Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
?__Laura schreef:& dat kan jij bepalen vanaf 't beeldscherm?
Ik ga hier verder niet op in. Ik kom hier niet om mensen op hun teentjes te trappen, bij diegene die dat wel denken.. Lange tenen?
Stillangel: lijkt me heel vervelend!
StillAngel schreef:Zelf vind ik het heel irritant dat dunne meisjes zeggen dat er nog wel wat af mag, terwijl ik ECHT met overgewicht zit..
Nouks schreef:StillAngel schreef:Zelf vind ik het heel irritant dat dunne meisjes zeggen dat er nog wel wat af mag, terwijl ik ECHT met overgewicht zit..
En aan de andere kant vind ik het heel vervelend als me constant wordt duidelijk gemaakt dat ik geen reden zou mogen hebben tot ontevredenheid. Alsof slank zijn garantie is voor gelukkig zijn met je lichaam en dikker zijn garantie is voor ongelukkig zijn met je lichaam. Er is meer dan gewicht. Ik heb geen positief zelfbeeld, maar zit er absoluut niet op te wachten dat ik er constant door dikkere mensen op word gewezen dunner te zijn dan zij dus geen reden tot negativiteit te hebben alleen omdát ik dunner ben dan de mensen in kwestie.
StillAngel schreef:[***] schreef:
En aan de andere kant vind ik het heel vervelend als me constant wordt duidelijk gemaakt dat ik geen reden zou mogen hebben tot ontevredenheid. Alsof slank zijn garantie is voor gelukkig zijn met je lichaam en dikker zijn garantie is voor ongelukkig zijn met je lichaam. Er is meer dan gewicht. Ik heb geen positief zelfbeeld, maar zit er absoluut niet op te wachten dat ik er constant door dikkere mensen op word gewezen dunner te zijn dan zij dus geen reden tot negativiteit te hebben alleen omdát ik dunner ben dan de mensen in kwestie.
Dan begrijp jij mijn zin verkeerd.. Ik zei dunne meisjes die NOG MEER willen afvallen, niet dat slank zijn garantie is voor gelukkig zijn

ThaGirl schreef:Ben ondertussen wel 1.75m ofzo? en nu 58kg (2 kilo afgevalle door week griep), normaal altijd rond 60..
Ik vind m'n figuur prima, alleen die 60 is beetje jammer... 59,5 klinkt al beter (zit echt tussen m'n oren)

[/quote]
_Tara_ schreef:ThaGirl schreef:Ben ondertussen wel 1.75m ofzo? en nu 58kg (2 kilo afgevalle door week griep), normaal altijd rond 60..
Ik vind m'n figuur prima, alleen die 60 is beetje jammer... 59,5 klinkt al beter (zit echt tussen m'n oren)
Betrap ik mezelf ook wel eens op hoorAl ligt 't ook aan de weegschaal, thuis weeg ik dan bv 55 en bij m'n vriend 54.

ik ben op de wii fit juist zwaarder

Lous schreef:Het kan nog wel eens verschillen per weegschaal....
Op de Wii fit ben ik ook lichter dan op de weegschaal

Wat denk je van films, tijdschriften, vriendinnen, jongens etc?
__Laura schreef:Waarom vind je dat poedersuiker?
Ik ben aangekomen toen ik begon met de pil. Ben nu weer gestopt (ivm klachten) en ben weer aan het afvallen.
Zal mij worst wezen als mensen me een anorexia patientje noemen hoor
?