Haarextensions deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kmbrly

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 03:24

Iemand toevallig goede websites Voor extensions te bestellen ?

En wat zouden jullie aan raden voor ze vast te zetten :) ?

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 19:13

Pff, heb ik 5 weken zitten wachten op de exclusive set clip in extensions van Zascha, kreeg ik afgelopen week bericht dat de afspraken over de extensions niet waren nagekomen en ze alles weer terug moest sturen naar de fabrikant. Heb nog wel een gratis stijltang uit hun webshop toegestuurd gekregen en ik wacht nu tot ik mijn geld terug gestort krijg.

Ik zit nu te denken om maar luxury for princesses te bestellen. Wat zijn jullie ervaringen met het merk? Ik twijfel namelijk tussen de luxury princess 180 gram of de deluxe van Zascha 160 gram.

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 07:07

Ik heb even een vraagje en ik denk dat jullie dat wel weten. ik heb altijd waxextensions gehad,en hierdoor waren mijn haren goed naar de ^%$. Nu al een tijdje niks meer, alleen clips-in en nu sinds een maand een flipin. Mijn haren zijn best goed bijgekomen en hierdoor niet meer zo dun als voorheen (de punten zijn vooral dikker) Alleen nu lopen ze niet meer goed over. Je ziet echt die ''overgangsrand'' als ik het helemaal stijl heb... Hoe doen jullie ditt?

Priscilla_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 18:01

@ xRoosss

ik heb ook de luxury for princess , maar dan clip ins
vind het erg goed haar en ook goed dik is het zelf heb ik 180 gram
maar ik gebruik er niet alles van ( 2 x de 1 clips niet)

ze zien er nog als nieuw uit heb ze geverfd , gewassen en gestijld :)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 21:31

Ik heb net een groot deel van m'n oude extensions weggegooit :') Waren zo lelijk geworden. Nu de rest nog weer even mooi houden en binnenkort nieuwe bestellen, yeuh! :D

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 17:18

Ik ben opzich wel redelijk blij met mijn clip ins, maar toch kun je zien dat ze nep zijn in mijn haar. Het haar is toch net wat te dun en heb nog een set extra erbij nodig.

Nu zat ik te denken om ze er vast in te zetten.

Maar wat raden jullie nou echt aan waxjes of micro of gevlochten?

Vriendin van mij heeftdus waxjes,maar die haar haar is zo slecht geworden, dat ze niet meer zonder extensions kan. Gewoon complete plukken haar vielen uit, komt dit dan door verkeerde verzorging?

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 17:19

VonDutch schreef:
Ik heb even een vraagje en ik denk dat jullie dat wel weten. ik heb altijd waxextensions gehad,en hierdoor waren mijn haren goed naar de ^%$. Nu al een tijdje niks meer, alleen clips-in en nu sinds een maand een flipin. Mijn haren zijn best goed bijgekomen en hierdoor niet meer zo dun als voorheen (de punten zijn vooral dikker) Alleen nu lopen ze niet meer goed over. Je ziet echt die ''overgangsrand'' als ik het helemaal stijl heb... Hoe doen jullie ditt?

Dat heb ik dus ook.

Zal zo eens een foto plaatsen, heb ook luxury for princess de 180 grams

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 17:26

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 18:49

Ik heb maar 3 matten (clip in) en bij mij valt het gewoon heel dik eigenlijk :) heb nog best veel matten over maar die gebruik ik niet :P vind dat een beetje onzin :) ... Ik wil een keer een micro weave proberen.. Iemand hier ervaringen mee? Waxjes wil ik liever niet meer dat heeft me haar toch best wel kapot gemaakt

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 19:00

Ja wel hè dat die waxjes je haar stuk maken.

Die micro"s hoor ik altijd dingen over dat ze zo snel zichtbaar zijn en dat ze snel uitglijden?

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 21:02

Ja vind ik van wel toen ik mijn wax extensions er uit liet halen had ik echt nog maar een dun zielig bosje over... heb er een heel stuk af van laten knippen.. Gelukkig is het weer mooi bijgekomen :)... Maar van de vakantie wil ik toch weer vaste extensions en geen clips.. Wil er gewoon mee kunnen zwemmen en dat is met clips geen opties.. Wordt zwaar en van die clipjes krijg ik ook haarpijn

Mijn zusje had wel micro weave dus geen losse micro dat beviel haar wel goed maar ik dacht misschien zijn hier meerdere met goede ervaringen of juist niet. Ze hoefde maar 170 euro te betalen en het haar is weer bruikbaar en het was mooie kwaliteit.. Ze heeft ze 3 maanden in gehad ze liet ze alleen niet herplaatsen want ze veranderde van haar kleur (blond)

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 22:35

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 22:42

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 23:59

Vondutch wat is je vp voor de extensions ?

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 23:59

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 07:03

Ik zou zeggen doe allebei een goed bod, de nieuwprijs was 220 euro. (heb hem ongeveer 5x ingehad)

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 12:37

weet iemand nog of er iemand in de omgeving van zeeland of max 3 kwartier vanaf zeeland (vlissingen) rijden goede kwaliteit extensions zet tegen redelijke prijs.. ik heb er minimaal 150 a 175 nodig voor mijn haar..

maar hier in vlissingen die ik ken, bakken ze er niet zoveel van of ik moet naar de kapper en ga echt geen 700 euro meer betalen voor extensions die naar 3 maanden weer opnieuw gezet moeten worden.

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 12:44

ik denk dat ik toch voor de hot heads ga dit keer.

vind dat mijn eigen haar met de wax extensions toch teveel achteruit gaan.

volgens de kapper zou ik dan 6 pakjes nodig hebben, (ik heb nu 100 extensions erin van 55 cm en wil graag iets dikker haar) met de lengte van 55 cm.

ik zou dan wel rond de 850/900 euro kwijt zijn.

maar deze extensions gaan een jaar mee. je moet ze alleen om de 2.5 maand terug omhoog laten plaatsen.

uiteindelijk ben ik dan wel goedkoper uit, dan iedere 3 maanden extensions te laten zetten van 3/400 euro.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 13:44

rockey schreef:
*kip*

*knip*

Pfoe ik vind het nogal een klap geld voor uiterlijke verzorging :wow:
Maar als je dat er graag voor over hebt en het is goede kwaliteit dan moet je dat zeker doen.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 13:51

parouscha schreef:
Vriendin van mij heeftdus waxjes,maar die haar haar is zo slecht geworden, dat ze niet meer zonder extensions kan. Gewoon complete plukken haar vielen uit, komt dit dan door verkeerde verzorging?

Het is zó belangrijk om het goed te verzorgen! Ik heb echt nóóit dat er 2 waxjes aan elkaar zitten geklit, maar ik heb echt mensen in de stoel gehad die een heel 'plakaat klit' hadden waar de waxjes in verstregeld zaten. En dat kost je je haar inderdaad.

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 13:58

Sophie2013 schreef:
rockey schreef:
*kip*

*knip*

Pfoe ik vind het nogal een klap geld voor uiterlijke verzorging :wow:
Maar als je dat er graag voor over hebt en het is goede kwaliteit dan moet je dat zeker doen.

dat is het ook zeker.

maar ik heb juist extensions genomen om mijn eigen haar te laten groeien. maar ik merk wel dat als ik nieuwe extensions neem en ik tijdens het wisselen niks in heb, mijn haar er zeker niet op voor uit gaat! en ik wil niet dat ik straks heel mn haar kort moet knippen als ik ooit denk te stoppen met extensions.

vandaar de oplossing hot heads, gewoon beter voor je haar en toch de dikte en lengte die ik graag wil.

eerste keer aanschaf is inderdaad wel duur, maar anders ben ik 4 keer 400 euro kwijt , waar mn eigen haar van kapot gaat.

kopen jullie zelf dan de extensions ? want ik ben dat dus kwijt als ik ze een een kapperszaak laat zetten , knippen en kleuren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 06:38

Jeetje vervelend zeg :(

Ik heb gewoon clip ins, was een keer rond de 100 euro en beschadigd mijn haar ook niet hihi. Maarrr, je moet het natuurlijk wel telkens in/uit doen.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 09:42

Ik koop voor 40 euro clip ins en daar doe ik zo'n 4 a 5 maand mee :)

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 17:39

Quellian schreef:
parouscha schreef:

Het is zó belangrijk om het goed te verzorgen! Ik heb echt nóóit dat er 2 waxjes aan elkaar zitten geklit, maar ik heb echt mensen in de stoel gehad die een heel 'plakaat klit' hadden waar de waxjes in verstregeld zaten. En dat kost je je haar inderdaad.

En hoe verzorg jij het dan?

Moet je echt veeeeel beter borstelen dan wat je normaal doet? En hoe zit het met wassen, klit dat niet..

En in wat voor staat is je eigen haar nadat je ze laat verwijderen?

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 10:32

Ik hoorde namelijk dat je haar sneller stuk gaat zeg maar met hèt verwijderen?

Omdat dat echt los priegelen is?