Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
appiesjappie schreef:wie heeft er nu ook meer last van hv
pmarena schreef:Als je teveel ademt gaat dat ook vaak naar je maag toe , krijg je hongergevoel van maar dan laat je ook meer scheten / boertjesKan ook zijn dat je aan de dunne raakt , vaak moet plassen , enz. enz. Het gaat echt alle kanten op mis als je te veel zuurstof binnen haalt
xLiezel schreef:Nou ik meld me ook maar weer eens hoor..
Het ging de laatste tijd eigenlijk best goed..
Maar ik ben al paar dagen heel erg moe.. en daar heb ik eigenlijk niet zo vaak last van dat ik echt gewoon geod slaap maar dan ook nog de heledag moe ben.. Dus nu loop ik me daar helemaal druk om te makenEn krijg ik meteen zo hele vage rare hoofdpijn..
man hee..
* Edit : hebben jullie ook omdat je je zo druk maakt over wat er wat allemaal niet zou kunnen wezen dat je veel vergeetachtiger word?
xLiezel schreef:Nou ik meld me ook maar weer eens hoor..
Het ging de laatste tijd eigenlijk best goed..
Maar ik ben al paar dagen heel erg moe.. en daar heb ik eigenlijk niet zo vaak last van dat ik echt gewoon geod slaap maar dan ook nog de heledag moe ben.. Dus nu loop ik me daar helemaal druk om te makenEn krijg ik meteen zo hele vage rare hoofdpijn..
man hee..
* Edit : hebben jullie ook omdat je je zo druk maakt over wat er wat allemaal niet zou kunnen wezen dat je veel vergeetachtiger word?
appiesjappie schreef:oooh nee he de tintels in mn armen beginnen weer, weer benauwd!! pfff wat een ellende poedersuiker hv