Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joyce_ schreef:Hahah dat heb ik ook: een schurfthekel om naar bed te gaan en steeds excuses bedenken om nog langer op de computer te blijven. Nog éven dat topic lezen, nu éven mn mail checken en éven facebook, maar oh wacht er is een reactie bijgekomen in dat andere topic, ook nog even lezen. En dan voor de zekerheid facebook ook nog maar even. En mijn mail. En nu.nl. Voor de zekerheid.
Joolien schreef:Gisteravond weer veilig op bokt gezeten. Ik wist al snel waarom. Toen ik in bed lag kreeg ik een zware paniekaanval, zoiets had ik nog nooit gehad. Daarna was ik helemaal lamgeslagen. Ben ontzettend geschrokken, vriendlief ook.
Ik was gister mee naar de tattooshop waar mijn vriend getatooeerd werd. Het was heel druk, veel mensen en veel harde muziek en we zijn daar ruim 6 uur geweest. Dat was voor mij veel te veel prikkels. Ik trok dat echt niet. Weer wat geleerd via de harde weg...
Ann_moi schreef:Ik ben vandaag weer naar de psych geweest, en ga er nu 4 per dag slikken om de 2 uurOm zo steeds het moment van geen lading te voorkomen zodat het wat meer aansluit allemaal. Dit ga ik 3 weken zo doen, en dan ga ik er weer heen voor een evaluatie.
Hoe doen jullie het met auto rijden? Ik moet over het algemeen heel veel auto rijden omdat ik normaal gesproken altijd met de auto naar school toe ga.
Hafjesliefde: Waarom ga je misschien de test niet doen als ik vragen mag?