Het ik ben begonnen met hardlopen topic - III

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SAKKIA

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic - III

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 22:24

Ja ik vond het zeker wel erg leuk, alleen voor mij echt veel te warm, ik ben echt veel meer een koudweer loper dat ik nu wel duidelijk :+
Ik was wel heel erg snel weer hersteld, mijn lichaam kon het wel alleen mijn geest liet me even in de steek denk ik :D

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 22:30

SAKKIA wat was jou eindtijd?

Ik vond het ook wel errug warm. Tijdens de warming up liep ik al enorm te zweten :=

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 22:34

Knap gedaan hoor in die warmte!
Leuke foto Esther! :j

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 22:35

39 minuten :n

Mijn eerste doorlooptijd was volgens mij 16 minuten dus mijn verval was enorm. Schrok van het meisje wat halverwege het tweede rondje lag.
Ik heb nu nog knallende koppijn en ga zo ook maar slapen.
Niet zo'n goede tijd dus maar ik weet dat ik het ook in 32 minuten kan, maar dan wel bij normaal weer :')

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 22:37

Goede tijden zie ik langs komen .. Mijn tijd was 35.30, was al erg blij .. het was echt super druk en op sommige stukken onmogelijk inhalen, enne bang dat ik ingehaald werd := haha nee daar hoef ik niet meer bang voor te zijn .. :P
Leuke ervaring, nu kijken naar een volgende marathon ! *\o/*

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 22:37

Sakkia, toch hartstikke goed gedaan! :j
Ik was vanmorgen met 3 km helemaal op en ik moest tussendoor wandelen! _O- Troost je, ik ben ook een koudweerloper! :D

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 22:38

Welke loop gaan jullie als volgende doen, in het Noorden? Wellicht dat ik dan ook mee ga doen!

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 22:39

bokt-marathon meeting .. :j

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 22:40

Ja, Bokt-marathon over een hele poos hoor! :D

Ik las iets over Appingedam?

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 22:43

Ik denk dat Bommen Berend loop :j DIe is 9 km en volgens mij in de avond :j Dus dat is beter :j
Daarna de 4mijl en ik denk dat ik dan nog de platsoenenloop ga lopen, dat is 8 km. Dan wordt het even stel en ga ik met het werk denk ik naar de Cascade Run in Hoogeveen, geen idee hoe ver dat is. Maar is wat meer in het voorjaar en dus waarschijnlijk ook niet zo warm ;)

Appingedam is mij te ver rijden :j Er is hier ook genoeg. Kollum is trouwens net geweest dus dat is jammer.
Je moet even goed zoeken maar er is soms veel meer dan je denkt en minder massaal :j
Ik had, ondanks dat ik geen snelle tijd heb, ook last van mensen die niet in te halen waren en dan vooral op het stuk grote markt/Herestraat/Zuiderdiep
Maar ik ben ook te sociaal want ik kijk eerst achterom als ik ga inhalen en daarom dwing ik mezelf te lang achter mensen te blijven lopen.
Leer voor de volgende keer dus: Iets egoïstischer zijn :+

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 22:46

Ik ben dus echt wel een goed weerloper, dat kon me niet zoveel schelen! Ik denk niet dat ik beter gelopen zou hebben wanneer het koeler geweest zou zijn... Gek hé?!

@ Sakkia, 't is een moment opname, die 5!! Ik zag nog een charmante foto van je op die site! ;)

@ Dreetje, heb je je trainingschema op de 5 vastgehouden? Of heb je dit halverwege losgelaten?

jaaaa de bokt-marathon meeting!

@ MB, Ik misschien de 26e in Appingedam (5km), anders ga ik 26 juli bij ons in de buurt de 10 kilometer rennen. Ik weet niet of ik er dan al aan toe ben, maar toen ik mij opgaf voor de Ladiesrun dacht ik ook dat ik het niet zou redden met volledig rennen! Dus ga gewoon kijken hoever ik kom!
En natuurlijk de 4Mijl! :)

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 22:48

@ Sakkia, als je wilt kun je de 26e ook met mij meerijden... Ik weet het ook nog niet zeker, maar 't kan wel! :) Wanneer verloor ik jullie eigenlijk uit het oog? Ik keek om me heen en ik liep toen helemaal in mijn remi... :)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 22:49

Ja crisis de foto's :n :+ Ik heb ze vriendlief niet laten zien want dan pakt hij meteen mijn koffers denk ik :')

Mij al vrij snel, ik liep het eerste stuk vlak achter jou en kon je aardig bij houden, toen kwam ik een beetje in het nauw op het Zuiderdiep en moest ik langzamer gaan lopen voordat ik goed kon inhalen, daar ben ik je kwijt geraakt denk ik :j

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 22:55

Zo en nu ga ik slapen want het is morgen weer heel erg vroeg dag. Wekkertje gaat weer om kwart over 6 :n

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 23:00

hahaha ja, bij mij ook weinig charming! :D
't Zuiderdiep was een drama inderdaad, ik liep op een gegeven moment half op de stoep, half over de weg...

Nou, ik duik mijn bed in.. ik ben echt kapot! :)

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 23:01

SAKKIA schreef:
Ja crisis de foto's :n :+ Ik heb ze vriendlief niet laten zien want dan pakt hij meteen mijn koffers denk ik :')

Waar kan ik deze charmante foto's bewonderen O:)

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 23:01

ja heb de les aangehouden, maar eigenlijk moesten we nog 2 minuten maar we waren al gefinisht, lijkt zo raar als je je omdraait om de laatste 2 minuutjes van evy nog te doen .. :')

Maar vreemd genoeg had ik nergens last van, ademhaling, geen vermoeidheid.. alleen erg genoten. Hadden jullie dat ook?

Hmm sakkia, zoals jij beschrijft met inhalen, zo deed ik het ook, eerst achterom kijken, hoe groot is het gat, kan ik wel .. etc etc .. ach, heb mijn medaille en ben er erg FIER ( :') ) op !! :D

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 23:57

26 juni ladiesrun in Utrecht!! :) 5 KM!

bollebeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 23:59

Whoop ik heb mijn 15 minuten rustig lopen volgehouden. Voor mijn gevoel kon ik nog wel verder maar ik ben nog niet op een punt dat ik moet gaan pushen.
Wat stoer van iedereen die de lady's run heeft gelopen. Mijn huisgenootje gaat komende zondag de 10km doen, maar heeft tot nu toe in training nog niet meer dan 5 gedaan, oeps...

KDS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 00:21

wat een mooie tijden allemaal weer!

Op dit moment pas ik op het huis en de poezenbeesten van iemand, dus ik zit niet thuis... maa rik ga morgen mijn schoenen ophalen en dan dinsdag weer heel rustig opbouwen. Vandaag veel gefietst en eigenlijk op dit moment weinig last van mijn knie dus ik ga weer heel rustig opbouwen ws om en om 1 minuut rennen/wandelen. Fysio zei dat mijn knie nu niet er verkeerd uitzag, juist heel goed maar dat mijn knie de tijd moet krijgen om 'aan te sterken' en ik hem nu dus niet over moet belasten.

Hij stelde voor om af en toe les 1 van evy te proberen te lopen, maar dan niet daar achteraan les 2, maar die dan weer afwisselen met een rustiger schema zodat alles weer evn rustig kan trainen ... dus ik ben benieuwd, wil ook even schoenen na laten kijken just to be sure.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 08:06

Morning,

Ik heb toch wel een beetje spierpijn........ mijn benen zijn oke. Maar mijn rug niet :?
Heel gek heb daar nog nooit spierpijn gehad :+

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 08:30

Wat goed van jullie!! Echt heel leuk om te lezen dat iedereen de run uitgelopen heeft... :j :D

Ik heb eigenlijk alweer zin om te lopen maar moet nog een dagje wachten... :P
Ik ga als ik klaar ben op zoek naar een vereninging, vind dat toch wel leuk... :j

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 08:33

Vroeg mijn moeder gisteren trouwens ook nog, of ik geen zin had om me aan te sluiten bij een loopgroep en ergens wil ik dat heus wel hoor, maar dan zit ik weer zo aan tijden vast en dat vind ik een beetje jammer. Vind het zo lekker dat ik nu zelf kan bepalen wanneer ik ga lopen.

Ik ga straks eens even wat info opzoeken :j

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 08:34

Ik moet ook nog even wat info opzoeken :j Ik weet ook niet of het met mijn werk haalbaar is hoor, werk onregelmatige tijden..

Waar woon jij Sakkia?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 08:36

Jullie zijn echt goed bezig!!
Ik heb ondertussen al een hele week niet gelopen... damn moet echt weer de motivatie vinden!! Schoppen jullie me ff onder me kont??