Ik weet niet of ik het hier mag plaatsen, maar ik heb nog een waardebon liggen voor de sauna bij landhuis Holterhof. Ik heb hem gister 'gewonnen' op vakantieveiling, maar had natuurlijk weer even niet op zitten letten en kwam er te laat achter dat deze in Enschede was ipv Harderwijk
Ik ga zelf niks met de bon doen, dus weet niet of er liefhebbers voor zijn? Ik heb er €23,- voor betaald, hiervoor wil ik hem ook verkopen. Met deze waardebon kunnen 2 personen gebruik maken van alle sauna's, douches, baden en rustruimtes. Je mag gratis gebruik maken van douchegel en scrubzout, vrij gebruik maken van de waterzuilen met gekoeld en niet-gekoeld mineraalwater en na afloop krijg je nog een wellness presentje. Het Holterhof is op alle dagen van de week open, je mag ook op elke dag komen maar je moet wel even (uiterlijk) drie dagen van te voren een plekje reserveren. De bon is 6 maanden geldig. Las op de site van Holterhof dat de normale prijs €24,95 is per persoon, dus ik hoop dat ik iemand blij kan maken met deze waardebon!
Kan niet meer maar kijk maar bij je bon deze is niet overdraagbaar....
Corelli
Geplaatst: 02-09-12 11:11
Is inderdaad niet de bedoeling, maar ik moet bekennen dat ik het ook wel eens heb doorverkocht Hoeft VV niets van te merken, ze kunnen niets bewijzen. Immers, je kunt ook iemand een veiling cadeau doen..
Maar goed, ieders eigen keuze of hij besluit om de regels te overtreden
Corelli
Geplaatst: 03-09-12 21:23
Ik heb net een leuke groupondeal gescoord 2 pers. Entree bij sauna en bodycare (apeldoorn) incl thee/koffie voor €19
Aanrader misschien ook voor anderen! Wel snel reageren, de deal loopt nog tot vanavond 23.59u
Ik wil in Oktober een wellnessdagje doen met een vriendin bij Elysium. Nu vroeg ik me af of er nog een leuke kortingscode of actie (1x gratis entree misschien) is?
En wat vinden jullie van de grotere sauna's nou echt de beste? En waarom?
Gisteren naar Houten geweest, opzich hele fijne sauna maar viel toch een beetje tegen. We kregen beetje zwembad gevoel erbij inplaats van luxe sauna, zeker het binnen gedeelte klonk ook heel erg hol zoals in een zwembad. Maar wel zeker een hele fijne dag gehad. Nu maar voor 19,95 pp omdat ze aan t verbouwen zijn.
Kwam er ook achter dat er dus wel een sauna op 15 min fietsen afstand is
9292ov.nl gaf alleen via gewoon houten station aan. en dat was 22 minuten lopen. Dat vonden we beetje te ver. Maar fietsen was wel lekker eigenlijk. Hoef je ook niet zo op te letten hoe laat je weg moet.
Nu sparen voor Sereen of hopen op kortingskaartjes ergens
Heeft iemand ervaring met Thermae2000? M'n vriend wil daar graag een weekend heen, maar we zijn daar geen van 2 ooit geweest... Ik ben überhaupt nog nooit in een sauna geweest...
Guess001
Geplaatst: 01-10-12 15:41
Je hebt daar een gewoon zwembad bij en moet je voor het saunagedeelte dus uiktleden en daarna weer aan. Niks voor mij.