Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marshaha schreef:ik zet niets in de nek en handen (op een ringetje na) omdat het veel te opvallend is, en bovendien vind ik het niet 'horen' bij iemand die verder niet flink getattooeerd is
ik denk dat mensen dat eerder doen om te 'shocken' dan dat ze het doen omdat het zo mooi zou zijn,
en ik denk ook dat ze onderschatten hoe zichtbaar het VOOR ALTIJD is, en hoe mensen je er toch op aankijken (dit is de hoofdrede) bij iedere volgende sollicitatie, of zelfs gewoon supermarktbezoek ga je er op aangekeken worden
ik zeg altijd dat ze maar terug komen als ze meer tattoos hebben dan ik heb
je eerste (of 2e, 3e) tatttoo hoort wat mij betreft niet op die plek
je kan het vergelijken met dat meisje met die sterretjes in het gezicht: iedereen zei naderhand dat de tattooeerder dat niet had moeten doen, maar legaal was het wel
dus iedere tattooeerder trekt zijn eigen lijn, mijne is dit
en menig collega deelt mijn mening hierin
Marshaha schreef:hey DQ ik heb net je pb beantwoord
ik kan je geen concreet antwoord geven op je vraag, alleen kan ik je vertellen dat idd een onderarm een 'opvallendere' plek is voor een tattoo
het ligt er natuurlijk aan wat je aan moet, waar je gaat werken, met wat voor mensen etc etc
maar een tattoo is for life he meis, ik vind het een hele gave plek! maar een beetje zekerheid is wel geboden
Marshaha schreef:sporten mag gewoon, gewoon erna douchen, maar sauna mag niet... dus ik weet het niet polivy, geen verstand van de sporten die jij doet
DQ ik dacht vanacht opeens aan je.. raar he
maar je kan ook op beide kuiten je zwaluw laten zetten, is dat niks??