Pollewoppy schreef:_Pilipa_ schreef:Pw, jeetje het laatste wat me bij bleef is dat jullie zo een goed gesprek hadden zodat je even alles eruit kon gooien.
Maar in hoeverre wil hij nu weten waar hij aan toe is? met betrekking op jouw herstel? Hoop dat jullie eruit komen, maar denk aan jezelf en waarmee jij gelukkig bent! ik hoop dat hij je kan blijven ondersteunen maar als hij dat niet kan en het gaat op jouw kosten dan is het niet goed, ik weet dat het hard klinkt maar je moet wel gelukkig zijn en niet ook nog tegen hem vechten!
We hebben ook wel goede gesprekken hoor, maar er is één onderwerp dat nog steeds heel lastig / gevoelig ligt en steeds terugkomt. En daar wil hij zekerheid over. Die zekerheid kan ik hem niet geven, ik weet niet hoe het straks gaat als ik wel weer lekker in mijn vel zit. Daar kan ik hem nu gewoon niks over zeggen. Ik heb hem gevraagd of het dan alleen allemaal daar van af hangt in een relatie voor hem. En voor hem zou het dus inderdaad een reden zijn om er een punt achter te zetten..
Ergens kan ik hem wel begrijpen, neem het me niet kwalijk aub.
Maar wat nog belangrijker is, ben jij namelijk.. want jij hersteld met druk op je schouders en je doet het voor jouw niet voor hem, je moet zeker weten dat hij er voor je kan zijn en eigenlijk kan ik wel begrijpen dat hij het moeilijk vind, maar je kan niet van jouw verwachten dat jij het waar kan maken!!! Kies voor jouw!!!! ten alle tijde