Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Appelmoes_11 schreef:Mies, gewoon zo'n kit van de kruidvat, en dan waarschijnlijk twee omdat je best lang en dik haar hebt.
Heidi, ik heb die dingen wel eens gebruikt. Moet eerlijk zeggen dat het resultaat dan niet erg flitsend is, en dat het heel lelijk vervaagt. Bij rood is dat trouwens minder het geval, maar dat blijft niet lang rood hédus dat heb je er op zich zo weer uit.
Appelmoes_11 schreef:Dat moet je eigenlijk gewoon proberen.
Jij moet wel gaan bleken, niet zozeer omdat je bruin haar hebt maar omdat je het eerder geverfd hebt met roodtinten en het anders knáloranje wordt.
thoraklover schreef:Yasmine schreef:Een spoeling voor blond kan niet. Om je haar lichter te maken, moet je het altijd bleken en dat is permanent.
Jawel hoor. Ik gooi gewoon een pakje highlights in mijn haar en het is lichterNa 24 wasbeurten is het er weer uit!
Appelmoes_11 schreef:Hangt ervanaf hoe lang je haar ishaar dat nog nooit geverfd is (dus je uitgroei, hoe lang die ook is) doet een stuk makkelijk wat je wil dan haar dat wel geverfd is
Edit: met 'roondtinten' bedoel ik dus alle verfspoelingen die niet blond zijn. Ook zwart en bruin, ja. 'Roodtinten' klopt dan volgens mij ook niet helemaal...
_Daniella schreef:thoraklover schreef:Jawel hoor. Ik gooi gewoon een pakje highlights in mijn haar en het is lichterNa 24 wasbeurten is het er weer uit!
Yasmine schreef:Dat kan niet, zoals thoraklover aangaf, blond is permanent.
Donker kun je spoeling gebruiken maar wil je lichter moet je het bleken
prii_boy schreef:Hallo,
Ik had een vraag, ik heb donkerbruin haar en kwa lengte valt het net over mijn schouders.
Nu wil ik er graag highlights in hebben, en dan ook vrij veel en dan licht bruin en blond.
Weet iemand in wat voor prijsindicatie ik dan ongeveer zit?