Hoi is dit de officiële wandeltopic van bokt? ik heb namelijk een vraagje. Ik ben maandag 15 januari van mijn paard gevallen. Een lieve wandelaar heeft toen 112 gebeld en mijn spullen opgeruimd, terwijl ik werd afgevoerd met de ambulance. Ze vertelde terwijl we aan het wachten waren dat ze in een wandel groep op bokt zat. Nou ben ik opzoek naar haar, aangezien ik wat kwijt ben. Ik ben dus op zoek naar een wandelaar die op 15 januari in reuver liep?
Hier zit je goed Appelfruit. Hopelijk vind je de persoon die je zoekt!
noordje
Geplaatst: 20-01-24 10:23
Succes met vinden van de juiste Appelfruit, alles goed met je afgelopen?
Wat leuk om bij jullie allemaal die sneeuwfoto's te zien. Zeker met de zon!
Haha, die Speurneus
Jammer dat het zo droog is in Spanje Pien , idd een beetje zorgelijk.
Vanaf vandaag ook weer sneeuwfoto's van mij. Zitten nu in Stockholm te wachten op de vlucht naar Oslo. Gisteren deze foto van Nala op WhatsApp gekregen. En nog wat foto's van een dag en nacht in Bangkok Hotel Over drukke weg Bangkok by night In een park wandelen En bij een shoppingmall
Haha Nala doet aan sneeuwzwemmen. Mooie foto's van Bangkok.
Er zou een zonnetje gaan schijnen vanmorgen. Vergeet het maar die is er (nog) niet. Wel de deur uit gegaan, maar wat een akelige kou. Zo'n wind die gewoon zeer gaat doen zo koud. Voelde soms alsof ik op een arctische toendra liep. Maar ook wel weer leuk.
Die Nala Mooie winterse plaatjes! Ik vond het ook koud, de wind was zo ijzig.
Ik wilde ook gaan hardlopen op de Strijbeekse heide, maar ben er uiteindelijk gaan wandelen. Was een goede keuze, de paden waren erg slecht en ik had er niet eens kunnen hardlopen.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 20-01-24 15:05
Het is ook vieze koude wind. Ik hoorde net wolvengehuil tijdens mijn wandeling. Ben gewoon een beetje van slag er van.
Mandyy
Geplaatst: 20-01-24 15:06
Pien heb je vandaag beter weer zonder gespetter?
Gaucho mooie kleuren op je foto! en je foto's van vandaag zijn ook weer mooi. Ik hou toch wel van winterse plaatjes.
Lizard prachtig daar! Wit en zon!
Eelmo jouw tweede foto! Mooi!
SusanH leuk die dierenpootjes!
Leo prachtig die blauwe lucht die zo afsteekt tegen de sneeuw!
Noordje ik lach me rot om die foto van Nala. Geweldig!
Goof wat veel sneeuw nog!
Ik heb gisteren met Max gewandeld en verder even niet. Morgen als het goed is weer een mooie wandeling.
Faringo ik vind je eerste foto leuk! De rest ook hoor, maar deze springt er voor mij uit.
Goof
Geplaatst: 20-01-24 15:15
SusanH schreef:
Het is ook vieze koude wind. Ik hoorde net wolvengehuil tijdens mijn wandeling. Ben gewoon een beetje van slag er van.
Oh, bijzonder. Heb het ook wel eens gehoord ja, mooi.