Borstverkleining 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Silvia

Re: [Centraal] Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 18:17

Super Melanie! +:)+

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 18:19

Melanie, ik hoop dat het met mij ook zo goed gaat!!
super hoor!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 18:23

Bij mij was alleen het 'drielanden punt' (ofzo :') ) beetje open links, of naja, kwam nog wat pus uit af en toe.
Maar dat was niet erg zei de PC ivm weinig bloed doorstromen daar. Dus gewoon alles smeren behalve dat plekje.
Nog 2weken rustig aan doen en dan weer rijden :D

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 06:55

ik heb morgenochtend weer controle in het ziekenhuis. mijn littekens doen wel minder pijn dan afgelopen week en jeuken ook niet meer.
ben toch heel benieuwd wat de pc ervan zegt want gebruik al enkele weken scarban maar zie helaas geen veschil. de littekens zijn gewoon niet mooi en op sommige stukken erg dik

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 07:34

(leest telkens braaf mee hier, maarja, in november op de lijst dus niet zo heel veel te melden ;-) )

Super dat het goed gaat Melanie! Nu hopen dat dat laatste plekje ook dicht wil, en je gauw weer 100% bent!

Tamaramt, ben heel benieuwd wat de PC morgen te vertellen heeft tegen jou! Ga voor je duimen dat er toch nog hoop is dat alles mooi wordt!

Zag er 2 langskomen die bijna moeten. Spannend!!!

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 13:26

Ik las in het boekje dat ze een zachte sportbh met een voorsluiting aanraden, heb eerder gelezen dat mensen liever een achtersluiting hadden.

wat hadden jullie?
en is er een merk of winkel die jullie aanraden? Ik zou al niet weten waar ik moet zoeken naar een sportbh met voorsluiting

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 13:33

Li_lee_yang schreef:
Ik las in het boekje dat ze een zachte sportbh met een voorsluiting aanraden, heb eerder gelezen dat mensen liever een achtersluiting hadden.

wat hadden jullie?
en is er een merk of winkel die jullie aanraden? Ik zou al niet weten waar ik moet zoeken naar een sportbh met voorsluiting

Zo grappig dat het heel afhankelijk is van welke pc, de ene vind voorsluiting niks, en de andere raad het aan.

Ik had triumph maar die vond ik echt niks, die van shock absorber vind ik leuk maar dat is allemaal achter. Fila heeft voor

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 13:38

okee, ja ik heb nu allemaal shock absorbers, maar dat is in mijn maat nu.

Ik heb er wel een van de hema die opzich wel lekker zacht is, maar die heeft ook een achtersluiting.
anders zorg ik dat ik er van allebei een heb, dan kan ik kijken wat lekker zit

Als ik naar een grote C, kleine D ga, is het dan verstandiger om een D te halen voor net na de operatie? of moet het juist even heel strak zitten?

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 13:47

Ik moet van mijn PC 2 opvolgende maten meenemen. Ik wil een C-cup, dus moet dan een C en een D meenemen. Weet niet of dat dan een idee voor jou is?

Tamaramt, pfff heel veel succes meis! Ben ook heel benieuwd wat hij zegt!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 13:51

Ik heb een C meegenomen, en na 1 keer wassen ziet ie eigs super. :)) heb zwarte vd hema waar schouders ook los kunnen ensluiting achter. Had wel voorsluiting ook meegenomen maar die raadde mn pc af. :j endan een maatje groter voor omtrek omdat het wat fijner is als het niet te strak zit zegmaar :)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 13:52

je kan altijd de andere maat terugbrengen :j

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 13:54

oohja, sorry Tamarant, veel suc6 morgen! Hopelijk heeft de pc goed nieuws voor je.

Melanie, ben jij ook naar een C gegaan of niet?

ik denk dat ik gewoon nog een extra koop van de hema, kan ik hem wel niet zelf uitdoen, maar zal in het begin toch hulp nodig hebben met douchen enzo.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 13:56

Is het ook niet beetje persoonlijk, ik vind die van hema niks een andere is er lovend over, ik vind triumph okselborsten geven de andere vind het weer goed enz enz denk dat je ook gewoon zelf naar de winkel moet en kijken wat het beste bij je past

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 13:58

Lesilla, ben ik met je eens!
Ik vind hema bh's niks.. Dus weet dat ik nu al bij een duurdere uitkom. Dat is dan niet anders.. Ik moet hem wel minstens 6 weken dag en nacht aan, dus wil wel een fijne hebben :P

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 13:59

Ik kan pas sinds gister zelf mn bh vastmaken hoor, lekker laten helpen :))

Achja het hoeft niet mooi te zijn maar wel fijn zitten en steun geven. Zodra ik weer mag rijden koop ik weer een goede shockabsorber die ik ook altijd had.

En ja heb nu een C :)

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 14:02

Ik had voor operatie 2 bhs, een grote B en een C. Dus toen zei mn Pc, nou doen we iets meer dan die B en iets minder dan die haha. En vind mn maat echt perfect, past mooi bij mn lichaam :j

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 14:06

Brr die zes weken vond ik vreselijk. Ik moet nu acht weken een grote drukbuikband dragen... Ik kies daar elke dag voor inplaats van zes weken een bh!

Wel leuk dat je zo blij bent melanie!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 14:08

Haha ach ik vind sport Bh eigs heel niet erg. Maar ook wel omdat ik hiervoor de laatste paar weken alleen maar sportbh droeg omdat beugelbh gewoon pijn deed.

Ook leuk, mijn oude bh naast mn nieuwe leggeb, oftewel een G naas een C haha, is gewoon eng zoveel groter :')

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 14:24

melanie, wil je daar eens een foto van maken?
ik heb nu een H, kan me echt niet voorstellen hoe het straks wordt met een C :P

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 14:27

ja, die van de hema draag ik nooit met sporten, dat gaat zeer doen, maar bijvoorbeeld met fietsen vind ik hem wel weer lekker zitten, nouja we zullen zien!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 14:30

Haha ikzal het vanmiddag ff doen. Ik heb ook nog voor/na fotos van operatie, ziet er ook stom uit. :Y)
Pff H is ook niet lekker.. :))

Haha voorsporten gebruik(te) ik echt alleen shockabsorbers, zijn best duur (rond de 65 volgens mij?) maar zitten fijn :j

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 14:44

Melanie, ooh die mag je me ook wel pb-en? Was met BH aan toch? geeft me ook een idee!
:j heb het jaren onder het tapijt geveegd, maar gaat nu met fulltime werk gewoon echt niet meer...

Ik heb voor paardrijden minimizers van de hunkemoller, zitten voor mij ook heel fijn :j
en dan heb ik nog een ondersteunend shirtje aan die de boel strak bij elkaar houd :P

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 15:08

Draag hier enkel en alleen sport bh's ;-) Nog nooit een beugel gekocht. Wil ze graag wiebelvrij hebben, en lekker zittend, dus kwam altijd op sport bh's uit.s voor
Dus die 6 weken sportbh is niks nieuws voor mij ;-)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 15:09

ja maar bedoel eerder zes weken dag en nacht, in de dag geeft een sportbh me niet. Maar savond heb ik graag vrijheid :P

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 15:25

Ik kan juist niet zonder beugel... Moet echt een beugel hebben, erger me zo snel als ik me borst tegen me huid aan voel :+ moet echt een beugel ertussen hebben :=

Lesilla, heb ik ook, 's nachts vind ik het wel fijn om hem uit te hebben :j