Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mindim schreef:Ik snap niet dat je dat kunt volhouden, een maand slecht eten en trainingen missen. Ik mis wel eens een training, maar zou dat dan weer nooit combineren met slecht eten.
phormicola schreef:Mindim schreef:Ik snap niet dat je dat kunt volhouden, een maand slecht eten en trainingen missen. Ik mis wel eens een training, maar zou dat dan weer nooit combineren met slecht eten.
Ik ben veel weggeweest deze maand én ziek geweest. Vaak heb je dan vrij weinig keus.
Ik ben niet zo'n type dat er gemakkelijk met de pet naar gooit, dus je toontje mag je bij je houden.
__Marije__ schreef:In dat geval pas ik niet helemaal in dit topic denk ik![]()
Ik sport omdat ik het lekker vind, hoef geen bodybuilder te worden en er mag best iets af maar het moet allemaal wel leuk blijven. Dus als ik een maand met drukke verjaardagen oid heb tsja dan is dat zo... En als ik een keer te druk ben dan is het jammer maar dan mis ik ook wel eens een training.
phormicola schreef:Mindim schreef:Ik snap niet dat je dat kunt volhouden, een maand slecht eten en trainingen missen. Ik mis wel eens een training, maar zou dat dan weer nooit combineren met slecht eten.
Ik ben veel weggeweest deze maand én ziek geweest. Vaak heb je dan vrij weinig keus.
Ik ben niet zo'n type dat er gemakkelijk met de pet naar gooit, dus je toontje mag je bij je houden.
SSDesign schreef:Hmm Mindim, jou ding uiteraard. Ik moet eerlijk zeggen dat ik mee ga met Kiki. Ik wil niet dat het een obsessie wordt om en gezond te eten en om lekker te bewegen/sporten. Uiteraard kan ik prima op voeding letten, doe ik ook echt wel, maar het is niet zo dat ik geen lekkere dingen mag van mezelf als ik een tijdje niet kan sporten (zoals nu). Ik probeer wel met regelmaat te bewegen (bijv. iedere dag rondje wandelen, eens per dag met de trap naar 14 hoog waar ik woon en ik moet sowieso alles op de fiets doen, dat scheelt ook) in zo'n periode, want dat vind ik gewoon fijn.
Mindim schreef:SSDesign schreef:Hmm Mindim, jou ding uiteraard. Ik moet eerlijk zeggen dat ik mee ga met Kiki. Ik wil niet dat het een obsessie wordt om en gezond te eten en om lekker te bewegen/sporten. Uiteraard kan ik prima op voeding letten, doe ik ook echt wel, maar het is niet zo dat ik geen lekkere dingen mag van mezelf als ik een tijdje niet kan sporten (zoals nu). Ik probeer wel met regelmaat te bewegen (bijv. iedere dag rondje wandelen, eens per dag met de trap naar 14 hoog waar ik woon en ik moet sowieso alles op de fiets doen, dat scheelt ook) in zo'n periode, want dat vind ik gewoon fijn.
Kijk en daar ga je er van uit dat het voor mij een obsessie is, dat is helemaal niet zo. En dat ik helemaal niets lekkers eet als ik niet kan gaan sporten is ook kul, dat zeg ik nergens. Maar als ik een maand niet zou kunnen sporten, ga ik niet een maand ook slecht eten bijvoorbeeld. Want dan ga je dubbelop, aangezien je dan ook minder verbrand en meer eet dan je nodig hebt. Met sportdagen eet ik veel, dus als ik niet ga sporten, dan gaat er aardig wat minder in. Dus ik zou dat niet volhouden, want dan voel ik me na die maand ellendig en kan ik na die maand dubbel zo hard trainen om te komen waar ik was gebleven.