Niet om je de les te lezen, maar het lijkt mij wel een typische spiraal. Je voelt je beter, doet teveel, voelt je daardoor veel slechter, knapt weer op, doet weer teveel enzovoort. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Niet om je de les te lezen, maar het lijkt mij wel een typische spiraal. Je voelt je beter, doet teveel, voelt je daardoor veel slechter, knapt weer op, doet weer teveel enzovoort. 
Fijn dat ze zo meedenken en naar je lichaam willen luisteren.
Valt tegen!
Ik kan daar zo slecht tegen...
Nu maar even afwachten hoe het vandaag gaat. Doe overdag gewoon rustig aan en dat hou ik dus goed vol
Ik begin steeds meer twijfel te krijgen of ik mijn examens wel ga halen.. Eerst kon ik het prima volhouden om 3 uurtjes per dag naar school te gaan maar afgelopen week was anderhalf uur wakker zijn al funest, laat staan iets doen. Het idiote is, dat ik niet kan slapen als ik zo moe ben, sowieso slaap ik heel slecht overdag.. Ik hoop echt dat ik voor mijn tentamenweek (over twee weken) wat opknap..
mja het proberen waard. (ben alleen bang voor bijwerkingen, zoals bijv witte blijvende verkleuring in je gezicht)
Maar wie weet kan de internist daar ook wel wat mee als je het even vraagt, je bent er dan toch! MissPromiss schreef:Wat fijn dat je naar de internist mag! Ik hoop echt dat óf daar wat uit komt (de bloedonderzoeken) of dat hij ook tot de conclusie cvs/me komt zodat je naar Amsterdam kan!
Die hydrocortisonzalf zou ik ook niet heel blij mee zijn inderdaadMaar wie weet kan de internist daar ook wel wat mee als je het even vraagt, je bent er dan toch!
)

)
Een meisje uit mn klas staat de laatste tijd echt iedere ochtend op school: pfff wat ben ik moe, en ik moet dit nog doen en dat nog doen en ow wat ben ik moe.. écht iedere ochtend! En dan denk ik: Ja als je nou niet om 1 uur je nest in ging en niet 80 dingen tegelijk wil doen misschien dat je dan wat minder moe bent.. ik kan dat écht niet goed hebben als mensen continu over moe zijn zeuren terwijl je weet dat ze wel vrolijk alles doen.. pas als je dingen er om moet laten, dan ben je moe