Ja zitten nog kleine balletjes op Kan wel dat ik er wat grotere opdraai als ze eens volledig genezen zijn allebei. Hij had de balletjes van die wat hij ging vervangen aangepast aan de beginpiercing. En die beginpiercing is na schoonmaken hergebruikt in mijn bovenste. Dusja
ingetarita
Geplaatst: 03-04-09 15:18
kan iemand mij vertellen hoe oud je moet zijn voor tepel? de helft zegt 16 de andere helft 18
En waarom dat dan? I mean, je noemt de mannelijke, maar ik persoonlijk vind dat voor tepel én intiempiercings de grens van 18 getrokken moet worden, in elke shop, ongeacht of de piercer een man of vrouw is.
Dat ben ik sowieso met je eens, maar omdat hier gezegd werd dat het bij jongens dus wel mag. (gaat er bij mij sowieso niet in dat je als volwassen man/vrouw een minderjarige een tepel of intiempiercing zet dus ben het geheel met je eens) Vond ik dat ze wel eens mochten stilstaan dat die piercers dan waarschijnlijk ook meisjes doen en dat ik dat zeker not done vind als een man dat doet. Een vrouw hoort dat natuurlijk ook niet te doen, maar als een man dat zonder blikken of blozen doet vind ik het eerlijk gezegd nog net iets erger...
Ik ben wanhopig aan het wachten op mijn school, ik wil stoppen met deze opleiding en in september aan een nieuwe beginnen, maar denk je dat die ...... me even terugmailen? Ik moet dus een afspraak maken met de sociale dienst om er nog een laatste gesprek over te hebben enz (je kent dat wel)
Het is alleen heel apart dat ze na twee mails (inmiddels al twee weken aant wachten) nog steeds de "beantwoorden" knop niet hebben gevonden. Toen ik vorige keer (in december) met ze wilde afspreken was het op nog geen week geregeld (woensdag gemailt en vrijdag kon ik gaan)
xDramaQueen
Geplaatst: 03-04-09 20:28
pharagirlke schreef:
ja behalve dan als je minderjarige gaat piercen (vind ik dan) Dat bedoel ik net, dan vraag ik me danig af hoe professioneel die bewuste persoon is
mwah het gaat ze niet om het prille tietje hoor, meestal als ze tegen de regels in tattooeren of piercen gaat het om de centjes. die laten ze niet schieten nartuurlijk.
Tja weet niet... Piercer en ik hebben daar eens over gepraat. Niet tijdens het zetten hoor, ik ben ook moderator op zijn forum en we hadden een "vergadering" met de twee beheerders (mijn vriend en een van de piercers) en de twee moderators (ik en nog een formumlid dat trouwe klant is bij hem)
Echter van vergaderen is niet bijzonder veel in huis gekomen We hebben uiteindelijk wel alles kunnen bespreken hoor, maar het is ook over een boel andere dingen gegaan... En hij zei toen dus ook dat hij het erg onprofessioneel vond... Ben eigenlijk door dat gesprek er eens bij gaan stilstaan want eerder had ik daar zo nog niet over gedacht.
ingetarita
Geplaatst: 03-04-09 21:43
ik ben 17. 13 toen ik me navel kreeg 16 toen ik me tat kreeg en wil nu graag tepel(allemaal bij dezelfde shop en toestemming van mammie maar die is niet zo makelijk en wil dit ook niet vertellen) die man zal zeker niet opkijken van een tiet meer of minder.. hoop gewoon dat hij het doet. wil nu zo graag kan echt geen jaar meer wachten
Laatst bijgewerkt door ingetarita op 03-04-09 21:46, in het totaal 1 keer bewerkt
Hmmm....... Ik geloof dat ik mijn mond maar zal houden op "ik ben het helemaal niet met je eens" na
marlies85
Geplaatst: 03-04-09 21:47
Als je echt zo graag een tepelpiercing wil, dan zul je 'm over een jaartje ook nog wel willen lijkt me. Maargoed het is jouw tiet
ingetarita
Geplaatst: 03-04-09 21:47
tja of ik hem nu of over 3 kwart jaar laat zetten.. krijg over 3 maanden wel me 2e tattoo van me ma..maar daarna stop ik ook echt vind het wel genoeg dan.. maar tepel vind ik niet zo erg als je geen 18 ben intiem wel dat is heel anders lees wel op een site dat een meisje van 14 er een heeft dat vind ik echt NOT DONE
Een tepelpiercing is trouwens niet altijd een makkelijke piercing naar het schijnt.Dramaqueen uit dit topic kan je daar wel meer over vertellen denk ik.
ik zal eens navragen.. ga dinsdag naar mn shop.. als hij hem niet zet doe ik het ook niet.. ik vertrouw hem omdat me tatoo en me piercing heel mooi zijn.. dan w8 ik gewoon we zullen zien.
lor1_1984
Geplaatst: 03-04-09 21:55
Ehm, als je het écht graag wil, kun je best een jaar wachten hoor. Ik wou op mijn 12e een neuspiercing, maar moest wachten tot mijn 16e, op mijn 16e kreeg ik te horen dat ik moest wachten tot mijn 18e en op mijn 18e mocht het pas als ik het huis uit was. Paar maanden later was ik het huis uit, nam binnen een week een neuspiercing en had gelijk een oorlog ontketend in het gezin (voor zover er nog geen oorlog was). Ik heb dus ruim 6(!) jaar moeten wachten op een piercing.
Dat ken ik Wilde een navelpiercing: "als je 16 bent!" werd ik 16: "neen, ik ga niet mee om te tekenen voor zelfverminking" Nou goed dan niet, werd ik 18... Heb ik twee maanden echt elke dag liggen discussiëren en toen was ze het zo moe dat ze me toestemming gaf Kijk, als ze van begin "neen, je wacht tot je het huis uit bent" zeggen doe ik dat gewoon. Maar als ze beloofd dat het mag als ik 18 bent, dan probeer ik het wel Ik kan er niet tegen als mensen hun beloftes niet houden
Met mijn labret belde ik "mag ik" "doet wat ge wilt" "oke!" en daar is ook geen woord over gerept (behalve dat ze het lelijk vond ) toen ik thuis kwam. Had ze nee gezegd, had ik het niet gedaan. Zo simpel is dat.
Ik ben heel blij dat ze hier in België onder de 16 niet piercen en onder de 18 niet tatoeëren.... En dat alles onder de 18 sowieso met toestemming is...
ingetarita
Geplaatst: 03-04-09 21:58
Ja ik ken het moest ook 3 jaar wachten op mn tattoo maar ik d8 dat het 16 was. dus dan vind ik dat ik dit zelf mag uitmaken maar als het 18 is wacht is maar af
Hoe het in nederland zit weet ik niet. Het is al eerder gebleken dat die "regels" (hoewel er nog niet echt wetten over zijn magoed) anders zijn tov België. In België is het 18