[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 20:40

Goed de hoekjes van je oor schoonhouden :j bij mij gaat op die plek altijd veel stof
zitten door in de binnenbak rijden :) Dus als je gaat sporten ofzo kun je m beter ERNA
schoonmaken dan ervoor :j

En voor de ander over tongpiercings:

Ik heb 2 tongpiercings en ben tandartsassistente. Ik babbel veelal met mn mond op een
klein kiertje dus je ziet ze niet. Op mijn vorige werk (waar ik bijna 3 jaar liep) merkten ze
het pas na 3 jaar toen ze een keer op me letten met eten. (ik eet onhandig :+ )

Ik heb idd ook vriendinnen met veel tongactie en daar zie je ze gelijk bij. Ik heb kleine piercing
balletjes dus ze storen mij ook niet. Ik ben er ook niet meer door gaan "slissen" ofzo..
(nu scheelt t dat ik een spleet tussen mn tanden had toen ik ze liet zetten dus slissen deed
ik altijd iets maar je hoort nu nix aan me ofzo.

(als ik plat "uteregs" ga praten of heel hard moet lachen zie je ze wel :j )

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 21:11

xChantal94 schreef:
Dat heb je idd ook, dat heb ik nog niet geprobeert! Maar ook mijn oorbellen.. Ik heb graag diamantjes in, en dat gaat denk ik niet met plastic?

Volgensmij kan je gewoon een balletje met diamantje erop draaien (die is dan niet van plastic).
Maar voor je oorbellen kan je denk geen piercing staafje erin doen. Weet niet of je ze ook in oorbel maat hebt. (dus iets van.. 0.8mm ofzo?)

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 08:39

Dank voor de reacties over de tongpiercing... :) Als ik het ga laten doen, is het sowieso eind december... ik ben tussen kerst en oud & nieuw en in week 1 vrij, dus dan heb ik sowieso 2 weken om aan de piercing te wennen en opnieuw te leren praten als dat nodig is... :+

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 08:44

de eerste paar dagen vrij is wel handig aangezien je tong aardig kan zwellen :j dus dat heb je mooi
geregeld!

Iris82

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 08:50

Wat voor contract heb je? Een vast contract? Dan zou ik het er nog wel op wagen.
Maar bij een tijdelijk contract: :n Mochten ze er achter komen, dan vinden ze vast wel een gegronde reden om je eruit te gooien. :=

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 08:53

heb inderdaad een vast contract... :D

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 10:55

Chantal94: Je zou inderdaad zo'n bioplast staafje kunnen proberen..? En daar kan je inderdaad die push in diamantjes insteken, heb ik zelf ook. Ergens hier in het topic zweeft een foto van mijn tragus, daar die die push bioplast met "diamantje" in..

MLC: Bij mij (en ook bij meerderen hier in het topic) gaat er in een oorbelgaatje gewoon zonder problemen een staafje van 1.2 mm in..

Lien: Netjes :j. Maar het is geen triple toch of ben ik nou gewoon ongelovelijk scheel?

Banjer: Slim :D

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 11:34

Net nog bij mijn baas op visite geweest... (we zijn ook buren)... en in de tuin een lekker bakkie thee gedronken... kwam zo te praat over tattoo's en piercings (hij zag de tattoo's op mijn enkel zitten).. en toen kwam ook de tongpiercing zijdelings weer ter sprake... en toen zei hij knipogend "Eigenlijk kan ik jou helemaal niets verbieden... " Ik weet dat hij dit nu als persoon zei, en niet als baas... dus ik denk dat hij het nog niet eens erg zou vinden, als ik bijvoorbeeld in het nieuwe jaar ineens met een piercing in mijn tong zou verschijnen... als hij het al zou zien... :D

Lien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 12:12

svdijk86 schreef:
Goed de hoekjes van je oor schoonhouden :j bij mij gaat op die plek altijd veel stof
zitten door in de binnenbak rijden :) Dus als je gaat sporten ofzo kun je m beter ERNA
schoonmaken dan ervoor :j

Dankje voor de tip :) Vind het best een lastige plek om schoon te houden maar ik ga mijn best doen :') Ik durf ook nog niet al te veel aan de piercing zelf te komen, bang om iets te irriteren. Eerste nacht goed doorgekomen, was best zenuwachtig maar ik werd wakker liggend op mijn piercing en had er geen last van. Maar zal niet te vroeg juichen :P

Yv_ schreef:
Lien: Netjes :j. Maar het is geen triple toch of ben ik nou gewoon ongelovelijk scheel?

Je bent niet scheel hoor, het is idd (nog) geen triple :D Het leek mij niet heel slim om van helemaal geen piercings naar direct 3 in kraakbeen te gaan. Eerst maar kijken hoe ik deze overleef. Als ie mooi geneest wil ik volgend jaar ergens er een triple van laten maken. :)

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 12:36

lien komt omdat je ernu nog mee bezig bent dat je voorzichtig moet zijn, als straks de gevoeligheid weg is zul je al snel merken dat je soms best lomp kunt zijn := dat heb ik wel iig. Maar ik ben ook heel lomp van nature dat scheelt hahahahaa

Ja t schoonmaken is lastig, vooral de achterkant. Wat help is zo'n klein handspiegeltje en die tegenover een andere spiegel houden dan kun je precies zien waarje je met een wattenstaafje oid bevind zonder dat je jezelf pijn doet.

Werken in spiegelbeeld is in t begin best onhandig dus je moet t wel even oefenen!

Wat hebje meegekregen van de piercer? Wassen met zeepvrije zeep en goed naspoelen ofzo?

Ik kreeg vroeger nog sterilon mee, das echt een tijd geleden dat dat gebruikt werd volgens mij.. Maar juweliers geven t volgens mij nog steeds mee bij gaatjes schieten? Of vergis ik me? (algemene vraag)

Ik wil ook weer een piercingg maar weet niet waaaar.. Ik vind nog steeds de implantaatjes kickass maar met mn theezakjes wil ik m niet tussen mn borsten, op mn pols mag et niet vanwege werk en bij mn navel heb ik al veel littekenweefsel dus dat gaat m ook niet worden.. *zucht*

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 12:41

Achterin je nek?

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 12:44

onmogelijk om daar schoon te houden.. Plus heb tussen mn schouderbladen al een tattoo

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 13:00

Kom even binnenvallen, ik ga jullie weer mee volgen!
Waarschijnlijk volgende week zondag een Medusa zetten bij Jetjuh

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 13:00

wat is een medusa?

Lien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 13:14

svdijk86 schreef:
lien komt omdat je ernu nog mee bezig bent dat je voorzichtig moet zijn, als straks de gevoeligheid weg is zul je al snel merken dat je soms best lomp kunt zijn := dat heb ik wel iig. Maar ik ben ook heel lomp van nature dat scheelt hahahahaa

Ja t schoonmaken is lastig, vooral de achterkant. Wat help is zo'n klein handspiegeltje en die tegenover een andere spiegel houden dan kun je precies zien waarje je met een wattenstaafje oid bevind zonder dat je jezelf pijn doet.

Werken in spiegelbeeld is in t begin best onhandig dus je moet t wel even oefenen!

Wat hebje meegekregen van de piercer? Wassen met zeepvrije zeep en goed naspoelen ofzo?

Ik kreeg vroeger nog sterilon mee, das echt een tijd geleden dat dat gebruikt werd volgens mij.. Maar juweliers geven t volgens mij nog steeds mee bij gaatjes schieten? Of vergis ik me? (algemene vraag)

Ga ik doen, moet lukken :D

Ik heb ProntoLind spray meegekregen.. Weet niet of dat goed is, of dat ik beter over kan gaan op iets anders?

Bij gaatjes schieten krijg je idd nog steeds sterilon mee, of iig iets vergelijkbaars, kreeg ik vorig jaar bij mijn 2e paar gaatjes van de juwelier.

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 13:17

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 13:22

Banjer schreef:
Dank voor de reacties over de tongpiercing... :) Als ik het ga laten doen, is het sowieso eind december... ik ben tussen kerst en oud & nieuw en in week 1 vrij, dus dan heb ik sowieso 2 weken om aan de piercing te wennen en opnieuw te leren praten als dat nodig is... :+

Oooh, makkelijk in te plannen dus :))
Bij mij is ie ook nauwelijks zichtbaar, ondanks dat ik kleine kaken en een korte tong heb.

Die FH staat je leuk Lien! :j

Jeej, deze gekocht op Ebay :D Beide oortjes zitten nu op 4mm!
Afbeelding

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 13:22

weer wat geleerd :P

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 13:23

Lien, gewoon als je onder de douche staat goed je oor meespoelen, dan komt het helemaal goed.
Ik had voor de zekerheid (omdat ik voelde dat-ie begon te irriteren) van die Hole-istic wattenstaafjes bij AOP besteld, die heb ik 2x gebruikt en verder alleen maar gespoeld met water. Heb 'm nu geloof ik alweer 3 weken en het gaat supergoed.

Gaaf Clau, maar hoe moet dat in je oor?

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 13:33

Dat bovenste boogje zit in je oorlel, als je hem draagt :j

Medusa lijkt me pijnlijk Desty, ben wel heel benieuwd hoe het gaat staan bij je (oftewel, foto als je het hebt laten zetten!) :))

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 13:47

Haha, dat heb ik vaker gelezen idd! Ik heb het er voor over, en ben ook geen watje :+
Tuurlijk show ik een foto als ik 'm heb! Haha

Lien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 21:10

urselin, bedankt! :) Die sterretjes zijn vet!

Medusa lijkt me echt gruwelijk pijnlijk := succes :D

FH heeft het vandaag zwaar te verduren gehad geloof ik, hele dag buiten en bij de paarden. Hij was net wat aan het jeuken en ik voelde plots wat druppen, dus ren naar een spiegel en hij bloedde een beetje aan de achterkant, aan de voorkant zat wat donkere zooi. Korstje ofzo, en wat vuil? Weet niet echt := Voorzichtig beetje schoongemaakt, straks douchen en dan goed schoonmaken. Hij doet verder geen pijn ofzo, dus niets om me zorgen over te maken hoop ik? :)

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 21:14

gave sterretjes urselin!

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 22:04

Hij gaat niet meer door :(
Achja, volgende keer beter!

Marjet90

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 23:00

Sorry Desty, ik heb alleen komende zondag nog een plekje. De zondagen daarop ben ik hopenlijk geslaagd en mag ik mijzelf volleerd piercer noemen ;)