Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
supersambo schreef:Nou dat valt toch nog wel mee ?

liiza schreef:O: Twee plakken ontbijtkoek
T: -
M: Twee bruine boterhammer met kaas.
Ik wil terug naar 54 kg, dus moet er 4 kg af!
Bovendien kan de oudste (3,5 jaar) dan lekker meeswingen. Alleen de Zumba DVD kost ong. 75 euro's. Wel heel veel centjes. Maar dezelfde serie wordt op MP aangeboden vanaf 15 tot 20 euro. En deze verkopers beweren dat het dezelfde DVD is. Zitten ook veel aanbieders van op MP. Heb dus gemaild naar zo iemand. Krijg gelijk standaard mailtje terug met allerlei reclame ook. De naam van de afzender is anders dan van de adverteerder op MP... het gaat over 16 euro, maar ik twijfel of ik zo geen kat in de zak koop... hebben jullie daar ervaring mee?
: [LZP] Zumba DVD via MP... ervaringen?
Iris1702 schreef:En duke mag ik jou recept ook??
Lijken mee heerlijk namelijk!!
:Iris1702 schreef:Ik zelf heb trouwens zo'n soortgelijk recept alleen dan erg basic.
Tagliatelli, kipblokjes bakken, gehakte bladspinazie erdoor en daarna een boursin kaas erdoorheen smelten......... heerlijk!! Alleen is boursin iets minder goed voor de kalorietjes
Je kan ook light kruidenkaas nemen ipv boursin. 
Duke schreef:Uitje fijnsnijden, knoflookteentje persen, (wok)olie in wokpan verhitten. Uitje met knoflook kort fruiten, spinazie a la creme erbij (gewoon zo uit de diepvries), net zo lang roerbakken tot de spinazie warm is, dan kan je er eventueel iets van room of kruidenkaas bij doen.
Blokjes feta er doorheen mengen op het laaste maakt het nog lekkerder. Airborn schreef:mijn lijnen gaat nie zo best deze week..volgende week vrijdag 2 tentamens + een WCO wat af moet dit weekeind, en mn verzorg paard is goed kreupel en zowel de eigenaresse als de andere bijrijders hadden niets door :S Al met all, veel stress, komt het lijnen en sporten niet ten goede.. Omdat ik gsiteren met Farita het erf 15 keer op en af ben gerent voor de DA vond ik dat ik nie meer naar de sportschool hoefde ... Had er eigenljk ook geen tijd voor, maarja....
schiet niet zo op dus hiero...
Heb vandaag toch maar eens de huisarts gebeld, want heb al 3 flessen hoestdrank op
Morgen tentamens en dinsdag tijdens mijn tentamen erg veel last gehad van het hoesten.. Hopen dat dat helpt.. Airborn schreef:Ook een lekkere variatie, bospaddestoelen opbakken met een zooi knoflook en wat uitjes, pasta koken, dan de pasta als die bijt gaar is door de bospaddestoellen mengen, schep pesto er door, en voila, heerlijk maalBlokjes feta er doorheen mengen op het laaste maakt het nog lekkerder.
Maar ik mis nog iets van groente erbij. Wat eet je er dan bij?

Rondje over de Wierdense hei is zo fijn.
Heb er onderhand hoofd- en keelpijn van door het vele hoesten. Vriendje werd vannacht ook wel gek van me, maar vond het ook wel zielug