Puisten deel 2

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Morrow_Less

Re: Puisten deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 18:55

Hoi, ik meld me ook even ;)

Al jaren heb ik last van acne en vooral op mijn voorhoofd waar door slechte verzorging, foute producten en vieze vingers nu allemaal littekens zijn ontstaan.
Ik was het beu en ging eens naar de apotheek en ik kreeg er de avène lijn mee.
ik heb de facewash 2x perdag en savonds de cleanance K crème die de puistjes doet verdwijnen en overdag de cleanance gel voor matheid, talgregulering en hydratatie.

Ik ben er zeer tevreden over en het begint allemaal mooi weg te trekken.
Maar nu die littekens?

Weten jullie iets wat geen stukken van mensen kost en wat niet zorgt dat ik weer uitbraken krijgt?

Ik zou er veel baad bij hebben :)

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 20:30

Tylermen schreef:
De naalden van xAylie, niet haar laatste reactie, maar die ervoor.
Die lijken wel een beetje op verdovingsnaalden bij de tandarts. Lijkt me niet erg prettig iniedergeval. :P
het zijn inderdaad die naaldjes waarmee ze van die kleine prikjes geven voor verdovingen :P iniedergeval dat idee ja, doet geen pijn hoor, die naaldjes zijn heel dun. :)
(al doet het in je tandvlees en geheemelte wel pijn ja haha :P )

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 20:30

Mijn wangetjes (die 2 plekken) doen pijn.. ;( heb er maar een dagcrème'tje opgesmeerd.

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 21:30

Doet geen pijn in je mond hoor Aylie maar dat is een ander verhaal haha

emr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 21:39

Yeah ik kreeg laatst een complimentje over dat mn huid er echt een stuk beter uit ziet! :) het gaat nu wel echt de goede kant op. :D

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 21:49

romeoluver schreef:
Wat heb je verder allemaal geprobeert? (cremes en face washes enzo)

vanalles...

nivea, ehh dr van der hoog, nog meer dingen maar ik weet niet hoe ze heten...
maar het helpt even en dan word het weer erger...

Ik gebruik ook eigenlijk nooit foudation alleen als het echt erg is...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 22:02

Ik heb nou zo'n crème ding van dr. van der hoog met actieve zwavel er in, nou het klinkt heel erg vies en het stinkt ook ontzettend maar HEMELS. Echt, ik ben er heel erg blij mee. Niet aan te raden voor onzuivere huidjes zonder echte ontstekingen, maar voor enorme bulten en zo is het echt een uitkomst. _/-\o_

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 23:43

dressagelady, voor mij doet alles in m'n mond pijn, of nja pijn, tandartsen zijn niet blij met mij iig. :=

Rebeccaa fijn dat die crème zo fijn voor je werkt!

mijn huid ziet er nu rustig uit.. en ik hoop dat dat morgen nog zo is, en dat het lekker gauw heelt :o
en hopelijk zijn het dan maandag enkel nog rode vlekjes (links denk ik wel, rechts betwijfel ik) zodat het iig geen pijn doet en ze niet meer gaan ontsteken en goed te verbergen zijn..

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 14:13

@JamieShanin ik heb dat ook altijd gehad dat je na 2 weken niet meer tegen een product kan en er op begint te reageren. Ik heb nu de tea tree lijn van de bodyshop, en dan de nacht en dagcreme van de aloe vera lijn en krijg er na maabden nog steeds geen reactie op en heb nu een prachtig gladde huid zonder puistjes! Je kan er kleine pakketjes van kopen voor 15 euro om alles eens te proberen.

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 18:22

unoo@ super bedankt voor de tip dat ga ik ook maar eens proberen ;)

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 19:59

Met een beetje make-up op valt het nu mee met m'n wangetjes.. ze hebben iig nog een goede nacht om te rusten/helen als ik m'n make-up erstraks heb afgehaald haha.
en nog 2 pukkeltjes op m'n hoofd maar die vallen beide niet zo op gelukkig. :)

MaartPaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 13:48

Ik ben vanaf vandaag gestopt met de pil en ik ben heel erg benieuwd hoe dit gaat bevallen!

Stitatio

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 13:50

Ben ook benieuwd. Bij mij pakte het niet zo uit als gehoopt. Toen aan nuvaring begonnen en deed mijn huid wel veel goeds!

MaartPaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 20:26

Wat voor pil was jij dan eerst? Diane? Ik had namelijk een pil die niet voor je huid was ofzo.. Dus hoop juist dat m'n hormonen weer in balans komen nu. Waarschijnlijk krijg ik over een half jaar een mirena

Stitatio

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 13:02

Ik had er ook geen die voor de huid was namelijk Stediril.

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 15:08

Het kan goed zijn dat je huid veel minder wordt, dat had ik namelijk! Maar het kan ook zijn dat het eerst juist erger wordt doordat de hormoonhuishouding helemaal is ontregeld(?) en het pas na een tijdje rustiger wordt. Ik duim mee!

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 15:25

Mijn zus had hele erge acne, liep hiervoor ook bij een dermatholoog, maar het wondermiddel bij haar was

Azulepaste van dr. Eckstein, te koop bij de betere drogisterijen

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 20:21

Azulepaste!!!! zo heet dat goedje dat ik weleens op mijn huid smeer s'avonds. :))
Het lijkt op groen achtige zachte klei, maar dan echt vloeibaar gewoon, best fijn spul. :)
Moet alleen even een nieuw potje, alleen is het duur spul haha.

romeoluver

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 13:11

Had gisteren 2 pukkeltjes boven mn wenkbrauw |( maar nu zie je er nog maar 1 en ik hoop dat die ook snel wegtrekt:) zinloze informatie..... Ohja heb nog wel iets: ik heb nieuwe vitamine B pilletjes van de etos en daar zit ook biergist in, dat is toch goed??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 13:24

2 pukkeltjes zou ik voor tekenen.. :')

Hier gaat het redelijk. Nog steeds niet mooi, maar rustiger dan het tijden is geweest.

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 13:38

xAylie schreef:
Azulepaste!!!! zo heet dat goedje dat ik weleens op mijn huid smeer s'avonds. :))
Het lijkt op groen achtige zachte klei, maar dan echt vloeibaar gewoon, best fijn spul. :)
Moet alleen even een nieuw potje, alleen is het duur spul haha.

Ja, geweldig werkt het!

Ik ben wat dat betreft gezegend, maar als ik eens een puistje had, werkte het bij mij ook super!

Even een linkje: http://www.thebeautyspot-shop.nl/nl/pro ... en-pasta-/

Ik raad alleen aan om goed de prijzen te vergelijken, bij bovenstaande link kost een potje van 15ml. 10euro, maar op andere sites heb ik em al goedkoper ook gezien.
15ml. lijkt weinig, maar je doet er erg lang mee, je stipt enkel het puistje aan.

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 13:41

Heb ook regelmatig last van puisten, gelukkig geen acne, maar vind het wel naar om op mijn 23ste nog steeds verveeld te zitten met spontane icebergs op mijn face |(

Ik heb vorige week maca poeder gekocht, dit is een natuurlijk product dat vaak zou voorgeschreven worden te vervanging van hormonen balans regulerende medicijnen. Enkel vind ik het poeder qua geur (en zo dus ook smaak) verschrikkelijk en ga ik dus tabletten hiervan kopen. Ik wil het ook proberen om eenwat stabieler gewicht te krijgen, want volgens mij zijn mijn hormonen de oorzaken van mijn vreetbuien :o Ik heb geen overgewicht ofzo, maar moet vaak van kledingmaat veranderen en dat si dus ook vervelend.

Hopelijk kan ik jullie binnen enkele weken vertellen of de maca zijn werk heeft gedaan, het is ook een lustopwekkend middel trouwens :x

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 15:55

Hmm uit mijn voedsel allergie test kwam niks uit dus daar ligt het dus niet aan

Katyatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 22:58

Blijkbaar gaan de huidjes hier redelijk? Goed zo. :)
Ben hier eventjes niet geweest, maar bij mij is het ongeveer hetzelfde gebleven. Wangen en kin pukkelvrij, voorhoofd, slapen en hals zijn bobbelig. En mijn voorhoofd is erg droog... Ben gestopt met de ontsmetting (soms wel nog eens aanstippen), maar smeer nu wel weer een beetje dagcreme. Zo droog lijk me ook niet goed.
En maandag naar de dermatoloog. :)

Elliebelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 23:24

Door een aantal maanden clyndamicine lotion gebruikt te hebben ben ik er nu bijna van af.. alleen paar rode plekjes echt een aanrader. stop met al die cremes en schoonheidsbehandelingen het helpt toch niks