[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 20:55

Bedankt dat jullie meedenken!
Ik dacht zelf aan:
- Survivor
- Strenght
- Hope
- Believe
- Faith
- Courage

Eshaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 20:57

Marshaha schreef:
meisjes... marsha heeft nieuws.... (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
ik ga een nieuwe shop openen!!!!!!

binnenkort ga ik zelf in Weert open

gaaf he?

Dan kom ik die van mij alvast bij jou zetten als het mag *\o/*

AGarcia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 20:57

Ik zou 'Believe' doen..
Je moet tijdens de strijd blijven geloven, dat je het overleeft, en dat je het aankan.
Het geloven van mij in mijn oma, en mijn oma in zichzelf, heeft haar er doorheen gesleept.

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 21:14

Ik laat mijn stiefmoeder deze woorden zien en vraag aan der wat ze zelf het mooiste vind, ik kan denk ik niet kiezen :+

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 22:05

AGarcia schreef:
Hee!

Ik kom even binnenvallen
Ik mag van mijn vader een tattoo, ik heb al iets in mijn hoofd.
Maar ik weet niet op welke plek ik het moet laten zetten

Het moet een kleintje worden, max. van 5 bij 5 cm.

Hebben jullie misschien ideeën?
Wel zichtbaar voor mij als ik bijv. 's avonds op de bank lig.

En Marsha, gefeliciteerd, ik ga ook even op je FB kijken :o

Ben ik de enige die het raar vindt dat een 13jarig meisje al een tattoo wil? Op die leeftijd denk je echt totaal anders dan -zeg bijvoorbeeld- 10 jaar later.. Dus je kan niet zeggen dat je er geen spijt van gaat krijgen.
Vind het idee van een diamantje wel tof trouwens, maar je bent nog zo jong.. Is eigenlijk gewoon zonde.

mayniac_val

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 22:18

Nee hoor Tanya, in het piercing topic werd ook zo gereageerd :)

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 23:49

Zo net tegen mijn moeder gezegd dat ik mijn tweede tattoo laat zetten. En ze vind het niet erg, maar zei wel: Is dit nu wel je laatste?! . Hahaha :)

michele

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 08:03

Marshaha schreef:
meisjes... marsha heeft nieuws.... (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
ik ga een nieuwe shop openen!!!!!!

binnenkort ga ik zelf in Weert open

gaaf he?

Wauw gaaf gefeliciteerd.

Moet ik toch een keer een weekend weert boeken :D

Galeobdolon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 10:52

nog maar 5 dagen!
de tattoo beurs in arnhem was echt een flop trouwens..
ik ga het over de tattoo pas aan mijn moeder vertellen als ie er op staat, dan vind ze het vast meevallen..
ze is er echt heel fel tegen :(

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 12:45

Halloo dames!

Ik laat binnenkort mijn nieuwe tattoo zetten en ik wil er graag een stukje tekst bij. Nou zit ik al heel lang te denken over wat ik wil. Na alle standaard zinnetjes en stukjes kwam gister ineens iets in mij op en ik wil even weten wat jullie er van vinden.
Jullie zullen vast allemaal wel het nummer wild horses kennen van Natasha Bedingfield. Dat liedje heeft mij door hele moeilijke en vervelende tijden geholpen en nog steeds als ik mij niet lekker voel draai ik dat liedje, doe ik mijn ogen dicht en waan ik mij als de wild horses ;-) (lekker melodramatisch :-p)

Maar goed: All i want is the wind in my hair, to face the fear but not feel scared.

Mijn vriend zijn reactie was hmm.. Kan... Hij vond het een beetje raar klinken (mannen? Pff)

Wat vinden jullie? :-D Oh en de tattoo komt over de gehele lengte van mijn rug dus ik neem aan dat er wel plaats is voor deze zin... (Moet Marsha nog even vragen of dat ook echt zo is haha maarja dat moet zij met tekenen maar zien ;-))

Edit: Typ fout :o
Laatst bijgewerkt door _Lola_ op 14-03-11 12:56, in het totaal 1 keer bewerkt

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 12:47

Ik ken het nummer niet maar ik gok dat het 'scared' (bang) moet zijn en niet 'scarred' (vol littekens).

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 12:56

Hahahahha OEPS! Thnxxx..

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 13:00

No problem, beter dat je er nu achter komt dan wanneer hij al gezet is!

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 13:03

@ _Lola_. Ik vind het echt een prachtie tekst! :j krijg altijd kippenvel van dat liedje :o zou het mooi vinden als je hem juist van je nek tot aan je onderrug laat zetten in sierletters, maar das mijn mening :D

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 13:22

Nou ik heb momenteel een vlinder op mijn rug staan en ik laat van net boven mijn bil tot net onder mijn nek een tak zetten met bloemen en dan dat die tak om mijn vlinder heen groeit.. Ik wil alleen maar 4 bloemen (mam, zus, broer en kleine broertje) en dan kom ik voor mijzelf wat kale plekken tegen. Dus ik had gedacht het eerste stuk van de zin aan de onderkant links langs de tak omhoog en het 2e gedeelte aan de bovenkant rechtsomhoog.....

Klinkt dit onduidelijk? Haha

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 13:25

Ja ik snap wat je bedoeld :+ maar dat is een mooi idee! Wel een foto plaatsen dan hè? :)

Sijs15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 13:38

Woow Lola, dat wordt dan wel een heel stuk rug ja! Maar het klinkt echt supermooi! Ben zeer benieuwd hoe dat eruit komt te zien. Tekst op de plaats waar je beschrijft lijkt me ook erg mooi. (Net als het liedje trouwens :) Komt ook bij mij op de mp3 regelmatig langs ;) ) Ga je nog iets met kleur laten doen?

@AGarcia, Ik zou ook nog een paar jaartjes wachten. Toen ik jouw leeftijd had wou ik ook zo graag een tatoo, heb er uiteindelijk op mijn 19e mn eerste laten zetten, en ben blij dat ik nog even gewacht heb :) Bij de tatoo artist die mijn eerste zette hing het volgende in de shop:
"Je hebt een tatoo voor de rest van je leven. Waarom zou je haast hebben." Dat vind ik een mooie :) Denk er elke keer weer aan als ik plots weer een nieuw idee heb (zoals naar aanleiding van dit topic wel vaker gebeurd ;) )

@Mashasha: GEFELICITEERD echt superstoer!

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 13:41

Nee alles zwart grijs.. Dat is mijn tattoo nu ook dus ga er niet ineens kleur bij/omheen gooien..

Marsha gaat hem zetten wanneer haar shop is geopend! Het was voor mij dus wel een leuke verassing dat ze in Weert komt want ik had een paar weken geleden al contact gehad met haar hierover en toen moest ik nog naar Belgie.. Nu kan ik gewoon 5 min fietsen en dan ben ik er al hihi!

Posh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 15:01

@Marshaha: Gefeliciteerd! *\o/*
@_Lola_: Mooie zin, ik ben benieuwd naar het resultaat idd foto als het zover is :D

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 15:09

@ Marshaha, gefeliciteerd! Spannend, maar je hebt wel een hele bokt-klanten-groep als ik het zo lees! Dus moet helemaal goedkomen! :D

Ga morgen met mijn vriend naar de tattoeerder in Roosendaal. Ga m'n ontwerpje laten maken. Op mijn pols komt iig Alta Mente Repostum in een superrr gaaf lettertype. En dan eerst Alta Mente en daaronder in het midden Repostum :). Word wel een pijnlijke plek geloof ik. Iemand ervaring met Emla zalf smeren? Volgens de jongen van de shop was het wel een beetje valsspelen, maar het moet wel leuk blijven natuurlijk (A). Heb het voor 2 piercings gebruikt en daar werkte het goed..

@ Lola, gave zin! Wist meteen welk liedje je bedoelde! Ben benieuwd hoe hij erop komt te staan! :)

AGarcia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 17:04

Ben er net achter gekomen dat mijn nicht zo'n hele grote tattoo heeft onderop haar rug..
Hoe heten die tattoo's ookalweer..
Een tribal? :o

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 17:18

Niet elke grote tattoo of elke tattoo op een onderrug is een tribal. Tribals kunnen overal staan en in elk ontwerp (groot/klein etc).

Een tribal is een ontwerp van (meestal zwarte) lijnen die in punten, krullen en verschillende diktes en soort figuur vormen.
Hier: http://www.google.com/images?hl=en&q=tr ... 66&bih=679
Heeeeeeel veel verschillende soorten.

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 17:19

Wat cool Marsaha! Hou je ons op de hoogte met foto's van je shop?? Ben erg benieuwd!
Wanneer wil je gaan openen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 17:20

He,

je blijft toch niet altijd de tattoo voelen op je huid? Dat gaat toch weg?

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 17:22

Ja, met een aantal weken verdwijnt dat. Eerst gaat hij vervellen, dan gaat de toplaag eraf en dan komt er langzaamaan steeds minder relief.