Ik meld me hier ook eventjes! Heb nu 2 tattoo´s een kleine van me sterrenbeeld op me lies aan de rechterkant, en een grote, een 'bloemetjesfrutsel' op me andere lies. En heb besloten om de grote door te laten trekken over me ribben. Het enige probleem is dat ik er nogal tegenop zie....heeft iemand ervaring met een tattoo op de ribben? (sorry als het al ergens staat, maar 44 pagina's is veeeeeeeel )
ik wil ook mijn eerste tattoo laten zetten weet iemand een goede tattoo shop in de buurt van apeldoorn? ik weet nog niet helemaal wat ik wil;-P ik wil zobiezo een quote op mijn voet en dan iets van vlinders of sterretjes erbij iemand nog leuke ideeèn ook wat quote's bedreft(in het engels) ik vind zelf heel mooi: your life your on follow your on path en fourth your one path nothing in this world is impossible maar vind het ook heel moeilijk hahahaha iemand?
die ene betekend bepaal je eigen pad maar vind die eerste leuker:-) ik weet het ook niet ben heel veel verschillende aan het bekijken maar kan er niet helemaal nog uitkomen
Ik zie met de beste wil van de wereld in die zin die jij gepost hebt niet "follow your own path". Die zinnen kloppen grammaticaal langs geen kanten dus ik zou ze wel eens grondig nakijken voor je ze laat zetten.