MuSLi, knap dat je zo constant kan lopen. mooi tempo ook! Bij mij fluctueert het nog behoorlijk. Al is dat met hoogteverschillen wel goed te begrijpen, maar ook met platte loopjes in de stad heb ik vaak dat de eerste 3 km wat langzaam gaan en de 2e helft juist heel lekker en vlot. In die zin let ik ook totaal niet op mijn tempo en loop ik gewoon op gevoel of soms meer op hartslag(zone).

ieris, fijn dat je je weer beter voelt! En in mooi gebied heb je gelopen, voor mij vooral bekend te paard. Maar 28 km is wel flink als je mikt op 22-25!
SV, knap dat je toch nog zo'n afstand weet neer te zetten terwijl je je niet optimaal voelt! Ik loop wel eens in het gebied daar als ik vanuit werk ga, zo mooi daar! En fijn dat de korte broek weer aan kon.

iirrssjjee, sterkte en/of succes met de situatie. Mooie afstand heb je gelopen, fijn dat dat wel lukte!
Ninus, wat leuk dat het bootcampfeestje zo geslaagd was!
iiSunshine, bedankt voor de start van de week wensen (kan ik wel gebruiken, deze week start zowel mijn eindscriptie van mijn bachelor humanistiek als de selectie voor een 2e bachelor psychologie

Lieke, heerlijk dat je 2 dagen achter elkaar in de duinen hebt gelopen!
judenjul, lekker gelopen! Mooi tempo ook. Geniet van je voldane gevoel!
germie, fijn dat je dit keer een goed gevoel had na je loop! Ik heb meestal niet zoveel spierpijn van hardlopen. Niet zoals ik spierpijn van bootcamp/krav maga/krachttraining kan hebben. Ik heb eerder dat spieren soms wat stijf of kort voelen, na een langere loop of met meer hoogteverschillen erin, maar niet pijnlijk. Soms heb ik wel spierpijn, maar die is dan ongelijk en dat heeft volgens mij vooral te maken met mijn beenlengteverschil waardoor mijn linkerkuitspier korter is bijvoorbeeld. Dan heb ik wel eens spierpijn in mijn rechterhak, linkerkuit, rechterbovenbeen. Als ik goed stretch erna valt dat mee.
Goof, oh dat is zo balen! Als je niet volledig getrackt hebt. Nou ja, in je hoofd weet je wat je gelopen hebt! Gefeliciteerd met je PR in ieder geval!
Hier druk druk druk met studie en werk. Gister op werk gelukkig de ruimte en tijd om even te lopen, mocht van mezelf niet te lang wegblijven, maar wilde wel 10+ lopen, dus dan maar snel lopen.

Wel prachtig gelopen met leuke heuvels tussen Austerlitz, Maarn en Doorn.