[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 19:09

[quote="Quandro]
Doet dat niet vreselijk pijn?
Want je begint toch met een normaal oorbel gaatje die je gaat oprekken?
En als je ze er uithaalt blijft het dan zo'n groot gat?

Ik had een piercing links onder mijn lip (A)[/quote]

nee niet echt veel pijn aan gehad, eerder wat geirriteerd ;)
heb dan ook een hoge pijngrens..
ja je begint (althans ik wel :P ) met een gewoon oorbel gaatje, heel anders lukt het ook n iet tenzij je het natuurlijk operatief gaat doen...
maar dan vind ik het hele idee achter tunnels weer weg..

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 14:49

idinn schreef:
AARGH :( Rechter MD doet weer hopeloos vervelend, ben weer braaf in de weer met anti bacteriele spray, vorige keer was het alleen wat vlotter beter :P Maar goed, rood, dik en niet heel erg pijnlijk als ik erop of rondom duw, dus lijkt vergeleken andere keren mee te vallen. Het wil alleen niet zo verbeteren (nu ben ik zo verkouden en net ziek geweest als ik weet niet wat, dus misschien speelt dat nog een rol).

Waar heb jij ze allemaal?

Anoniem

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 16:44

Heb er maar 2, 1 onder m'n linker sleutelbeen en 1 onder de rechter. Links eigenlijk nooit last van, rechts wel. Ben zelf ook rechts, dat zal wel invloed hebben erop..

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 19:08

iemand die ervaring heeft in het verzorgen van een smiley piercing?
ik krijg er namelijk een, maar wil graag wat info wat de 1ste 2 weken betreft...
hoe het beste te verzorgen?
dankje alvast!

xxOrlando

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 15:26

HoiHoi !
Heeeeeeel lang geleden heeft mijn mama een navelpiercing gekregen , maar nu moet 'ie eruit...Het is een ringetje en je kan aan dat balletje draaien wat je wilt , er gebeurd niks ! Ikzelf heb gewoon staafje , en als je dan aan dat balletje draait gaat 'ie eraf..

Weet iemand misschien hoe je zo een ringetje eruit moet krijgen ?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 16:07

idinn schreef:
Heb er maar 2, 1 onder m'n linker sleutelbeen en 1 onder de rechter. Links eigenlijk nooit last van, rechts wel. Ben zelf ook rechts, dat zal wel invloed hebben erop..

Mwa niet perse, ben nl ook rechtshandig maar heb nooit problemen met mijn MD's daar. Hangt gewoon van persoon tot persoon af. :) Ik heb bv wel heel snel last van mijn navelpiercings/MD's op mijn buik, zo gauw ik stress heb kank er mijn kop op zetten dat die met zn 4'en een feestje gaan bouwen... Mijn piercer heeft dat dan weer met de in zijn oren. Als hij stress krijgt of niet goed in zijn vel zit gaan zijn kraakbeenpiercings irriteren :D

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 16:17

xxOrlando schreef:
HoiHoi !
Heeeeeeel lang geleden heeft mijn mama een navelpiercing gekregen , maar nu moet 'ie eruit...Het is een ringetje en je kan aan dat balletje draaien wat je wilt , er gebeurd niks ! Ikzelf heb gewoon staafje , en als je dan aan dat balletje draait gaat 'ie eraf..

Dat balletje zit er volgens mij tussen geklemd. Dus dan moet je het ringetje openbuigen en dat kan het balletje er tussenuit en dan kun je de piercing eruit halen. Correct me if I'm wrong, heb zelf niet zo'n piercing dus weet het fijne er ook niet van :Y)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 16:21

:j Kgeloof ook dat ze zo werken en voor zover ik hier al gelezen heb is het een klucht om die dingen uit te krijgen en een even grote klucht om ze weer aan te krijgen _O-

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 16:22

Ja dat idee heb ik ook :=

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 17:39

:wave:

Ben ik weer.. :+

Ik heb mijn helix nu 2 weekjes..
Nu wil ik aankomende week, of de week erop oorbellen erbij laten schieten.
(waarschijnlijk as. dinsdag)
Vertraagd dit dan het genezingsproces bij mijn helix, of maakt dat geen verschil?
(Oorbellen gewoon onder, 2e gaatje :) ).

Zera

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 21:34

Hallo allemaal,

Ik kom eventjes binnenvallen :D. Omdat ik eigenlijk een vraag aan jullie had :P.

Ik heb zelf een tongpiercing. Maar ik ben voor 1 van de 2 materialen allergisch. Ik vergeet steeds welke het is (A).
Weet iemand van jullie welk materiaal meerdere mensen allergisch voor kunnen zijn?

Groetjes

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 21:38

Chirurgisch staal.
Zit nikkel in.

Zera

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 21:52

Thanks.
Bestellen jullie wel eens de piercings op internet?
Zo ja welke sites.

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 22:06

haayy,
ik heb vandaag zelf een lip piercing gezet rechts onder ( ik weet dt t dom is ja) en ik heb er gwn een dunne lange piercing in zitten. maar hij gaat er alleen vanaf de voorkant in. en hij moet vanaf de achterkant. weet iemand hoe ik hem er goed in krijg ?
alvast bedankt!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 23:07

Rosannee_ schreef:
haayy,
ik heb vandaag zelf een lip piercing gezet rechts onder ( ik weet dt t dom is ja) en ik heb er gwn een dunne lange piercing in zitten. maar hij gaat er alleen vanaf de voorkant in. en hij moet vanaf de achterkant. weet iemand hoe ik hem er goed in krijg ?
alvast bedankt!

1. door hem niet zelf te zetten.
2. door hem er in de eerste plaats fatsoenlijk in te steken.

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 08:00

Ayasha schreef:
Rosannee_ schreef:
haayy,
alvast bedankt!

1. door hem niet zelf te zetten.
2. door hem er in de eerste plaats fatsoenlijk in te steken.

ja dat snap ik ook nog wel,
maar hij als ik hem vanaf de achterkant erin doe komt die maar tot de helft en vanaf de voorkant zit die er in 1 x in..

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 08:22

Gewoon doorduwen :+

Of gewoon naar de piercer gaan en hem het laten doen....

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 08:27

okee, ja daar zat ik ook al aan te denken..
bedankt!

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 08:45

Bij de piercer gebeurd het iig hygiënisch.
Straks heb je een megalip en heb je spijt dat je dit zelf hebt gedaan :))

xxOrlando

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 08:54

Seraphim schreef:
xxOrlando schreef:
HoiHoi !

Dat balletje zit er volgens mij tussen geklemd. Dus dan moet je het ringetje openbuigen en dat kan het balletje er tussenuit en dan kun je de piercing eruit halen. Correct me if I'm wrong, heb zelf niet zo'n piercing dus weet het fijne er ook niet van :Y)

Jaaa ,dat klopt het is ons ook gelukt !

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 12:14

Channiiiej schreef:
Ik heb mijn helix nu ongeveer 10 weken.
Heb de eerste 3 weken twee keer per dag schoongemaakt met Unicura. Tijdens het schoonmaken even bewegen/draaien en er verder niet aanzitten.
Toen ik hem 6 weken had heb ik hem gewisseld (heb nog wel hetzelfde staafje erin, maar alleen een ander bolletje voorop erop gedaan). Toen heeft hij weer even twee weken af en toe vervelend gedaan en heb ik het weer af en toe schoongemaakt. Nu heb ik er alweer ruim twee weken helemaal geen last van gehad :)

Toch duurt het 3 tot 9 maanden voordat kraakbeenpiercings helemaal genezen zijn, dus ze kunnen altijd weer opspelen!

Is dat van die zeep in de vorm van een groen blok?

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 16:54

hij zit er nu gwn goed in.
hij zit wel een beetje strak, maar dat komt omdat mn lip dik is.
maar ik denk dat dat over 2 dagen wel is bijgetrokken als ik er nu niet meer aan kom, alleen schoonmaken.

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 16:58

Bonjoy schreef:
Channiiiej schreef:
Ik heb mijn helix nu ongeveer 10 weken.
Heb de eerste 3 weken twee keer per dag schoongemaakt met Unicura. Tijdens het schoonmaken even bewegen/draaien en er verder niet aanzitten.
Toen ik hem 6 weken had heb ik hem gewisseld (heb nog wel hetzelfde staafje erin, maar alleen een ander bolletje voorop erop gedaan). Toen heeft hij weer even twee weken af en toe vervelend gedaan en heb ik het weer af en toe schoongemaakt. Nu heb ik er alweer ruim twee weken helemaal geen last van gehad :)

Toch duurt het 3 tot 9 maanden voordat kraakbeenpiercings helemaal genezen zijn, dus ze kunnen altijd weer opspelen!

Is dat van die zeep in de vorm van een groen blok?

Unicura is handzeep, vloeibaar met een pompje. In verschillende uitvoeringen, o.a. anti-bacterieel en Balance ;)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 17:15

Je hebt Unicura ook in blokvorm hoor. :o

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 17:28

Lous schreef:
Je hebt Unicura ook in blokvorm hoor. :o

En kan ik die ook gewoon gebruiken om mijn aankomende piercing mee schoon te maken? :)