[Centraal] Tattoo Topic II

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kelcy

Re: [Centraal] Tattoo Topic II

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 22:58

ben een tijdje weggeweest maar mooie dingen worden er weer geplaatst hoor ik ga even kijken wat ik nog meer gemist heb ;)

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 17:06

Aangestoken door jullie enthousiasme ben ik me ook voorzichtig aan het orienteren..
Ik heb wel een vraag (of 1000:=) en ik hoop dat jullie het antwoord weten?
Ik heb een heel pgmentgevoelige huid en al een aantal onrustige moedervlekken moeten laten weghalen. Is dat voor een tattoeage niet gevaarlijk? Kan dat gewoon?
Sommige plaates vind ik héél erg mooi, die "sleeve" van jou marshasa die je gemaakt hebt, geweldig!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 20:52

Marshaha schreef:
ik zet niets in de nek en handen (op een ringetje na) omdat het veel te opvallend is, en bovendien vind ik het niet 'horen' bij iemand die verder niet flink getattooeerd is

ik denk dat mensen dat eerder doen om te 'shocken' dan dat ze het doen omdat het zo mooi zou zijn,
en ik denk ook dat ze onderschatten hoe zichtbaar het VOOR ALTIJD is, en hoe mensen je er toch op aankijken (dit is de hoofdrede) bij iedere volgende sollicitatie, of zelfs gewoon supermarktbezoek ga je er op aangekeken worden

ik zeg altijd dat ze maar terug komen als ze meer tattoos hebben dan ik heb

je eerste (of 2e, 3e) tatttoo hoort wat mij betreft niet op die plek

je kan het vergelijken met dat meisje met die sterretjes in het gezicht: iedereen zei naderhand dat de tattooeerder dat niet had moeten doen, maar legaal was het wel
dus iedere tattooeerder trekt zijn eigen lijn, mijne is dit
en menig collega deelt mijn mening hierin

Ik meld me ook weer even en ben erg benieuwd naar jullie mening en vooral die van jou marsh :j

ik wil sowieso nog 2 tattoo's 1 is een tekst van 2 zinnen die je op kan delen, en eigenlijk wil ik op elke voet 1 deel, én ik wil nog 2 zwaluwen, ik zou die 2 kunnen combineren op mijn onderrug maar ik wil dat niet, want ik wil mijn onderrug voor nu even vrijhouden, wie weet komt daar ooit nog een enorme bloesemtak :D

nu kan ik de zwaluwen bij mijn sleutelbenen laten zetten maar ik vind dat geen intressante plek, de plek onderarm (bij je elleboog) spreekt me wel heel erg aan.
Afbeelding

deze plek dus, het lijkt me geweldig daar 2 subtiele maar wel opvallende hele vrolijk gekleurde zwaluwen te hebben, 1 op elke arm.

maar ik ben heel ambitieus, ik wil heel veel bereiken en groeien maar wil niet op mijn tattoo's afgerekend worden.
ik vraag me af of deze plek mij ervan gaat belemmeren.. ik zit nu in de grafische industrie, maar daar ga ik uit, ik ga nu de horeca management in, zou dat kunnen die plek?

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 21:14

Ik denk dat je in de horeca niet vaak met korte mouwen werkt? Zeker niet gezien je ambitie en dus waarschijnlijk hogere functie. En anders zul je toch een andere plek moeten verzinnen ;)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 21:18

ik zou het eerlijk gezegd niet weten als ik eerlijk ben, ik heb nu een kantoor baan en mag dragen wat ik wil, maar weet dus niet hoe dat zit in de horeca, ik heb wel gewerkt met 2 bedrijfsleiders die beide getatooeerd waren erg opvallend, maar dan heb ik het over de wat kleinere restaurantjes :j daar droegen ze ook wat ze wilde..

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 21:20

@DramaQueen:
Jouw ava _O-

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 21:35

hey DQ ik heb net je pb beantwoord
ik kan je geen concreet antwoord geven op je vraag, alleen kan ik je vertellen dat idd een onderarm een 'opvallendere' plek is voor een tattoo
het ligt er natuurlijk aan wat je aan moet, waar je gaat werken, met wat voor mensen etc etc

maar een tattoo is for life he meis, ik vind het een hele gave plek! maar een beetje zekerheid is wel geboden ;)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 21:47

Marshaha schreef:
hey DQ ik heb net je pb beantwoord
ik kan je geen concreet antwoord geven op je vraag, alleen kan ik je vertellen dat idd een onderarm een 'opvallendere' plek is voor een tattoo
het ligt er natuurlijk aan wat je aan moet, waar je gaat werken, met wat voor mensen etc etc

maar een tattoo is for life he meis, ik vind het een hele gave plek! maar een beetje zekerheid is wel geboden ;)

ik heb je pb terug gestuurd, ik weet het toch zeker, ik wil ze daar gewoon! ik wil het niet verstoppen want ik wil ernaar kijken en glimlachen :D met me andere tattoo moet ik elke keer naar de spiegel lopen :))

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 21:58

Ik vroeg me af hoe het zit met sporten na het zetten van een tattoo. Nu zal ik het ook gewoon vragen bij de shop wanneer ie gezet wordt, maar ik dacht: kan altijd even van tevoren wat informeren hier.
9 december komt ie op de binnenkant van mijn pols. Ik doe één keer in de week aan Zumba en twee keer in de week Ladyline (eerst 20 minuten in een ozon-cabine en daarna 20 minuten (pittige) 'gymoefeningen' doen in een warmtecabine).

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 09:48

sporten mag gewoon, gewoon erna douchen, maar sauna mag niet... dus ik weet het niet polivy, geen verstand van de sporten die jij doet

DQ ik dacht vanacht opeens aan je.. raar he
maar je kan ook op beide kuiten je zwaluw laten zetten, is dat niks??

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 11:19

gaaf, die draak!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 11:34

Ik zie weer heeeele gave dingen voorbij komen!

DIe voettattoo is heel mooi maar daar ben ik zowiezo wel van :)

Een sleeve is niet zo mijn ding maar kan bij anderen wel heel mooi zijn :j

Toch begint het bij mij ook weer te kriebelen voor een afspraak als ik dat zo zie :+

Wietse_07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 15:16

Er komen mooie dingen voorbij,respect!
Ik wil zelf ook nog een tattoo.. Ik heb er nu 1 op mn voet, wil er graag 1 op de onderkant van mn pols,maar mama vind t niet goed...

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 16:23

Marshaha schreef:
sporten mag gewoon, gewoon erna douchen, maar sauna mag niet... dus ik weet het niet polivy, geen verstand van de sporten die jij doet

DQ ik dacht vanacht opeens aan je.. raar he
maar je kan ook op beide kuiten je zwaluw laten zetten, is dat niks??

nee me benen hou ik graag vrij,(voor nu dan) ik ga 100% voor mijn armen, ik vind dat gewoon zo'n gave plek!

:):)

Wienna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 21:08

Ik ga zo even bij lezen maar wil me alvast hier melden :)

Ik heb nu 3 tattoo's en zeer binnenkort komt er weer een nieuwe bij :)

smillie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 11:22

Bij mij begint het toch ook steeds meer te kriebelen!
Ik ga denk ik volgende week een afspraak maken.
Ik zou graag een runeteken op de binnenkant van mijn pols laten zetten. Gewoon basic in het zwart, en niet te groot.
Op die manier kan ik het eventueel met armbandjes bedekken op het werk, moest dat ooit nodig zijn.

Een vriend van mij is gisteren naar een shop in Antwerpen geweest voor een afspraak. Hij kent iemand die daar ook zijn tat laten zetten heeft en die is heel mooi gezet zegt hij. Echter kan hij nu zaterdag meteen al komen. Ze zouden er 3 uur werk aan hebben.
Nu lees ik hier over wachtlijsten enzo... Dus ik vraag me af of het normaal is dat hij zo snel kan komen.

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 11:28

Ik heb ook nooit wachtlijsten gehad bij mijn tattoo. Het langst dat ik heb moeten wachten was 3 weken, maar dat kwam omdat ik perse op vrijdag of zaterdag wilde en die dagen stonden bij hem al vol. Je moet je gewoon oriënteren op het werk van de shop, en de shop zelf. Kan jij je daarin vinden, waarom dan niet daar een tattoo laten zetten?

Wendy1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 11:28

Ik heb gister mijn eerste tattoo gezet bij tattoo bob in rotterdam.
Ik wou het graag even met jullie delen:

Orginele foto:
Afbeelding

Tattoo:
Afbeelding

ps neusje lijkt wat schreef te zitten maar dat ligt er maar net aan hoe ik mijn arm plaats.

ladyleonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 12:09

mooi, erg mooi.
is het je eigen paardje?

Wendy1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 12:13

ja dat ismijn eigen paardje.
vanaf dat ik wist wat tattoos waren heb ik altidj gezegt ik wil een paarden hoofd op mn shouderblad.
ik heb nu mijn pony 3jaar en al 2jaar liep ik er mee rond dat zij op mn schouderblad moest.
en gister was het dan eindelijk zover :D

Hoe vind jij/jullie hem ten opzichte van de foto?
zien julie goed mijn eigen pony in de tattoo?

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 12:22

Ik vind dat tekening mooi gelukt van je paard :j

alleen de kleur niet. en het linkeroog ?

Wendy1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 12:27

wat het linkeroog betreft heb je volledig gelijk in.
de kleur snap ik niet helemaal niet.
het is gewoon zwart wit met schaduw.
aangezien het nog geen 24uur geleden gezet is is het nog erg donker (beetje korstjes enzo)
als ik over 2maanden even terug moet zal ik idd even vragen over dat linkeroog.

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 12:30

ja dat is ook zo :j tis net gezet he. Ben benieuwd als hij genezen is.
Vind de manen overigens erg goed gelukt en mooi :j

smillie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 12:32

Ik vind em ook mooi! Enkel inderdaad het linkeroog. Daar lijkt het precies alsof er teveel wit/licht in het oog zit.
Wel een nieuwe foto laten zien als hij genezen is hé ;)

Wendy1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 12:33

zodra hij genezen is zal ik er weer een foto van maken en hier plaatsen.

de kleur dat je bedoelt is denk ik die zwarte donkere vlek?
dat plekje is de bedoeling dat dat een stukje lichter word wanneer hij genezen is zit je wat kortsjes op waardoor hij heel erg donker uitslaat