@nathalie: weer een piepnacht gehad! wat rot voor je! Ik snap dat je helemaal gesloopt bent en ik zou net als jij ook gaan twijfelen aan van alles en nog wat en zo vaak uit je bed 's nachts houd je volgens mij ook geen maanden vol. Ben benieuwd wat het CB zegt! Hopelijk gaat het snel beter

En wat betreft een wit puntje na het voeden, dat heb ik alleen na het kolven. Volgens mij is mijn schild te groot, maar ik heb al de kleinste maat, dus tja het zal moeten. Het doet gelukkig geen pijn en het trekt ook snel weg.
@joyce2: geen ervaring mee, heb ook bh's van de prenatal en die vind ik tot nu toe erg fijn.

@cyntje: tja hier ook een vast ritme, alleen gaat het de laatste 2 dagen niet helemaal goed. Dus ik twijfel een beetje wat ik moet doen.

Het zit namelijk zo: sinds 3 dagen drinkt Nick erg onrustig, het lijkt net of hij teveel drinkt (hij geeft ook elke keer een mondje terug, dat deed hij normaal nooit) want hij zit heel lang vol na een voeding. Dat kan je echt aan hem merken. Vooral als er tussen de voedingen rond de 3 uur zit. Gisteravond heeft hij om half 8 bij mijn moeder 150ml gedronken uit een fles. Meestal drinkt hij 's avonds na 2,5 uur wel weer, maar gisteravond had hij om 10 uur nog geen dorst en heb ik hem om half 11 gevoed, dat ging met moeite, dus toch maar weggelegd (hij was nl in slaap gevallen en ik kreeg hem echt niet meer wakker). Alleen werd hij toen weer wakker en ging echt krijsen. Toch weer aangelegd (rond 11 uur) en toen dronk hij nog ca 10 minuten, viel in slaap en hij kwam vanochtend om kwart over 7 pas weer!
Hij heeft nu 6 voedingen op een dag, tussen 6-7 uur, 10-11 uur, rond 13:00, dan meestal half 5, half8 en dan de avondvoeding rond half 10-10 uur. Ik merk gewoon dat hij om 13:00 en de laatste voeding gewoon minder drinkt en meer ligt te sabbelen, wat wel even gaat maar daarna gaan mijn tepels toch wel pijn doen, maar o wee als ik hem eraf haal, dan gaat hij echt huilen.
Denk trouwens dat we dus ook in een sprongetje zitten, hij huilt elke keer als ik hem op bed leg (doet hij nooit) en hij doet erg lang over de voedingen (een uur momenteel, waarvan hij op het eind alleen sabbelt!).
Als ik hem echt op verzoek voedt dan laat hij soms wel meer dan 4 (!) uur tussen een voeding, dus meestal maak ik hem dan wakker.
Verder lacht hij ontzettend veel, is weer meer aan het kletsen en in de box is niet alleen zijn mobiel interessant, maar grijpt hij ook naar andere speeltjes, tis dus nog steeds een heerlijk mannetje hoor!

Vandaag naar het CB voor zijn 2e ronde prikjes