Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
supersambo schreef:Nou dat valt toch nog wel mee ?
liiza schreef:O: Twee plakken ontbijtkoek
T: -
M: Twee bruine boterhammer met kaas.
Ik wil terug naar 54 kg, dus moet er 4 kg af!
Iris1702 schreef:En duke mag ik jou recept ook??
Lijken mee heerlijk namelijk!!
Iris1702 schreef:Ik zelf heb trouwens zo'n soortgelijk recept alleen dan erg basic.
Tagliatelli, kipblokjes bakken, gehakte bladspinazie erdoor en daarna een boursin kaas erdoorheen smelten......... heerlijk!! Alleen is boursin iets minder goed voor de kalorietjes
Duke schreef:Uitje fijnsnijden, knoflookteentje persen, (wok)olie in wokpan verhitten. Uitje met knoflook kort fruiten, spinazie a la creme erbij (gewoon zo uit de diepvries), net zo lang roerbakken tot de spinazie warm is, dan kan je er eventueel iets van room of kruidenkaas bij doen.
Airborn schreef:mijn lijnen gaat nie zo best deze week..volgende week vrijdag 2 tentamens + een WCO wat af moet dit weekeind, en mn verzorg paard is goed kreupel en zowel de eigenaresse als de andere bijrijders hadden niets door :S Al met all, veel stress, komt het lijnen en sporten niet ten goede.. Omdat ik gsiteren met Farita het erf 15 keer op en af ben gerent voor de DA vond ik dat ik nie meer naar de sportschool hoefde ... Had er eigenljk ook geen tijd voor, maarja....
schiet niet zo op dus hiero...
Airborn schreef:Ook een lekkere variatie, bospaddestoelen opbakken met een zooi knoflook en wat uitjes, pasta koken, dan de pasta als die bijt gaar is door de bospaddestoellen mengen, schep pesto er door, en voila, heerlijk maalBlokjes feta er doorheen mengen op het laaste maakt het nog lekkerder.