Heerlijk SusanH en lizard mooi met blauwe lucht Ik vandaag werken. Morgen weer een dag
Goof
Geplaatst: 24-01-26 10:45
Ik stond vanmorgen al vroeg in de Biesbosch en had een heerlijke zonsopkomst Het was doodstil, anderhalf uur gewandeld en pas toen ik terug kwam bij de parkeerplaats ben ik weer mensen tegen gekomen. Echt genieten zo.
Ik was vanmorgen op pad met een vriendin en de hond.
boedjang
Geplaatst: 24-01-26 21:02
Brr faringo dappere hond Gaucho bijna op vakantie? Lizard ik zie inderdaad natuur bij je zus . Goof wat heerlijk zo vroeg op pad en dan zo rustig nog Ik was om 8 uur al op pad maar dan naar de paardjes. Vanmiddag bij dochter gewandeld, met dat zelfde zonnetje als Gaucho
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 24-01-26 21:16
Wat een heerlijke foto's. Boedjang je eerste foto vind ik echt mooi.
Goof wat is de Biesbosch toch een bijzondere plek.
Lizard die foto met die paarden erop is heel sfeervol.
Ik heb vandaag niet gewandeld, maar lekker op mijn paard gezeten vanmorgen.
Bootsiebob
Geplaatst: 24-01-26 21:33
Inderdaad mooie foto’s!
Oei koud gaucho!!
Vandaag ben ik niet veel buiten geweest
Was gisteravond in Amsterdam voor een pubquiz en ben tweede geworden Tickets voor muzikaal evenement voor mij en 4 vrienden gewonnen Daar gebleven en vandaag geluncht met een vriendin die in Utrecht woont.
Trein op heenweg was weer ellende, eerst een persoon op het spoor en vervolgens ging de trein defect. Terugweg ging alles goed gelukkig
Mooi daar zeg befunny. Lekker Lizard, het was fris ja.
Ik heb vandaag gelopen op de Utrechtse Heuvelrug. Wilde 18km lopen, maar kreeg last van mijn knie, dus heb m'n run ingekort. Was heerlijk en erg mooi daar, echt genoten. Mooie paadjes en prachtig weer.
Balen van je knie goof. Wel verstandig om de run in te korten.
Ik heb vanmorgen een rondje gelopen. Vond de wind vooral koud. Zag wel sneeuwklokjes.
BeFunny
Geplaatst: 25-01-26 18:49
Lizard mooi, en gaaf die torenvalk.
Jammer van je knie Goof, toch nog een mooie afstand gelopen.
Ik vond het ook koud vandaag maar wel de zon gezien.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 25-01-26 19:11
Ontzettend mooi daar befunny
Ik heb wel gewandeld maar vond het koud, en druk. Ook mensen met loslopende honden waar het niet mag. Vind dat altijd zo irritant.
En vanochtend klein stukje achter dochter aangelopen. Zij stapte op het erf van stal een rondje uit. Supertrots op haar, tijdje terug durfde ze helemaal niet meer te rijden.
Ah stoer SusanH dat is echt fijn Be funny zo met dat zonnetje erbij Prachtig Lizard mooie frisse foto's. Goof pech voor je knie, hopelijk niets ernstigs Ik was vanmorgen met de hondjes en pony ff buiten, ook fris
Ik was naar Tecklenburg. Ik had oo de webcam gezien,dat er een laagje sneeuw lag.
Dus die kant op. Normaal parkeer ik op de gratis parkeerplaats,bij het zwembad. Maar dat laatste stuk was niet gestrooid,en ik kwam met de auto niet eens de helling op.