daniella74 schreef:Ik doe het met kleding tegenwoordig anders. Ik ga naar de Esprit store of soortgelijke winken en dan zeg ik wat ik zoek en dan mogen zij iets flaterends voor mij uitzoeken in een rondje door de winkel. Dan maar iets meer geld uitgeven maar wel toonbaar over straat gaan.
Ik ben nu druk bezig met het huishouden en heb vreetbuien, heb ruzie met een naar ik dacht goede vriendin die er blijkbaar plezier in heeft mij voor schut te zetten en mij nog onzekerder te maken over allerlei dingen. Ik zwelg dus lekker in zelfmedelijden en vreetbuien.
Donderdag
O: 2 WK bammetjes met jam, 2 plakjes ontbijtkoekkopje thee
T: Evergreen
L: krentebol, broodje grillworst, salade, glas vers sap
A: kopje champignonsoep, wit tijgerbolletje met rauwe ham, 2 bammetjes met kalfsgehakt
T1: grote gevulde koek
T2: groot glas rode wijn met 4 tuc koekjes
Vandaag
O: 2 WK bammetjes met jam, kopje thee, glas vers sap
T1: groot stuk melkchocola
T2: grote gevulde koek
T3: 2 bammetjes kalfsgehakt
T4: wit tijgerbolletje met rauwe ham
A: lof met ham uit de over 1 struikje en gebakken bistro aardappels
En er zal ongetwijfeld nog veel meer naar binnen fietsen.
Ok, en wat heb je hieraan? Je zwelgt in mededelijden, je hebt morgen een pesthekel aan jezelf omdat je zo hebt lopen snaaien en je zogenaamde vriendin krijgt nog gelijk ook, want nu heb je nog meer om je onzeker over te voelen.
Zet die knop om en probeer het om te buigen naar iets positiefs. Ga stofzuigen, de badkamer schrobben, een eind wandelen met de hond, hardlopen of voor mijn part shoppen, maar blijf van dat eten vandaan. Als het je lukt, ben je vanavond supertrots op jezelf, je kunt de hele wereld aan en je zogenaamde vriendin kan naar de maan lopen!
Succes!