pirouetje schreef:annepaardoes, ik bedoelde gewoon als het maar op een gezonde manier is, je leeftijd doet er niet toe voor mij
ah op die manier

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
annepaardoes schreef:Butterfly schreef:Net het laatste restje uit mijn Snack a Jacks caramel zakje gegeten, en ook nog gedeeld met mijn zusje
Zijn die nou lekker?
Ik ben gek van die met paprika, alleen hebben ze bij supermarkten bij ons in de buurt alleen maar de kleine zakjes en geen grote rollen. Erg jammer.
annepaardoes schreef:Hallo allemaal.
Ik voeg mij ook toe tot het clubje. Ik ben anneloes, 19 jaar en 1,71 m. lang. Toen ik mij begin november woog, woog ik 66,6 kg. Hierna heb ik het even volgehouden om gezonder te gaan leven en meer de bewegen, maja met de sinterklaas, kerst en nieuwjaar is dit er allemaal weer net zo hard aangekomen.
Nu ben ik sinds Januari weer bezig. Gezonder eten, minder snoepen, weer een baantje in de horeca waar ik lang moet lopen en bewegen en 3 a 4x in de week krachtspier- en buikspieroefeningen. Inmiddels weeg ik nu 63,3 kg. Er is dus al 3,3 kg. af! Mijn streefgewicht is 60 kg. 28 febuari wil ik 62 kg. wegen en 31 maart wil ik mijn streefgewicht behaalt hebben. Dan is natuurlijk het doel om dat het gewicht van 60 kg. te behouden.
knabbelgirl schreef:Nee heb ik wel vaker... en als ik dan ga proppen komt alles er weer uit
savasan schreef:Nou dames, ik heb vandaag de eerste stap gezet. Ik ben gaan skeeleren! Na een half uurtje plofte ik alweer doodop op de bank, ik had de ochtend ook nog gewerkt en dan ben ik ook zo'n 5 uur op de been.
Ik heb ook de croissantjes kunnen weerstaan of de eierkoeken nou echt beter waren... en ik heb niets ongezonds tussendoor gegeten omdat ik op mijn snack tijd buiten was. Dat ik 's avonds pizza heb gegeten is een beetje een domper (maar wel lekker)
De kop is eraf, nu nog een goed patroon ontwikkelen...
annepaardoes schreef:pirouetje schreef:Welkom annapaardoes en Carlijnzolang jullie het gezond houden is het voor mij ook OK
savasan, goed dat je bent gaan skeeleren, maar idd de eierkoeken en de pizza waren wel echt teveel1 eierkoek tot daar aan toe, dus echt de knop omdraaien nu
![]()
Wij staan achter je
Ik ben gewoon 19 (bijna 20)
Maar bedankt voor je welkom
Het enige nadeel in mijn eetpatroon is dat ik niet heel veel lust, dus vreselijk gevarieerd is het niet. Op doordeweekse dagen ziet mijn etens schema er eigenlijk altijd zo uit:
O: 1 wit broodje met boterhamworst en 2 rijstenwafels met kipfilet.
T: 1 keizerbroodje met kipfilet (met tuinkruiden)
L: keizerbroodje met kipfilet (met tuinkruiden)
T: Banaan
en dan avond eten en soms daarna nog een tussendoortje. Ligt er alleen aan hoe laat ik heb gegeten en hoeveel. Meestal eet ik dan nog een rijstenwafel met kipfilet (tja nu even zo'n tijd dat ik daar helemaal gek op ben) of een festini (ook iets wat ik erg lekker vind)
Het avondeten is verder wel gevarieerd en in het weekend eet ik ook anders omdat ik dan gewoon thuis eet. (anders zit ik op school of op stage)
Dieuwke_ schreef:Nou, avondeten op. Paar aardappelbolletjes met appelmoes, klein stukje loempia en drinkyoghurt. Straks lekker op bed met een filmpje, fruit en thee. Ik heb besloten dat ik vanaf morgen maar gewoon met het meetlint ga werken en de batterijen uit de weegschaal haal. Hoop dat de kuur van dokter bijna is uitgewerkt en dat ik dan weer wat vocht verlies, want ik voel me ontzettend opgeblazen. Is daar ook iets aan te doen? Naast gewoon goed blijven drinken en bewegen?
Carlijn__ schreef:djuulsie schreef:Ik ben morgen jarig... Metaart too
alvast gefeliciteerd en geniet van je taart dan mag hetDieuwke_ schreef:Ik heb gezondigd. Had zo'n honger en er was vers, ongesneden brood. En bonbons met hazelnootvulling. En kaneelcake. Porties: 3-3-2Dan heb ik echt de neiging om de rest van de dag niks meer te eten, maar onder het avondeten kom sws niet uit
oe dat is inderdaad meteen wel veel, maar kan een keer gebeuren morgen balansdagje
welkom Carlijn
Carlijn's zijn hier wel in overvloed he haha
Carlijnnnn: fijn dat je mijn schema beter vind, ben er erg mee bezig en was inderdaad vanochtend meteen 0,7 kwijt!
spottedponie schreef:Ik ben net weer wezen sporten, t viel niet mee vandaag maar toch doorgezet...
Morgen krijgen we bossche bollen op t werk (start van nieuw project) dus dat is mijn zonde voor t komende weekend...
Dieuwke_ schreef:Ik heb net braaf een appeltje en kopje thee gehad
Carlijn schreef:@ Juut: Dat programma dat je volgt, is dat voor iedereen te doen/downloaden oid? Klinkt wel gaaf! Qua hardlopen heb ik S2R gelopen en qua ''poweryoga'' doe ik iedere week body balance in de sportschool, lijkt me wel leuk om het te combineren.