zelfstandige zijn en heb al heel wat aan de tips gehad. Zo wist ik niet dat er een uitkering wat voor tijdens het verlof. Ik run een dierenspeciaalzaak met mn moeder en die zou het een poosje alleen moeten doen dan. Maar door die uitkering kunnen we misschien iemand in dienst nemen.
Maar goed dat is weer vooruit gedacht!
Eerst moet het maar eens raak zijn en dat wil nog niet echt vlotten:(

Ik ben sinds oktober/november gestopt met de pil na bijna 14 jaar gebruikt te hebben. Daarna ongi geweest maar daarna niet meer.....Genoeg testen gedaan, allemaal negatief.
Ik kan dus niet eens zeggen dat ik een onregelmatige cyclus heb, ik heb dr op dit moment gewoon geen. Al contact hehad met de huisarts en als ik t over een maand nog niet ben moet ik langs komen.

Zijn er meerdere hier die dit ook hebben gehad? Zijn er nog tips of is het gewoon rustig afwachten?
Ik weet dat ze gem een jaar geven, maar dat is als je ongi bent geweest neem ik aan.
We klussen vrolijk door, maar de wens is dr en je hoopt t zo.

Ja ik, ben in aug vorig jaar gestopt met de pil, daarna na 37 dagen ongesteld geworden, dus ik dacht nou dat gaat lekker. De volgende cyclus kwam maar niet op gang en na 4,5 maand ben ik naar de dokter gegaan en heb ik een kuurtje primolut gekregen om het te resetten. Na 2 dagen nadat de kuur klaar was werd ik ongesteld en toen was het een cyclus van 22 dagen daarna 16 dagen en nu had ik er 1 van 47 dagen pfff om gek van te worden. Maar ik weet bijna 100% zeker dat ik mijn eisprong op dag 33 was. Nu toch ongesteld geworden en hopen dat mijn volgende cyclus beter is en dat ik weet wanneer mijn ei eraan komt..

Ik hoop voor je dat jou cyclus ook snel op gang komt na de pil.

Zahlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 17:41

Dat klinkt allemaal niet fijn als je cyclus zo ontregeld is.
Al eerder gezegd maar ik heb mijn niet gerealiseerd dat pil gebruik zo ontregeld kan zijn, dat is volgens mij niet iets waar artsen je voor waarschuwen als je aan de pil gaat.
Ik snap eigenlijk ook niet waarom mijn gyno mij perse op een hormoonspiraal wilde hebben terwijl ik dus perse een koperspiraal wilde omdat ik persoonlijk vond dat die hormonen die je dan binnen krijgt helemaal niet goed voor je is.

Het was (is) eerlijk gezegd ook een beetje mijn angst na mijn miskraam maar gelukkig blijkt hier alles goed te werken, nou ja misschien iets te goed.
Was normaal gesproken max 3 dagen ongi maar vrees dat het nu weleens langer kan zijn, werd zondag ongi, heel erg licht dat wel, gisteren krampen en nog steeds licht bloed verlies maar nu is het niet meer leuk, baarmoederslijmvlies laat nu echt goed los.

rienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 20:25

Ik denk dat de meeste meisjes al vroeg aan de pil gaan en dat daarom de artsen er weinig overzeggen. Tegen mij werd zelfs gezegt dat er niks geks kan gebeuren en de cyclus normaal blijft en de rest moest ik maar uit de bijsluiter lezen!!

Maargoed, het allemaal terug op zijn plek gekomen het is alleen jammer als je een kinderwens hebt dat het soms een jaar kan duren.

melanie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 20:27

[Maargoed, het allemaal terug op zijn plek gekomen het is alleen jammer als je een kinderwens hebt dat het soms een jaar kan duren.[/quote]

of langer..... :o

loonew

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 20:48

Joanne1987 schreef:
Iemand trouwens enig idee waar ik een puzzel met forever friends beertjes kan vinden? Heb internet al compleet afgezocht. Kan hem ook laten maken maar dan komt ie op 35 euro in het formaat dat ik wil...

Ik heb bij toys XL gewerkt en daar verkochten ze deze! 500 stukjes en 2 van 1000 stukjes!
Idee om daar even te kijken eventueel online! Maar in de winkels liggen die sowieso! Ik werkte in the wall langs de a2 in utrecht maar misschien kan je in de buurt even rond bellen!

Sollicitatie duurde lang! T was natuurlijk ook een groep solicitatie, heb ik dat ook eens mee gemaakt! Donderdag een cursus en hopend dat ik dan de proeftijd door kom!

Welkom alle nieuwe mensen! En potverdikkie wat gaan jullie weer hard!
Heb zoveel gelezen! Dat ik t niet meer weet! Oo ja iets over onregelmatige cyclus! Ik heb daar zelf ook last van gehad sowieso 8 maanden! Zijn dan ook allang aan t klussen! Nu 1 jaar en 6 maanden, de test ligt er trouwens nog steeds! Maar misschien dat ik mijn man er deze week op kan aanzetten! Nu ik toch ongesteld ben kunnen we niet veel kanten op! Dus wwie weet!

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 20:50

super, thnx! ik ga er morgen meteen achteraan bellen

fanci_mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 07:19

Zo, goedemorgen weer. Niet zo veel meer biijgekletst hier gisteravond...nah, hoe kan dat nou?
Ik veeeel te druk geweest gisteren, en dat voelde ik toen ik eindelijk ging zitten....Dus moet me toch echt koest houden. Fysio was natuurlijk geen succes, de paarden moesten bewegen want nieuw stukje wei erbij, een van de huisdieren had de bekleedde trap ondergezeken en ga zo maar door. Was echt een topdag.....

hopelijk hebben jullie allemaal een leukere avond gehad ;-)
Ontregelde cyclus lijkt me niet fijn, ik hoop voor je (jullie) dat het snel weer normaal op gang komt!

loonew

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 08:18

Goedemorgen girls!
Fanci leuke avond! Ik heb vooral op me bed gelegen was ontzettend moe!
Ik kwam er achter dat ik de vogels te lang niet verschoond had, dus moest dat ook nog even doen zo gebeurt, vriend was er wat kibbelig over haha.
Gisteren heb ik een dagboek gekocht heerlijk om weer van me af te kunnen schrijven!

tessie1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 08:43

ben gister naar de veluwe gegaan met mn hond was heel ontspannend
straks naar de gyneacoloog voor controle en echo :-)

Leandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 08:46

:(:) voor iedereen die het nodig heeft, nodig vindt en die het gewoon leuk vindt. :D
Welkom nieuwelingen!

Ik ben vanmorgen naar de huisarts geweest en een verwijzing voor de gynaecoloog gekregen. Dit omdat ik een vrij onregelmatige cyclus heb. Er gaat waarschijnlijk een echo gemaakt worden om cystes uit te sluiten en dan zien we wel verder. Straks een afspraak maken.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 08:47

Spannend Tessie!
Ik heb vanmorgen voor het eerst de baby aan de buitenkant van mijn buik gevoeld <3 !

StormTitan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 08:49

Rinske wat gaaf :D

fanci_mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 08:50

Gaaaaf Rinske!!!

tessie1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 08:51

rinske wat super is dat he!!
Leandra hopelijk kan je snel terecht onzekerheid hebben is nooit fijn!

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 08:52

Super rinske, nu is het nog leuk :D :P

Leandra, hoop niet dat je cystes hebt, hopelijk helpt de gynaecoloog je verder!

NaSan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 08:53

Goedemorgen!

Wat ontzettend gaaf Rinske!

Ik heb gisteren een pittig dagje gehad. 's Middags examens op school beoordeeld en 's avonds examens gekeurd bij de hondenvereniging. Tussendoor ook geen tijd om te koken, dus maar een frietje gehaald. Vandaag rustig aan doen en dan morgenavond, zondagmorgen, maandag- en dinsdagavond nog examens. Dik 40 uur werken en vrijwilligerswerk hakt er nu toch wel in ;).