Wie heeft er nog meer een gave ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

CuteApplePie

Re: Wie heeft er nog meer een gave ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 22:04

Marleen_Usar, Flevoland, Zeewolde. Tegenover harderwijk, achter almere enzo.

jillie1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 22:18

Het zoontje waar mijn lease-paard stond, bij hem vallen ons ook steeds meer dingen op.
Hij is 5 jaar oud.
Donderdag was de dierenarts gekomen met de diagnose zware artrose, zaterdag is ze ingeslapen.
Maar hij zei maandag: Ik denk dat Marianne (het paard) dood gaat.
We zeiden: Maar, je weet toch dat iedereen een keer doodgaat?
Hij zei: Maar Marianne gaat eerder dood, veel eerder dan het hoort.

Vandaag ook, we hebben gehoren dat het niet zo goed gaat met de enter, hij is vandaag geopereerd. Hier is hem niks over verteld, dus bij hem proberen we zo normaal mogelijk te doen.
Toch vroeg hij vandaag aan de eigenaresse en mij: Wat is er met jullie, jullie zijn bang voor iets. En dat terwijl we heel normaal deden.

Ook elke keer als ik moet huilen, vanwege mijn lease-paard, zegt hij, niet huilen, dat wil Marianne niet. Dat raakt me dan wel, want hij voelt dingen echt aan, straks is dit ook écht waar.

CuteApplePie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 22:20

Jillie; Aawh.. ik weet niet wat ik moet zeggen.. Het is opsich fijn dat hij voelt dat je lease paard het niet wilt...

NessaX

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 22:23

Ik heb altijd met elk vriendje die ik heb gehad, zo een superslecht gevoel gekregen als ze dachten om uit te maken.
Ik voelde me rotslecht , begon te bibberen en dan later op de dag of dag erna maken ze uit. (zonder waarschuwing natuurlijk)

Is vreselijk gevoel..

Duijfje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 22:28

Vandaag weer een geval gehad... Paard op stal is tijdens het verweiden tegen mijn oude vz paard gerend en is overleden. Mijn oude vz paard heeft waarschijnlijk een Hernia in zijn nek..

Alleen had ik gebeld moeten worden door nog iemand en de eigenaar van me oude vz. Paard had ik 23.00 moeten bellen en ik had naar stal moetn gaan en morgen tijdens school als een meisje iets vraagt wroet moeten huilen... Nu ik het weet loopt het anders.. Het is heel wissel vallig

hanka_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 07:44

Ik heb een aantal jaren terug wel zoiets vreemds meegemaakt
Ik was met een vriendin aan het fietsen (gingen naar vrienden) rond 23.00 uur. We kozen voor het tussendoorweggetje en daar is het vrijwel stil, kom je niemand tegen.
Vriendin fietste voorop en ik een klein stukje verder op een oud vrouwtje met een rollator.. Dus ik schreeuw naar mijn vriendin 'kijk uit'. Waarop zij reageert hoezo?, op dat moment was het vrouwtje ineens weer verdwenen, hierna nooit weer wat gezien of meegemaakt.. Vind het nog steeds erg appart..

Meerdere mensen zo'n eenmalige situatie gehad?

Duijfje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 20:48

ik heb al is gezegd wat ik heb als "gave" dat ik dus dingen zie die gaan gebeuren. hoeft niet perse in mijn voordeel te werken.. Ik heb dus gezien dat mijn paard weg gaat. En ik weet dat het gaat gebeuren en ik dan een schimmel neem. Dus moet ik dan van dit uit gaan en haar nu wegdoen. Of toch verder bikkelen zodat er wel goed gaat. Vanaf het begin dat ze er is twijfel ik al. Is zij wel het "ware paard" voor mij? ik heb zo vaak: Oja dit is mijn paard. ik heb haar in maart gekocht en in juni liep ze al niet goed... Elke dag zie ik weer dingen die ik al eerder heb gezien... ik weet dat het gaat gebeuren... We geven haar tot september..
Als we dan niet normaal kunnen rijden door de bak gaat ze weg. Maar zal ik wachten tot dan, als het toch geen nut meer heeft?