Die van mij gaan jeuken als ik ze 2 dagen niet goed was (omdat ik bijv niet thuis ben), ik weet niet hoe lang die van jou er al in zit? Heeft bij mij overigens niks te maken met het materiaal. En wat gebruik je om mee te stretchen? Vaseline is geen goeie combo met acryl omdat het het acryl kan aantasten. Als je staal gebruikt om te stretchen is het verder niet zo'n probleem maar ik geef zelf de voorkeur aan jojoba-olie (verzorgt ook meteen) en evt. glijmiddel.
ik heb gestretched met staal en vaseline... gisteren even wat jojoba-olie gehaald en erop gedaan en dus een ander (dikker) o-ringetje erop en het lijkt vandaag al heel wat beter ook veel minder last gehad met het slapen... dus we kijken het weer even aan.
Dankjewel in ieder geval! Bij mij zit hij er vanaf zaterdag in, maar heb het goed schoongehouden...
Zucht volgens mij is mij een conch niet gegund Er zit nu bij de tweede gepiercte conch weer een blaasje om 1 kant van het gaatje en een klein bultje aan de achter kant.. Precies het zelfde liedje als mn vorige die ik er toen heb uit gehaald
Ok naja uitkoken en dettol etc.. tja... operatie gereedschap wordt ook gesterriliseerd
( ja ik heb me te weinig in verdiept en ben impulsief en heb gewoon me oor gestretcht Maar je moet er minimaal 1 maand tussen laten zitten met groter maken? ( mits het goed genezen is en niet raar doet)
Zo'n tapper ding waar je een piercing aanvast kan maken om die meteen in je gat te zetten. Hoe heet dat precies? ik kan het niet vinden op die site
Fenrir
Geplaatst: 30-03-11 22:10
Welke site? Insertion pin is een taper waar je een sieraad in doet, maar dus niet een waar je hem aan vast maakt. Die zijn er ook maar daar weet ik de naam niet van...
Ze geven idd 1 maand aan, maar ik heb uiteindelijk sneller gestretcht. Begon netjes met 1 maand maar na een paar keer merkte ik dat mijn oren soepeler waren en kon ik al na 2 weken pijnloos een grotere maat er zo in één keer doorheen duwen. Dat ligt aan je eigen lichaam, de een moet er wel een maand (of langer) op wachten en de ander kan sneller. Ik zou kijken wat jouw lichaam aangeeft. Hoe groter hoe makkelijker het stretcht trouwens, ik zit nu op 8mm maar kan probleemloos een plugje van 9 in.
xDramaQueen
Geplaatst: 30-03-11 22:53
Caye schreef:
Zo'n tapper ding waar je een piercing aanvast kan maken om die meteen in je gat te zetten. Hoe heet dat precies? ik kan het niet vinden op die site
ik was eigenlijk ook wel op zoek naar tweedehands spullen om te stretchen maar kon met vrienden mee bestellen dus dat maar gedaan (was ook niet zo duur) maar als ik binnenkort (over 2 maanden ) naar 3mm ga, wil ik het eigenlijk wel overnemen.
Ik heb me stretch setje ook al een paar keer uitgeleend gehad haha! Als je echt van nix naar vrij groot gaat kost het vrij veel geld als je iedere x nieuwe moet kopen... en die draag je vervolgens maar 1 a 2 weken en dan gaan ze weer de kast in is ook zo zonde.
dat vind ik dus eigenlijk ook, maar ken weinig vrienden die (voorzichtig genoeg) stretchen... dus wel heel veel mensen die tunneltjes hebben (ik wil sowieso plugjes voor m'n werk) maar niet de tapers e.d.
Dus tja, gewoon een beetje zoeken
freyatjee
Geplaatst: 31-03-11 14:09
ik wil een helix laten zetten, heeft iemand hier ervaring mee? en hebben jullie hem laten schieten of piercen?
bij ons in ridderkerk doen ze dat, ik heb nog nooit een piercing laten zetten dus ik weet dat niet en toen dacht ik vraag het hier, dus ik moet vragen om te piercen?
Marielle_93
Geplaatst: 31-03-11 14:32
Bij mensen die ze schieten zou ik denk ik niet om piercen gaan vragen, maar een andere shop zoeken. Ik neem ook aan de het hier om een juwelier oid. gaat?
Targaryen
Geplaatst: 31-03-11 14:32
Officieël mag het niet geschoten worden. Dat komt omdat je helix kraakbeen is, en door de druk/snelheid van een schietpistooltje kan je kraakbeen versplinteren, met grote gevolgen vandien. En tevens is piercen hygiënischer.
freyatjee
Geplaatst: 31-03-11 14:34
het gaat hier om: http://www.ringmaster.nl/ het zit in ridderkerk, maar ik moet eerst nog langs gaan de ene zegt dat ze schieten en de ander piercen. want een vriendin van mij heeft laten schieten.
Marielle_93
Geplaatst: 31-03-11 14:41
Oor (oorlel of vlak gedeelte van de oorschelp met studex75 ) : 10.00 Dan neem ik aan dat het niet gepierced word..Bij neusvleugel staat wel dat ze dit niet meer doen. Qua prijs lijkt me dit ook geen prijs van piercen, beetje vreemde zaak denk ik als een piercer dit nog gewoon schiet.
freyatjee
Geplaatst: 31-03-11 14:43
ik weet er niet veel van daarom vraag ik het hier. maar ik ga dan een andere zaak zoeken!, als ik hem hem dan plaats ik de foto bedankt!!
YMJArabians
Geplaatst: 31-03-11 14:45
Kraakbeen, dus ook helix mag officieel niet meer geschoten worden, dus gewoon laten piercen. Mijne is ook gerpierced.