[Centraal] Piercings.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 18:10

xDramaQueen schreef:
Ik heb sinds maandag een tongpiercing, labret heb ik gehad, maar die schuurde me hele tandvlees weg dus die is eruit, mn tongpiercing zit heel ver naar achteren, dus hij raakt totaal niet mn tanden, kan er ook niet mee spelen :))

ik vond het geen pijn doen, voordat je trouwens auw kan zeggen is het allang voorbij, tongpiercing is 1 van de makkelijkste piercings qua genezen, dus zullen niet snel ontsteken.

Dat is mooi om te horen!
Zwelt het heel erg op?

Ik hoop morgen tongpiercing te laten zetten en zondag heb ik eigenlijk een leuk feestje..
Mag je eigenlijk ook alcohol drinken na zetten van piercing :+ ?

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 18:37

urselin schreef:
xDramaQueen schreef:
Ik heb sinds maandag een tongpiercing, labret heb ik gehad, maar die schuurde me hele tandvlees weg dus die is eruit, mn tongpiercing zit heel ver naar achteren, dus hij raakt totaal niet mn tanden, kan er ook niet mee spelen :))

ik vond het geen pijn doen, voordat je trouwens auw kan zeggen is het allang voorbij, tongpiercing is 1 van de makkelijkste piercings qua genezen, dus zullen niet snel ontsteken.

Dat is mooi om te horen!
Zwelt het heel erg op?

Ik hoop morgen tongpiercing te laten zetten en zondag heb ik eigenlijk een leuk feestje..

De ene piercer zegt van wel, de ander niet ;)
Mijn piercer zei van wel, dag erna heb ik wel een glaasje alcohol gedronken (mixdrankje), gewoon veel spoelen met water en je niet bezatten ;) !
Ik denk dat je beter 4 dagen wat rustig aan kan doen!
Laatst bijgewerkt door panache op 21-08-09 18:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Twaalf

Re: [Centraal] Piercings.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 18:39

Ooh dat is wel mooi om te horen :j

Ik hoop dat ik morgen zonder afspraak terecht kan :o

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 18:44

urselin schreef:
xDramaQueen schreef:

Dat is mooi om te horen!
Zwelt het heel erg op?

euh ja, ik heb echt een enorme tong _O-
ik zou geen alcohol drinken..

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 18:44

iemand een wonder middel tegen de gele aanslag op mn tong? poetsen en spoelen werkt beide niet..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 19:52

Wachten :D Je hebt toevallig niet het oranjekleurige mondwater??

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 22:21

Niet weg poetsen die aanslag want dan wordt het alleen maar erger. Gaat vanzelf over.;-)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 22:34

En neen, GEEN alcohol bij een tongpiercing. Vertraagd de genezing en bovendien verdunt alcohol je bloed, is dus sowieso niet goed met een pasgezette piercing.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 22:43

pharagirlke schreef:
Wachten :D Je hebt toevallig niet het oranjekleurige mondwater??

:n
vermoed dat het komt vanwege de hoeveelheid slijm en kwijl etc, en ik wéét dat het weg gaat, maar ik vind het smerig :')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 22:48

:') Nog een weekje :') Volhouden hoor! :D

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 22:53

ja *zucht* ben blij als de zwelling weg is, ik schaam me voor me slechte taal _O-

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 00:51

Haha die aanslag op je tong is irritant he DQ? Je kunt er niet tegen poetsen zo'n beetje.. ik had het ook een tijdje na het zetten van mn tongpiercing! Maar ben er echt vet blij mee, hij heeft bij mij nooit moeilijk gedaan! Vooral juist veel blijven bewegen met je tong tijdens het genezen. :j

Ik bijt er af en toe nog steeds wel es op, doet verrekte zeer :7 Dan denk ik echt dat ik een stuk van mn kies heb afgebeten maar het valt altijd mee eigenlijk :+
Bij mij zit ie niet heel ver naar achter geloof ik, maar vind het wel prima, wel leuk als je m af en toe ziet ;) http://94.100.114.180/451950001-4520000 ... _MeXY.jpeg Hier zat ie nog maar een aantal weken dus had nog geen nieuwe piercing, heb nu wat leuke waar ik mee afwissel, kleurtjes of diamantje. :)

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 02:08

Leuke foto Talisa! :D

Ik weet niet of ik morgen wel durf!
Oh, wat ben ik toch een chicken :=
Ik ben bang dat er wat gebeurt of dat ik hem niet mooi ga vinden..
Oftewel ik denk alleen maar na over de nadelen en gevolgen.
Maar goed, die tic heb ik bij alles :+

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 10:52

Jongens.. waar zal ik mijn MD zetten ? :+
Ik twijfel tussen nek, sleutelbeen en decollete..

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 10:52

Talisa schreef:
Haha die aanslag op je tong is irritant he DQ? Je kunt er niet tegen poetsen zo'n beetje.. ik had het ook een tijdje na het zetten van mn tongpiercing! Maar ben er echt vet blij mee, hij heeft bij mij nooit moeilijk gedaan! Vooral juist veel blijven bewegen met je tong tijdens het genezen. :j

Ik bijt er af en toe nog steeds wel es op, doet verrekte zeer :7 Dan denk ik echt dat ik een stuk van mn kies heb afgebeten maar het valt altijd mee eigenlijk :+
Bij mij zit ie niet heel ver naar achter geloof ik, maar vind het wel prima, wel leuk als je m af en toe ziet ;) http://94.100.114.180/451950001-4520000 ... _MeXY.jpeg Hier zat ie nog maar een aantal weken dus had nog geen nieuwe piercing, heb nu wat leuke waar ik mee afwissel, kleurtjes of diamantje. :)

mijn tong heeft helemaal geen spierpijn meer, door het kwebbelen en door eten, alleen het gaatje zelf is aan de onderkant nog een beetje pijnlijk, niet pijn pijn, maar beetje jeukerige pijn, snap je :)) zwelling is vandaag al weer iets gezakt :j
de meeste tongpiercings worden 1 cm vanaf het tongpuntje gezet, mijne zit 2,5 cm naar achter echt ontzichtbaar dus :)) maar vind het echt super mooi die plaatseling, en ideaal want spelen gaat zo niet! maar ik moet wel langere staafjes, ik zal denk ik nooit op de 12 mm komen :n denk dat ik ruim aan de 16 ga zitten.

ik heb overal titanium goudkleurig in, en spreekt ook voor zich dat die er hier ook in komt, ik denk met een roze steen!
http://www.crazy-factory.com/product_in ... teel-.html
deze dus, heb besteld met doorzichtig kristal, en roze :)

betere foto:
http://link.marktplaats.nl/269386825
alleen zijn die van mij veel goedkoper _O-
Laatst bijgewerkt door xDramaQueen op 22-08-09 11:34, in het totaal 1 keer bewerkt

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 10:53

urselin schreef:
Leuke foto Talisa! :D

Ik weet niet of ik morgen wel durf!
Oh, wat ben ik toch een chicken :=
Ik ben bang dat er wat gebeurt of dat ik hem niet mooi ga vinden..
Oftewel ik denk alleen maar na over de nadelen en gevolgen.
Maar goed, die tic heb ik bij alles :+

in het begin ging had ik zoiets van hmpf, vooral de avond toen die gezet was had ik een vreselijke pijn, maar die trok de ochtend daarop al weg! veel kletsen, en gewoon normaal eten!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 11:37

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 11:51

Zulke balletjes heb ik met roze in mijn industrial :D
Alleen niet zo groot indd :wow:

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 11:54

ik heb ze in mn tepel, maar die balletjes zijn echt maar 3 mm geloof ik _O- in me tong wil ik 4, is klein, maar niet te klein, 5 mm mag ook wel :D

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 12:38

6 is echt te groot. 5 is prima formaatje. mooi opvallend, maar niet te. Nadeel van steentje in het balletje je tongpiercing is dat je vaak je gehemelte open maakt. Is geen pretje. Maar moet je maar even aankijken anders kun je hem natuurlijk altijd nog op je navelpiercing zetten. ;)

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 12:53

Ik heb nogsteeds een 16mm staafje, ben van 18 int begin naar 16 gegaan, heb ook 1tje die 14mm is (een retrainer, zo´n onzichtbare) maar die doet na een dagje wel pijn hoor, drukt mn hele tong fijn heb ik het idee. Dus blijkbaar heb ik een dikke tong ofzo :P

Ik wil ook een goudkleurige :+:
Al mijn sieraden zijn ook altijd goud dus ik moet echt nog ff een gouden scoren :D

Edit:
Ik wil nog een piercing..maar ik weet niet wat voor!! Iig niet iets in mn gezicht.. misschien boven in mn oor ofzo..

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 12:55

Lous schreef:
6 is echt te groot. 5 is prima formaatje. mooi opvallend, maar niet te. Nadeel van steentje in het balletje je tongpiercing is dat je vaak je gehemelte open maakt. Is geen pretje. Maar moet je maar even aankijken anders kun je hem natuurlijk altijd nog op je navelpiercing zetten. ;)

Heb ik geen last van eigenlijk met mijn diamantje :n Voelt even anders maar het went snel.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 12:57

Lous schreef:

daar heb je tegenwoordig speciale voor :j met een laagje hars, moet je maar eens zoeken :j :)

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 13:51

De een zegt dat je niet mag draaien aan je piercing, de ander zegt juist dat je dat wel moet doen. Wat moet ik nou geloven? Ik weet wel toen ik mijn oorbellen liet schieten dat ik een paar keer per dag moest draaien. Maar wat is het nou? Weet iemand hier dat misschien? :)

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 13:57

xDramaQueen schreef:
iemand een wonder middel tegen de gele aanslag op mn tong? poetsen en spoelen werkt beide niet..

gaat over :P
maar anders kan je met de tandenborstel over je tong poetsen en dan spoelen met listerine :) (krijg je trouwens een blauwe tong haha)