mijn navel zit echt vol vol haha Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mijn navel zit echt vol vol haha 
Kan wel dat ik er wat grotere opdraai als ze eens volledig genezen zijn allebei. Hij had de balletjes van die wat hij ging vervangen aangepast aan de beginpiercing. En die beginpiercing is na schoonmaken hergebruikt in mijn bovenste. Dusja

Dat bedoel ik net, dan vraag ik me danig af hoe professioneel die bewuste persoon is

Toen ik vorige keer (in december) met ze wilde afspreken was het op nog geen week geregeld (woensdag gemailt en vrijdag kon ik gaan)
pharagirlke schreef:ja behalve dan als je minderjarige gaat piercen (vind ik dan)Dat bedoel ik net, dan vraag ik me danig af hoe professioneel die bewuste persoon is
We hebben uiteindelijk wel alles kunnen bespreken hoor, maar het is ook over een boel andere dingen gegaan... En hij zei toen dus ook dat hij het erg onprofessioneel vond... Ben eigenlijk door dat gesprek er eens bij gaan stilstaan want eerder had ik daar zo nog niet over gedacht.

Wilde een navelpiercing: "als je 16 bent!" werd ik 16: "neen, ik ga niet mee om te tekenen voor zelfverminking" Nou goed dan niet, werd ik 18... Heb ik twee maanden echt elke dag liggen discussiëren en toen was ze het zo moe dat ze me toestemming gaf
Kijk, als ze van begin "neen, je wacht tot je het huis uit bent" zeggen doe ik dat gewoon. Maar als ze beloofd dat het mag als ik 18 bent, dan probeer ik het wel
Ik kan er niet tegen als mensen hun beloftes niet houden
) toen ik thuis kwam. Had ze nee gezegd, had ik het niet gedaan. Zo simpel is dat.