Weet je het is echt al mega knap hoe ver je jezelf al heb geschopt. ik denk dat iedereen ongeacht of ze je wel of niet kennen heel trots op je zijn.. het is alleen wel echt belangrijk ga eens gewoon op jezelf alles opschrijven hoe moeilijk het is.. in de toekomst kan je daar heel veel baat bij hebben.
Voor mij is het makelijk praten natuurlijk maar ik zou hem wel aangeven.. denk aan je toekomst.. en pluis dan voor je zelf uit hoe je dat voor je ziet en wat je daar voor moet doen...
Meis heel veel plezier vanavond bij je andere pony!
Nou meid fijn dat je het zo leuk hebt gehad ondanks alles en ook wel een fijn idee denk ik dat je vader het weet?
veel plezier ook weer vanavond! Geniet ervan paardje maakt je vast weer blij (doet de mijne ook altijd! )
Anoniem1994
Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-10 19:02
Bedankt Het is fijn dat mijn vader het weet, maar er niet over begint Het is nog precies zo als voor hij het wist, dat vindt ik voorlopig fijn. Wil het er vandaag ook niet over hebben verder, met mijn ouders.
Er is nu al 100x gebeld door de reclassering, maar ik pak niet op.. Heb er gewoon even de kracht niet voor, ben moe, ben shagrijnig en wil even rust... Maarja meneer blijft bellen, net zo lang tot ik op pak, maar ik doe het nu gewoon NIET! Mag wel 1 keertje aan mezelf denken... toch?
Kan niet wachten tot we naar de pony's gaan We gaan pas om half 8, wou ik persee, maar nu wil ik NU
Wat knap dat je bent geweest en ik begrijp dat je het moeilijk vindt je hele verhaal aan de politie te doen...
Fijn dat je vader het weet en rustig eronder blijft.
Geef je telefoon aan je moeder en laat haar maar is opnemen!!! Die man van de reclassering moet er zijn om je te helpen, maar hij geeft je een extra probleem/ zorg...
En je mag wel 2 keertjes aan jezelf denken hoor, 10 keer zelfs! Zoveel als je nodig hebt! Heel veel sterkte nog en een dikke knuffel!
Montreux
Geplaatst: 03-08-10 20:31
Toppie gedaan hoor. En mag je een beetje moeite hebben bij het vertellen, het is niet niets hoor!!! Tot nu toe heb je je er heel kranig onder gehouden. Diep respect voor hoe jij je staande hebt weten te houden. Verwen jezelf maar eens extra vandaag en wees trots dat je dit al bereikt hebt. Dikke knuffel ook van mij!
Even een paar paginas teruglezen. Dan ontdek je al gauw het antwoord.
appelflap2
Geplaatst: 03-08-10 21:58
fijn dat je even genoten hebt van de prachtige natuur vanmiddag!!! kan altijd zo bevrijdend zijn ff wat frisse lucht in je longen wordt je ook een beetje moe van mss dat je vanavond dan een keer lekker kan slapen
frankiej
Geplaatst: 03-08-10 21:59
niet alleen maar 1 keertje aan jezelf denken... helemaal alleen aan jezelf denken en aan niemand anders! en idd wat doei zegt: laat je moeder die reclasseringspipo maar eens te woord staan.
hoe is de situatie nu eigenlijk thuis? ik veronderstel dat je ouders onderling nu toch wat rustiger met mekaar omgaan nu ze beiden weten wat er allemaal speelt bij hun "moeilijke" dochter?
Anoniem1994
Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-10 22:19
Kom ik terug van een heerlijk half uurtje mijn pony rijden, pak mijn laptop, zet hem aan en opeens voel ik me niet meer goed... Zonder dat er wat gebeurd is, hij lag gewoon op de bank, is er een mega barst in mijn scherm gekomen! Ben er echt kapot van, deze laptop betekend zoveel voor me..
Waarom moet er altijd iets mis gaan?....
Mijn moeder was er niet, dus zij kon niet oppakken, normaal doet ze dat wel.. ik durf geen telefoon op te pakken
Frankiej; Ja, ze zijn wel wat rustiger tegen elkaar Vanavond hebben ze nog wel een ruzie gehad, maar niet zo erg als normaal.
Fijn dat je vader het weet! En dat ze niets zeggen. Is voor jou denk ik een hele opluchting
Wat poedersuiker van je laptop! Kan je er ook nog wel bij hebben
Anoniem1994
Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-10 16:40
Pubelia en Rock; Ja, de dieren waren in de keuken en konden niet naar de kamer en verder was er niemand thuis dus niemand die hem heeft kunnen slopen oid En toen ik hem weglegde was er helemaal niks aan de hand, scherm was gewoon heel.
Ik ben net wakker... Gister om 3 uur naar bed gegaan omdat ik m'n ogen amper open kon houden en ik ben net wakker gemaakt door mijn moeder.. Heb nu wel mega honger, heb gister alleen een kaasbroodje gehad en vandaag ook nog niks.
Misschien dat je je ook niet goed voelt, omdat je zo weinig eet?
Super dat je vader het nu weet, en er over begint! Ik hoop dat je voor je weer heen moet, een goeie keuze hebt gemaakt. Goed over na denken, zodat je niet achteraf spijt krijgt! maar wat hij heeft gedaan, is gewoon not done! en probeer jezelf niet meer te snijden, het zal vast heel moeilijk zijn, omdat je dan even iets anders doet wat jou een goed gevoel zal geven waarschijnlijk. maar achteraf zal je er spijt van krijgen! Heel veel sterkte! en pb staat altijd open
goeroe
Geplaatst: 04-08-10 17:01
Het is begrijpelijk dat je je verdrietig voelt, maar je maakt het jezelf ook niet gemakkelijk. Verdrietig zijn is je recht, maar het is ook deels een keuze, geen verplichting. Als je je er tegen wilt verzetten kun je dat het beste doen door te zorgen dat je weer wat ritme krijgt. Vroeger opstaan, vroeger naar bed en op vaste tijden eten. Je kunt ook voor elke dag een activiteit plannen en die hoe dan ook gaan doen, zin of geen zin. Als je dat allemaal doet zul je je echt wat beter gaan voelen, maar dan moet je wel al zover zijn dat je dat ook wilt. Je komt er heus weer bovenop, kop op!
Je roept steeds dat je niet wilt huilen, maar juist huilen is een veilige manier van je gevoelens uiten. En maakt het dan uit dat het 2 dagen niet meer stopt? Nee, je krijgt er hoogstens dikke ogen en wat hoofdpijn/keelpijn van.
Waarom wil je je steeds sterk houden?
Gewoon eraan toegeven en verder inderdaad proberen ritme te krijgen in je leven zoals goeroe zegt.
Ook een goeie morgen dan hihi Nou als je maar lekker geslapen hebt dan! voel je je nu al wat beter nou je wat gegeten? en dat verdrietige zal je misschien nog even houden maar huilen mag! en als je wilt dat niemand het ziet ben je dan niet weleens alleen met je paardje? Doe je het daar toch lekker!
Heb je hele topic gelezen en leef ontzettend met je mee. Heel veel sterkte meid! En doe aangifte!!! Die jongen moet gestraft worden!
Anoniem1994
Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-10 18:43
Rock; Omdat ik vroeger heel vaak huilbuien had, op m'n verjaardag zoineens ontroostbaar, en gewoon onder het eten etc.. Niemand begreep waarom, en ik voelde me een mega aansteller terwijl er wel een reden voor was...
Ik ben nog aan het eten, maar na een broodje kaas met uit (Raar ik weet het )voel ik me wel iets beter..
Ik doe niet zoveel overdag.. vaak heb ik wel hele plannen, ook omdat ik mezelf veeeeeel te dik vindt en ik dus veel wil sporten om zoveel mogelijk af te vallen.. maar het lukt me niet om ergens aan te beginnen
Zometeen ga ik mijn haar verfen, dat vindt ik leuk om te doen
Huilen is niets mis mee.. Als ik me rot voel jank ik ook de ogen uit mn kop.. mensen accepteren dat maar.. En gelukkig doet men dat ook, want ook ik zit in een lastige situatie.
Fijn dat je je iets beter voelt.
Is hardlopen iets voor je? of fietsen? Ik doe regelmatig hardlopen en zoek nog een hardloopmaatje