Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mindim schreef:Ik heb mijn buikomvang ook even gemeten, die is 74 centimeters.
Ik heb een foto van mezelf geplaatst, maar persoonlijk vind ik het niet zo prettig om foto's van mezelf op het internet te zetten. Ik vind op de foto gaan uberhaupt al een kwelling, ze openbaar neerzetten nog erger.
Missfitness heb ik foto van gezien, ik denk dat zij de meest bespierde vrouw is in dit topic
lauraP schreef:Ik zal mezelf even voorstellen.
Ik ben Laura, 17 jaar.
Ik zit vaak tot laat op school waardoor het sporten er bij mij een beetje inschiet. Daarnaast ben ik ook liever lui dan moe maar als ik eenmaal bezig ben gaat het wel. Mijn doel is om een heeeel stuk strakker te worden en mijn lovehandels weg te werken. Ik ben al bezig met zo'n adductor heet dat geloof ik? Voor je heupen in ieder geval. Daarnaast zijn mijn probleemgebieden ook mn benen en mijn kont. Daar doe ik ook oefeningen voor op de sportschool. Het probleem is alleen dat ik me snel verveel en geen van mijn vriendinnen de motivatie heeft om ook te gaan. Nu gaat het wel redelijk, gelukkig.
Ik weet dat lovehandels heeel moeilijk zijn om weg te krijgen, zag al wat goede oefeningen langs komen. Ik wil ze vooral wegkrijgen door te letten op mijn voeding. Daardoor waren ze de vorige keer ook bijna weg. Maar toen kwam de decembermaand...
Cardio doe ik niet zo heel veel omdat ik me dan helemaal verveel en daardoor kreeg ik echt een hekel aan sporten. Ik pak nu wat vaker de fiets zodat ik toch nog wat aan cardio blijf doen. Maar mijn training bestaat dus voornamelijk uit krachttraining.