Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

komt allemaal goed. ben blij dat ik er nu achter ben gekomen en niet als mijn kleintje er zou zijn.
 komt allemaal goed. ben blij dat ik er nu achter ben gekomen en niet als mijn kleintje er zou zijn.                                                         

went snel 20uur werken. Ga me nu even lekker in een warm bad laten zakken en dan zal ik straks weer reageren, eerst even relaxen want ik zit nu pas. Vanavond aan de vijvers bezig geweest. Tot zo dames.
 went snel 20uur werken. Ga me nu even lekker in een warm bad laten zakken en dan zal ik straks weer reageren, eerst even relaxen want ik zit nu pas. Vanavond aan de vijvers bezig geweest. Tot zo dames.                                                         

wat loopt het toch rot zo met je ex werkgever, snap niet waarom hij zo moeilijk moet doen. Snap dat je je rot voelt, zou ik ook hebben. Is er niemand die je kan helpen en je exwerkgever kan benaderen namens jou?
 wat loopt het toch rot zo met je ex werkgever, snap niet waarom hij zo moeilijk moet doen. Snap dat je je rot voelt, zou ik ook hebben. Is er niemand die je kan helpen en je exwerkgever kan benaderen namens jou?  komt weer wel denk ik dan. Hoe is het nu met je tandpijn? Wat hebben ze gedaan?
 komt weer wel denk ik dan. Hoe is het nu met je tandpijn? Wat hebben ze gedaan? 2 weken met 20 euro, dat is wel erg weinig en dan ook nog met zn 2en? Heb je niet iemand die je bij kan staan? Je moet nú wel extra goed voor jezelf en je kleintje zorgen natuurlijk, voldoende eten etc.
 2 weken met 20 euro, dat is wel erg weinig en dan ook nog met zn 2en? Heb je niet iemand die je bij kan staan? Je moet nú wel extra goed voor jezelf en je kleintje zorgen natuurlijk, voldoende eten etc. . Mijn psych zegt dat we moeten luisteren naar ons lichaam en als dat om rust vraagt dan zullen we dat nodig hebben.
 . Mijn psych zegt dat we moeten luisteren naar ons lichaam en als dat om rust vraagt dan zullen we dat nodig hebben. Goed dat je er aan toegeeft, moet af en toe ook kunnen!
 Goed dat je er aan toegeeft, moet af en toe ook kunnen!

daijano schreef:Ga morgen gelijk je spullen brengen alles iedere pen alles!
 Ik hoop alleen met alles wat ik heb, dat dit me
 Ik hoop alleen met alles wat ik heb, dat dit me
 arme jij.
 arme jij.
 Nou snapt hij het gelukkig wel en doet er ook niet
 Nou snapt hij het gelukkig wel en doet er ook niet

en idd, baas boven baas, maar probleem is probleem. Als jij daar mee zit; heb jij daar last van; en das alleen maar rot
 en idd, baas boven baas, maar probleem is probleem. Als jij daar mee zit; heb jij daar last van; en das alleen maar rot 
 .
.