[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 10:00

marlies85 schreef:
Volgens mij ben je net zo prettig gestoort als ik Kaily Huilen van het lachen

Tuurlijk zal het pijnlijk zijn of gevoelig zijn of wat dan ook, die naald die ze erdoor rammen zal heus niet kietelen Lachen

ik vind t ook heerlijk, net zoals tattoo's Haha!
tis dat ik nu ff geen centjes heb maar anders Tong uitsteken
me tepelpiercing deed btw echt zoooo pijn maar nog steeds wil ik me andere ook Huilen van het lachen

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 13:47

@ DQ...ben je stiekum een beetje Masochistisch Haha!

Ik wil ook weer gepierct worden..maar moet ook de kleintjes letten

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 14:18

marlies85 schreef:
Nee is gewoon 'oorkaas' Haha! je kunt eens wat verschillende materialen uitproberen?

ik heb nu glazen plugjes in gedaan dus afwachten maar Tong uitsteken

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 14:58

*kijkt ook uit naar haar navelpiercing opnieuw*
Ook al deed de eerste voor mij heuuuul veel pijn Haha! Ik wil hem TERUG! Mijn buikje is zo kaal nu Clown

Dat gaatje is overigens geinig *LOL* Moet maandag gaan zwemmen (vandaar dus dat ik gewacht heb Haha!) gaat mooi zijn in mijn bikini en dan zo'n gaatje *LOL* *proest*

Want de bovenste is nog steeds niet volledig toe, zou de piercing er niet meer door krijgen, maar je ziet het gaatje nog heul goed Ja

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 18:07

marlies85 schreef:
Nee is gewoon 'oorkaas' Haha! je kunt eens wat verschillende materialen uitproberen?

stinkt he

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 19:16

pharagirlke schreef:
*kijkt ook uit naar haar navelpiercing opnieuw*
Ook al deed de eerste voor mij heuuuul veel pijn Haha! Ik wil hem TERUG! Mijn buikje is zo kaal nu Clown

Dat gaatje is overigens geinig *LOL* Moet maandag gaan zwemmen (vandaar dus dat ik gewacht heb Haha!) gaat mooi zijn in mijn bikini en dan zo'n gaatje *LOL* *proest*

Want de bovenste is nog steeds niet volledig toe, zou de piercing er niet meer door krijgen, maar je ziet het gaatje nog heul goed Ja

'hé! je hebt een gat in je buik!!'

nee joh suffie, dat is een navel Ja

'kiiijjkkk! die mevrouw heeft 2 navels ROFL '

die van mij is nu ontstoken, ben een midweekje ziek geweest en hij heeft zijn kans gegrepen Scheve mond

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 19:20

ja da's "gevaarlijk" ze profiteren graag he Nors opkijken Stoute piercings. Overivens, als je dit topic zou lezen en je zou niet weten dat het over piercings gaat, dan zou je zweren dat het over levende wezens ging *LOL*

*proest*
dan ga ik echt dubbel liggen als ik dat ga horen *LOL* Mijn leerkracht gaat wel hoofdschuddend kijken, da's zo'n anti-piercing wezen *LOL*

Ze laat het van mij thans oogluikend toe dat ik die in mijn kraakbeen van mijn oren in houd tijdens de les *LOL* (sport en spel, normaal moeten ze dus uit) snap niet waarom want op alle andere die het probeerde heeft ze al gereageerd *LOL* Bij mij zat ze laatst aan de rechterkant (waar ze zitten dus) en ze zei niets *LOL* en ik zat daar maar in mezelf te vloeken, had altijd zoveel moeite gedaan om steeds met mijn linkerkant in haar gezichtsveld te staan *LOL*

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 20:36

stoute piercing *mep* Whoosh!
nu weer liev doen hoor!

en je wil neit weten wat kinderen er allemaal van zeggen hoor, ze zien negers toch ook aan voor aapjes en échte zwarte pieten Knipoog ?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 21:06

Flutterby schreef:
nu weer liev doen hoor!

en je wil neit weten wat kinderen er allemaal van zeggen hoor, ze zien negers toch ook aan voor aapjes en échte zwarte pieten Knipoog ?

Bloos! Dan schaam je je echt dood. Heb niet zoveel met kinderen dus heb dat soort dingen nog niet gehoord... Vrees datk dan net zo hard zou lachen, is het niet om de opmerking van de kleine, dan om de rode kop van de moeder *LOL*

hoe lang had jij je navelpiercing ook al weer? (jij had toch een navelpiercing he, of ben ik je nu aant wisselen met iemand?)

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 12:28

Talisa schreef:
Waarom heb je m aan de rechterkant ipv het midden als ik vragen mag? Lachen

Ik ga volgende week vrijdag mijn tongpiercing laten piercen aaah ben nu al zenuwachtig hehe..

Ja hoor dat mag je vragen Lachen

Ik heb al eerder tongpiercing gehad, in het midden..
En ik wilde weer wat anders Tong uitsteken

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 13:59

pharagirlke schreef:
Flutterby schreef:
nu weer liev doen hoor!

Bloos! Dan schaam je je echt dood. Heb niet zoveel met kinderen dus heb dat soort dingen nog niet gehoord... Vrees datk dan net zo hard zou lachen, is het niet om de opmerking van de kleine, dan om de rode kop van de moeder *LOL*

hoe lang had jij je navelpiercing ook al weer? (jij had toch een navelpiercing he, of ben ik je nu aant wisselen met iemand?)

alle kinderen doen wel eens zoiets
ik (of mijn broer?) heeft vroeger wel eens aan mijn mams gevraagd waar de enkel van onze oom lag - hij had zijn enkel gebroken weet je.. heilig van overtuigt dattie er dan helemaal af is natuurlijk!

en ik heb mijn navelpiercing bijna 7 maanden Ja

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 15:03

Doei!

Even langs Spike geweest met mijn rook, de bult ging gewoon niet weg. En ik weet niet of ik had verteld dat mijn moeder laatst aan mijn oor trok? Maar daar komt het dus van Boos! kraakbeen is als het ware geknapt Ziek
Nou moet ik twee dagen hem aanstippen met 70% alcohol en dan twee weken lang dagelijks met zout schoonmaken, en dan moet de bult weg zijn. Verder vond Spike hem er goed uit zien Ja

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 17:46

En dan zeggen we : Bedankt mams!

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 17:48

Nouhou die stomme navelpiercing is aan het vervelen Nagelbijten / Gniffelen
De hele tijd met bukken deed het gigantisch pijn, bovenste gat dat balletje is helemaal vast gezet door korstjes.. net alles schoongemaakt. Ik ga toch maar weer iedere dag schoonmaken.
En mijn hangertje is er al weer af Scheve mond dus ga maandag nieuwe bestellen zonder hangertje want ben het zat. Nagelbijten / Gniffelen

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 17:50

Ja Spike zei al dat ik diegene die aan mijn oor had gezeten even moest vertellen dat dat niet de bedoeling was, en dat hij de 'extra kosten' maar moest betalen. Waarop ik reageerde dat het mijn moeder was ROFL ROFL

Alcohol prikte wel flink Ziek maar goed, dat hoeft gelukkig maar twee dagen *LOL* langer mag ook niet, omdat het te sterk is.

Als het na twee weken niet over was moest ik terug komen. Weet niet wat hij er dan aan wil gaan doen, maar ik vind gewoon dat het snel weg moet Ja Haha!

Hij wilde trouwens niet geloven dat ik écht niet op dat oor slaap, en dat ik er anders wakker van wordt. Rookie is heel lief, maar hij vind het níet tof als ik op dat oor ga liggen. Maar dat was niet zo volgens hem Clown Heb hem fijntjes verzekerd dat het míjn oor is, en dat ik heus wel weet wat ik voel *LOL*

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 00:53

Heeft een van jullie een helix en industrial in een oor? Lachen
Want ik wil namelijk industrial in me oor maar heb ook een helix maar denk niet dat het mij staat Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 00:55

Uh, hoe kan een industrial je nou niet staan? Verward
't zijn maar simpele piercings in je oor.

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 01:19

Ja maar mijn helix zit een beetje in de weg dus dan zou die al bijna verticaal helemaal boven in willen en ik wil hem digionaal.
En piercings hoeven niet altijd te kunnen staan omdat het een simpele piercing is Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 01:28

Nou, wel als het om oorpiercings gaat.. Of je moet nogal flaporen oid hebben.

En dan haal je toch je helix eruit, probleem opgelost.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 03:16

desnoods vraag je de piercer er gewoon een soort tweede helix bij te zetten maar op de juiste afstand, zodat beide goed kunnen genezen en steek je er dan je industrialstaaf door. Minder problemen met de genezing.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 17:05

ik wil over een tijdje een industrial laten zetten met een custom made sierraad Lachen

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 18:07

marlies85 schreef:
ik wil over een tijdje een industrial laten zetten met een custom made sierraad Lachen

wat is een custom made sierraad

(als ik vragen mag, ben niet zo goed in engels namelijk Bloos )

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 18:25

Ik heb een industrial en helix in 1 oor. Lachen

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 18:36

Citaat:
wat is een custom made sierraad

(als ik vragen mag, ben niet zo goed in engels namelijk Bloos )

Dat is een sierraad dat speciaal gemaakt is voor je Haha!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 20:03

Ik wil dinsdag al gaan voor mijn navelpiercing Nagelbijten / Gniffelen normaal ging ik woensdag met schoonzusje, die gaat een labret laten zetten maar zo opzij. Maar nu kan vriendje ook al dinsdag met mij, en dat zie ik meer zitten eerlijk gezegd, dat ik niet eerst moet toekijken hoe een ander gepiercerd wordt Bloos want ben toch beetje nerveus Bloos (wel minder als de eerste keer Clown)