Dat betekend dat je goed tekend en hem heel weinig nodig hebt, anders had je er al lang 1 bijgekocht!!
Ayasha
Blogger
Geplaatst: 23-10-13 22:13
Of dat ik snel tevreden ben. Ooooh!! Daar is ie!! De hond lag er boven op... https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 8167_n.jpg Ik ben Donya en ik schaam me helemaal niet voor het feit dat ik baasje 10 minuten laat zoeken naar haar enige gum terwijl ik al rotverwend langs haar op de zetel lig!
rotverwend is ze hoor... En als mijn man met haar alleen is zo mogelijk nog meer... Ik ben dan nog een beetje streng maar mijn man zegt dan altijd "jamaar ze is zo klein!" (hij heeft staffords)..
Vannacht eigenlijk nog best goed geslapen... Mannetje is thuis gekomen en we hebben nog even kort gepraat en dan zijn we lekker gaan slapen. Vandaag lekker uit geslapen en nog even rustig aan doen en dan hopelijk na morgen weer fitter.
Kentaro
Geplaatst: 24-10-13 11:15
Fijn te horen dat je nog best goed geslapen hebt!! (en uiteraard dat je mannetje thuis gekomen is en niet ingesneeuwd was o.i.d...... )
Weet niet hoe het bij jullie is, maar hier is het prachtig weer! Even lekker uitwaaien met de hond en je gedachtes op 0
Hier is het vooral erg grijs... Kga wel uit waaien maar ik denk dat ik mijn lesgever vraag om of uit te stellen tot na mijn ijzerinfuus (ik veronderstel dat ik me daarna relatief snel weer goed moet voelen) of dat hij er op gaat... Ben beetje te druk geweest denk ik... Zondag al over mijn grens gegaan op wedstrijd en eigenlijk nog geen een dag echt rustig aan kunnen doen (wel steeds voor genomen maar dan toch maar het huis gepoetst of de weides verzet enz... ) dus vandaag misschien toch maar even doen want ik voel het nu echt in mijn spieren stilaan.. En ik merk het aan Sam... Gisteren was ie erg humeurig en dat is al erg lang geleden maar Sam spiegelt mij enorm... (iedereen trouwens maar omdat ik meer met hem werk heeft ie het bij mij nog meer.) dus eigenlijk weet ik genoeg als Sam zo doet...
avaluna
Geplaatst: 24-10-13 11:57
Wat een mooi ontwerp . Heel veel sterkte, morgen , balen voor je , maar ik verwacht wel dat je na het infuus flink gaat opknappen en dat mag natuurlijk ook wel .
hij blijft ook zonder denk ik.. Morgen terwijl ik in het ziekenhuis zit misschien nog wat tekenen... Sam was flink met lesgeefmens!
Ayasha
Blogger
Geplaatst: 25-10-13 07:11
goooooodmorning sunshines... Hoewel, van veel zon is er geen sprake... ik ben mijn eerste medicijnen aan het nemen (deze moeten zo nuchter als mijn maag het aan kan, de andere moeten een beetje rond dezelfde periode van de dag en die neem ik normaal pas tussen 10 en 11 dus daar ga ik nu ook gewoon mee wachten.. ) en een koffie'tje aan het drinken...
Jikes dit is geen uur voor mij.. Had me nog best een keer willen om draaien.. (haha en de hond ook trouwens, die heeft haar eigen dekentje op haar kussen en toen ik haar wakker maakte (ja ik moet haar wakker maken op dit uur) ging ze echt zo op haar zij en rug draaien met die pootjes in de lucht van "ah toe baasje aai dan dan slapen we verder!! Tooee!!" en toen ik zei "kom meiske" stak ze haar neus terug onder haar deken...
Kentaro
Geplaatst: 25-10-13 08:02
Hier ook nog donker en veeeeeel te vroeg........ (zelfs m'n hondjes doen hun kop niet omhoog en hebben nog helemaal geen zin om wakker te worden ) Van het weekend de klok achteruit...... Dan is het bijna in het donker vertrekken en in het donker weer thuis komen
Sterkte vandaag en nu maar hopen dat je je daarna weer stukken beter voelt!!
Ik heb een heerlijke zetel en koffie dus ik houd het nog wel 40 min vol. Gelukkig zijn ze hier super lief. Das ongelooflijk hoe vriendelijk ze hier zijn. Oh en ik heb gratis wifi
Anoniem
Geplaatst: 25-10-13 09:15
goeiemorgen! Je vrolijkheid maakt de dag ook al een stukje warmer, succes! Zit in de les pathologie, over gastro-enterologie waar we net afwijkingen aan de darmen bespreken. Er zijn leukere dingen op vrijdagochtend tot de middag. Vooral omdat de koffiemachine op school het liet afweten toen ik aankwam
Kentaro
Geplaatst: 25-10-13 09:16
je bent er al?? Lekker zo vroeg, dan ben je er ook snel weer vanaf...
Ayasha
Blogger
Geplaatst: 25-10-13 09:44
Ben haast klaar! We hebben het hier net over snuifduiven gehad!! en ik heb honger!!!
Ah kunnen maar beter vrolijk blijven toch?
Darmafwijkingen zijn ook niet leuk, ook niet met koffie trouwens. Al maakt het t wel dragelijker.
Kentaro
Geplaatst: 25-10-13 09:51
Van snuifduiven krijg jij gelijk honger?? Fijn dat het er alweer bijna op zit!
"Koffie", leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker!..................
Anoniem
Geplaatst: 25-10-13 09:54
in de theorieles kan alles vanmiddag nog ethiek en voeding met een gastspreker. Toeval eigenlijk dat we dat net nu bespreken en jij ermee geconfronteerd wordt. Geeft toch ander zicht op die lessen.
Jebus V, ben je daar nu weer met je darmverhaaltjes? Wat een oliebol manier om je dag te beginnen
Schattig van je hond Ayasha Viel het wat mee voor de rest?
Zoooo net tickets voor Bastille gekocht
avaluna
Geplaatst: 25-10-13 10:17
Ah, wat lief van je hondje, hahaha, zo hadden wij d'r ook 1, een echte gezellige slaapmuts en met regen kon ze prima ophouden, hoor, die keek je echt zo aan van: "je denkt toch echt niet dat ik daar doorheen ga lopen .."
Fijn dat het mee valt en ze zo lief voor je zijn en gratis wifi is ook leuk, natuurlijk, dan gaat de tijd wat sneller voorbij . Knuffel voor jou
Eh nou ik had al honger toen ik vertrok (ik heb eigenlijk altijd wel honger... ).
De snuifduiven en mijn honger waren niet helemaal gerelateerd.. Ja als die van mij regen ziet draait ze ook om a la "ik houd het wel op hoor"
Zo, ben mijn boekenbon gaan op maken ( Dean Koontz ) en gebakjes gehaald voor mams en mij. mjum!!
Mijn moeder ging vragen waar we een koffie apparaat zouden kunnen vinden, zegt ze "we hebben net gezet mevrouw, daar staan de tassen en de suiker en melk staan er bij. "
Ik heb iig weer meer kleur en voel me ook wel minder "futloos" zeg maar... Was beetje duf in mijn hoofd, dat is weggetrokken.
In de krant stond iets van zes duiven met cocaïne (van die wedstrijdduiven) en toen zei ik "hoe geef je een duif in vredesnaam cocaïne" waarop de andere patiënte waar ik mee was beginnen praten toen ze zei bang te zijn voor de prik (ik dacht; ik leid haar af) "snuifduiven!!" en schoot ze in de lach.
Kentaro
Geplaatst: 25-10-13 11:45
Zo krijgen ze het er in het ieder geval weer uit......................
Fijn dat je je wat beter voelt!!
avaluna
Geplaatst: 25-10-13 11:47
Oeh, lekker koffie, gebak en een nieuw boek, niet dat ik je nou echt benijd, maar kan slechter, natuurlijk , fijn dat je je al wat minder futloos voelt!
Hahaha, snuifduiven en dan ook nog zo'n handleiding, hahaha, ik houd het maar bij kippies en eendjes, hier op de boerderij.