Mijn eerste bestelling bij transdesign is een feit
Vandaag heb ik yellow bombay op, van gosh, mooi felgeel met shimmer.
Verder heel veel lakken in de uitverkoop geshopt, oa van catrice, en london's weather forecast had ik deze week nog uit een uitverkoopbak gevist, en nu komt hij terug
Beste ontdekkingen van deze week waren be indiglow (catrice), prismatic white en chirp chirp! van essence!
Heb het wel willen proberen, maar je hebt zoveel procent alcohol ervoor nodig toch? (Bij de tut die ik ooit heb gezien wel iig) En dat heb ik helaas niet.. weet ook niet waar je het kunt krijgen..
Koper
Geplaatst: 10-01-12 02:16
Alcohol kun je gewoon bij de drogist halen, je moet minimaal 40% alcohol hebben geloof ik. Die heb ik nou net wel in huis, 't is niet duur.
Laatst bijgewerkt door Koper op 10-01-12 02:52, in het totaal 1 keer bewerkt
@annetje, de nailart doe je idd met gewone acrylverf. Eerst een basecoat en evt nagellaklaagje. Dan doen ik nog n basecoatlaagje (natuurlijk alleen als ik een laagje nagellak heb gedaan) dan lekker spelen met verf. Aflakken met een topcoat en klaar!!
Was al van plan even bij blokker te kijken voor wat verf maar nu ga ik zeker haha
Ariebombarie
Geplaatst: 10-01-12 10:03
hestejente schreef:
Alcohol kun je gewoon bij de drogist halen, je moet minimaal 40% alcohol hebben geloof ik. Die heb ik nou net wel in huis, 't is niet duur.
ook bij KV ook handig als je oogschaduw gevallen is en uit elkaar gespat is, met 70% alcohol kan je die weer helen