Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) beetje open links, of naja, kwam nog wat pus uit af en toe.
 ) beetje open links, of naja, kwam nog wat pus uit af en toe. 

)
 )
Li_lee_yang schreef:Ik las in het boekje dat ze een zachte sportbh met een voorsluiting aanraden, heb eerder gelezen dat mensen liever een achtersluiting hadden.
wat hadden jullie?
en is er een merk of winkel die jullie aanraden? Ik zou al niet weten waar ik moet zoeken naar een sportbh met voorsluiting

heb zwarte vd hema waar schouders ook los kunnen ensluiting achter. Had wel voorsluiting ook meegenomen maar die raadde mn pc af.
 heb zwarte vd hema waar schouders ook los kunnen ensluiting achter. Had wel voorsluiting ook meegenomen maar die raadde mn pc af.  endan een maatje groter voor omtrek omdat het wat fijner is als het niet te strak zit zegmaar
 endan een maatje groter voor omtrek omdat het wat fijner is als het niet te strak zit zegmaar  

heb het jaren onder het tapijt geveegd, maar gaat nu met fulltime werk gewoon echt niet meer...
 heb het jaren onder het tapijt geveegd, maar gaat nu met fulltime werk gewoon echt niet meer...

Nog nooit een beugel gekocht. Wil ze graag wiebelvrij hebben, en lekker zittend, dus kwam altijd op sport bh's uit.s voor
 Nog nooit een beugel gekocht. Wil ze graag wiebelvrij hebben, en lekker zittend, dus kwam altijd op sport bh's uit.s voor  

moet echt een beugel ertussen hebben
 moet echt een beugel ertussen hebben