hoe zwaar zijn jullie?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 17:17

Dat is inderdaad wel waar, de dietist waar ik ga voor men. gewichtsoperatie helpt ook de mensen met ondergewicht.
En van de meiden die ik daar tegenkom is er nog nooit eentje geweest die niet aankwam na de speciale dieten.

Gewicht is gewoon iets dat vaak kwetst

Stillangel zo voel ik me ook, en dan voel ik me nog een vette koe ondanks alles wat ik vermagerd ben
Laatst bijgewerkt door lesilla op 24-02-09 17:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 17:18

__Laura schreef:
Excuses voor diegene die zich gekwetst voelen dan :+

Dat meen je ook echt... :roll:

Anoniem

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 17:21

& dat kan jij bepalen vanaf 't beeldscherm :') ?
Ik ga hier verder niet op in. Ik kom hier niet om mensen op hun teentjes te trappen, bij diegene die dat wel denken.. Lange tenen?

Stillangel: lijkt me heel vervelend!

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 17:26

__Laura schreef:
& dat kan jij bepalen vanaf 't beeldscherm :') ?
Ik ga hier verder niet op in. Ik kom hier niet om mensen op hun teentjes te trappen, bij diegene die dat wel denken.. Lange tenen?

Stillangel: lijkt me heel vervelend!

Hee ja dat is het ook, dat heb ik dus ook wel eens op school dat die meiden dat zeggen. Vraag ik vervolgens, zou je willen ruilen dan met mij? Zeiden ze snel nee. Dan moeten ze ook niet zeuren vind ik :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 17:34

StillAngel schreef:
Zelf vind ik het heel irritant dat dunne meisjes zeggen dat er nog wel wat af mag, terwijl ik ECHT met overgewicht zit..;)

En aan de andere kant vind ik het heel vervelend als me constant wordt duidelijk gemaakt dat ik geen reden zou mogen hebben tot ontevredenheid. Alsof slank zijn garantie is voor gelukkig zijn met je lichaam en dikker zijn garantie is voor ongelukkig zijn met je lichaam. Er is meer dan gewicht. Ik heb geen positief zelfbeeld, maar zit er absoluut niet op te wachten dat ik er constant door dikkere mensen op word gewezen dunner te zijn dan zij dus geen reden tot negativiteit te hebben alleen omdát ik dunner ben dan de mensen in kwestie.

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 17:35

Nouks schreef:
StillAngel schreef:
Zelf vind ik het heel irritant dat dunne meisjes zeggen dat er nog wel wat af mag, terwijl ik ECHT met overgewicht zit..;)

En aan de andere kant vind ik het heel vervelend als me constant wordt duidelijk gemaakt dat ik geen reden zou mogen hebben tot ontevredenheid. Alsof slank zijn garantie is voor gelukkig zijn met je lichaam en dikker zijn garantie is voor ongelukkig zijn met je lichaam. Er is meer dan gewicht. Ik heb geen positief zelfbeeld, maar zit er absoluut niet op te wachten dat ik er constant door dikkere mensen op word gewezen dunner te zijn dan zij dus geen reden tot negativiteit te hebben alleen omdát ik dunner ben dan de mensen in kwestie.

Dan begrijp jij mijn zin verkeerd.. Ik zei dunne meisjes die NOG MEER willen afvallen, niet dat slank zijn garantie is voor gelukkig zijn :)

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 17:35

14 jaar - 53 kilo - 1.76 groot

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 17:37

StillAngel schreef:
[***] schreef:

Dan begrijp jij mijn zin verkeerd.. Ik zei dunne meisjes die NOG MEER willen afvallen, niet dat slank zijn garantie is voor gelukkig zijn :)

Nee hoor, ik begrijp je zin niet verkeerd. Ik zeg nergens dat jij zo iemand bent, ik zeg nergens dat jij zegt dat dun zijn garantie is voor gelukkig zijn met je lichaam. Ik kaart alleen wél aan dat het andersom ook kwetsend kan zijn wanneer dikkere mensen zo betuttelend doen over (het zelfbeeld van) dunnere mensen.

Ilsex

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 17:41

ThaGirl schreef:
Ben ondertussen wel 1.75m ofzo? en nu 58kg (2 kilo afgevalle door week griep), normaal altijd rond 60..
Ik vind m'n figuur prima, alleen die 60 is beetje jammer... 59,5 klinkt al beter (zit echt tussen m'n oren)

Ik heb dat dus precies hetzelfde. Ik schommel altijd rond de 51 (nu in aan het groeien ben zéker)
alleen ik zou toch heel graag 50 willen wegen, of 49.5 dat klink idd heel stuk beter dat is echt zó raar!

Ilsex

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 17:42

@ Stillangel : Ik snap je punt goed. Maar die meiden kunnen ook nog ontevreden zijn met hun lichaam. Ik heb dat zelf ook, ik wil er echt wel wat kilo's af, gewoon dat het allemaal wat slanker is, en ik voel mezelf dan ook beter. Wel dat ik geen overgewicht heb, dat weet ik zelf ook wel :)

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 17:44

[/quote]

Dan begrijp jij mijn zin verkeerd.. Ik zei dunne meisjes die NOG MEER willen afvallen, niet dat slank zijn garantie is voor gelukkig zijn :)[/quote]

Nee hoor, ik begrijp je zin niet verkeerd. Ik zeg nergens dat jij zo iemand bent, ik zeg nergens dat jij zegt dat dun zijn garantie is voor gelukkig zijn met je lichaam. Ik kaart alleen wél aan dat het andersom ook kwetsend kan zijn wanneer dikkere mensen zo betuttelend doen over (het zelfbeeld van) dunnere mensen.[/quote]

Die mensen bestaan natuurlijk ja, maar ik doe er alleen 'betuttelend' over bij die pubermeisjes die al ondergewicht hebben en nóg meer willen afvallen. Voorderest tja sorry maar ik ben hiermee uitgesproken ;)

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 17:51

_Tara_ schreef:
ThaGirl schreef:
Ben ondertussen wel 1.75m ofzo? en nu 58kg (2 kilo afgevalle door week griep), normaal altijd rond 60..
Ik vind m'n figuur prima, alleen die 60 is beetje jammer... 59,5 klinkt al beter (zit echt tussen m'n oren)

Betrap ik mezelf ook wel eens op hoor :o Al ligt 't ook aan de weegschaal, thuis weeg ik dan bv 55 en bij m'n vriend 54.

Hahah nee dat ligt er aan op welk tijdstip je je weegt.. ;)
want 's ochtends ben ik zeker een kilo lichter als 's avonds.. (en zelfs voor of na het avondeten dat scheelt)

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 17:51

Ik ben 15 jaar - 1.70 - 50/55 kg ofzo.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 17:55

@ ThaGirl: Allebei de keren 's morgens gewogen, twee dagen achter elkaar op verschillende weegschalen ;)
Dat je 's ochtends namelijk lichter bent dan 's avonds weet ik. Zeker nadat je iets gegeten hebt ben je sowieso zwaarder. Daarom weeg ik altijd 's morgens voor ik ook maar iets gegeten heb en nadat ik naar de wc ben geweest.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 17:57

Het kan nog wel eens verschillen per weegschaal....
Op de Wii fit ben ik ook lichter dan op de weegschaal ;)

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 17:57

Dat was ook wat ik duidelijk probeerde te maken :)

meeikk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 18:02

:P ik ben op de wii fit juist zwaarder :+

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 18:09

Betutteling vind ik het niet, vind het eigenlijk normaal dat het gezegd word. Afvallen gaat je zelfbeeld niet helpen daarvoor moet je hulp zoeken.

Verder vind ik maar normaal dat pubers zo denken, was naar bride wars gaan zien en kate hudson kwam zogezegd twee kilo aan en ze riep ooh nee nu ben ik dik. :=
Pure priming op een leeftijd waar je sowieso onzeker bent.

d_ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 19:39

Lous schreef:
Het kan nog wel eens verschillen per weegschaal....
Op de Wii fit ben ik ook lichter dan op de weegschaal ;)

Haha jah het verschilt echt.. K kwam bij de fysio en daar was ik opeens 2 kilo lichter dan thuis.. hahha altijd leuk voor het cijfertje, maar ging me er niet lekkerder in mn vel door voelen.. Voel me (qua gewicht) al goed :D

Net die hele discussie over te dun zijn.. Ik denk dat dat ook heel erg te maken heeft met je bouw.. Zoals die foto's die geplaatst werden, zo dun KAN ik nooit worden, want dan zit er bot in de weg.. En ik denk dat veel meer mensen daar 'last' van hebben.. Ik vind het helemaal niet erg om wat meer vrouwelijke vormen te hebben.
Een vriendin van mij (4cm korter en bijna 10kg lichter) is veel minder tevreden met haar lichaam dan ik ben.. En ik weet hoe dat komt.. in haar geval dan.. DOOR HAAR MOEDER!! ze is heel erg beïnvloedbaar en haar moeder zegt tegen haar dat ze een dikke kont heeft of dat ze maar weer wat meer moet gaan sporten omdat ze een vetrandje krijgt (als ze voorover buigt kan je net 1cm vel pakken, denk dat als dat weg is dat ze niet meer rechtop kan staan!!!). Volgens mij zijn de meeste jonge meiden zo erg beïnvloedbaar en vaak erg onzeker en er wordt altijd gezegd dat dat door de tv komt, maar ik denk dat ouders daar dus ook een hele grote invloed op uitoefenen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 21:05

& niet alleen haar moeder beinvloedt haar ;) Wat denk je van films, tijdschriften, vriendinnen, jongens etc?
Volgens de maatschappij is dun mooi, dat wordt door alles en iedereen duidelijk gemaakt ;)

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 22:22

ik ben 25 jaar weeg 64 kilo en ben rond de 168/169 lang
ik ben wel bezig met afvallen wil zoiezo niet boven de 60 kilo wegen, maarja ik heb brede heupen een echt vrouwelijk figuur zoals sommige mensen het noemen die vinden het mooi ik dus niet :S

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 22:24

__Laura schreef:
Waarom vind je dat poedersuiker?

Ik ben aangekomen toen ik begon met de pil. Ben nu weer gestopt (ivm klachten) en ben weer aan het afvallen.
Zal mij worst wezen als mensen me een anorexia patientje noemen hoor :')

ik vind je een mooi figuur hebben op die foto
zo zou ik er ook wel uit willen zien :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 22:30

Ik heb geen foto geplaatst :') ?

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 23:00

wie was diegene dan een paar pagina;s terug hahaha

SecretLIN