Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pistasche schreef:zonnebloem18 : Dit is mijn 2e strip zonder stopweek ertussen, dus dan kan ik gewoon beginnen aan de 3e? Dus in principe kan je gewoon zoveel strips achter elkaar nemen als je wilt? (Niet dat ik nu nooit meer een stopweek neem, maar ik bedoel in de vakantie kunnen er dus makkelijk zonder problemen meerdere achter elkaar nemen? )
Bedankt voor het snelle antwoord!
_janet_ schreef:Welke dag heb je nu van de stopweek?
Kimmey schreef:Even een vraag aan de mensen die ook een Mirena hebben.
Ik heb 'm nu zo'n drie maanden. Tijdens het zetten had ik er flink last van, maar na 2 dagen was het zo goed als weggetrokken. Nu word ik niet meer ongesteld maar soms heb ik nog wel het gevoel dat ik het moet worden/ben. Dus hoofdpijnen, buikpijn en ook mijn stemming is dan minder.
Zijn er mensen die dit herkennen? Het lijkt wel een soort van schijn-ongesteldheid
Kimmey schreef:Even een vraag aan de mensen die ook een Mirena hebben.
Ik heb 'm nu zo'n drie maanden. Tijdens het zetten had ik er flink last van, maar na 2 dagen was het zo goed als weggetrokken. Nu word ik niet meer ongesteld maar soms heb ik nog wel het gevoel dat ik het moet worden/ben. Dus hoofdpijnen, buikpijn en ook mijn stemming is dan minder.
Zijn er mensen die dit herkennen? Het lijkt wel een soort van schijn-ongesteldheid
Chrissie_ schreef:Zonet de jaz 24+4 opgehaald. Heb 3 dingetjes mee gekregen, moest wel een eigen bijdrage betalen van 18 euroBen benieuwd hoe die werkt.
Yessy schreef:Wietse_07 schreef:Rare vraag maarja ; Als je s avonds de pil slikt, en je het sochtens dirarree, is ie dan nog veilig?
Volgens mij ligt de grens op rond de 4 uur na het slikken van de pil, dus de volgende ochtend zou geen probleem moeten zijn