Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Eten schiet er ook vaak bij in, het is me te warm om te eten (warm eten al helemaal niet) Ik raak gefrustreerd van een kat en van hond goofy. Kan ze wel achter het behang plakken.
Misschien was ie erg afgeleid door het vrouwelijk schoon
Ga van de week op hem klimmen.

Dat er een vrouw in de stad rondloopt die zich voordoet als iemand van de gemeente, maar dit niet is
Die is dus ook hier aan de deur geweest. Haha
Kon wel even zo'n lolletje gebruiken!!
Vier je het nog..? Heb je verhaal ook gelezen, fijn om even van je af te schrijven he? Voelt vaak gelijk weer opgeruimd en geordend in je hoofd. Goed dat je zo kunt verwoorden welke inzichten je nu hebt. Vanavond met je neef eten dus.. en daarna zie je je vriend weer..? Succes en eetsmakelijk!
Hoe is het nu verder met je?
Ik wens jullie ontiegelijk veel plezier met elkaar. En echt, een huisdier helpt je in je leven. Ik kan mij een leven zonder dieren niet voorstellen, denk dat ik dan er echt aan onderdoor ga. Heel veel wandel plezier.
Een muts die zich zo voor doet. Misschien was ze van mening dat de stad er wel beter uit kon zien.
Hoe gaat het nu met je?
Ben gister weer met mijn pony bezig geweest, nu bokt hij wel om het zadel af te krijgen
Na wat grond werk ben ik voorzichtig bezig geweest met druk in de beugels en steeds hoger in de beugels staan. Zowel links als rechts (dat ging moeilijk door mijn minkukel hand). Eindelijk hing ik over hem heen, verloor ik mijn evenwicht en zat ineens op de grond
Een wit/grijs hoofd met grote ogen en de oortjes naar voren keek mij aan zo van "was dit de bedoeling?" Ik ben wel weer over hem heen gaan hangen. Zitten wacht ik nog ff mee. Het geeft wel een top gevoel, weer verder te kunnen met mijn kerels